Gjest Turglad! Skrevet 2. februar #1 Del Skrevet 2. februar Noen som vil ta en prat om alt og ingenting? Liker å lese, se på serier, ps5 og gå på tur. Er du fan av Harry potter er det gullstjerne i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 10. februar #2 Del Skrevet 10. februar Gjest Turglad! skrev (På 2.2.2024 den 1.18): Noen som vil ta en prat om alt og ingenting? Liker å lese, se på serier, ps5 og gå på tur. Er du fan av Harry potter er det gullstjerne i boka mi! Hei. Jeg tar gjerne en prat hvis du vil? Jeg liker mye av det samme, fine turer og syns faktisk Harry Potter er kult😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
byh1 Skrevet 11. februar #3 Del Skrevet 11. februar Gjest Turglad! skrev (På 2.2.2024 den 1.18): Noen som vil ta en prat om alt og ingenting? Liker å lese, se på serier, ps5 og gå på tur. Er du fan av Harry potter er det gullstjerne i boka mi! Hei, jeg har lyst å prate med deg. Bare sende pm hvis du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helt_vanlig_mann Skrevet 12. februar #4 Del Skrevet 12. februar Hei, er ikke verdens mest spennende person, men jeg biter ikke send gjerne en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivy Skrevet 13. februar #5 Del Skrevet 13. februar Ta gjerne kontakt, er up for å prate om alt og ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå