AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Har vært sammen med kjæresten i 2 år, men noe plager meg veldig. Vi bor ikke sammen, så når man jobber sees vi lite. Dvs helger. Var hos han nå forrige lørdag til tirsdag, veldig kjekt og hyggelig. Å kunne tilbringe tid med han i ukene også. Men siden jeg dro på tirsdag, har jeg kun fått en god morgen mld. Og jeg vet han har tatt fri fra jobb. Dette er ikke første gangen, det som plager er at han tar fri uten å si noe, for å så ignorere meg. Trodde kanskje han ville tilbringe tid med meg , jeg begynner å tenke at jeg er en kjedelig person. Føler litt på at han bruker meg når han føler for det. Er litt rådeløs, noen som har vært utenfor noe lignende? Hva gjør jeg ?? Anonymkode: 47b8c...069 2
Silvia515 Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva gjør jeg ?? Anonymkode: 47b8c...069 Snakker med ham! 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Hva gjør han når han tar fri? Har han et barn han er sammen med? Anonymkode: 1634a...8d8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Just now, Silvia515 said: Snakker med ham! Har gjort det for mange ganger føler jeg. Det funker en gang i blandt. Han er i tillegg en voksen mann. Snarere 42.. Anonymkode: 47b8c...069
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva gjør han når han tar fri? Har han et barn han er sammen med? Anonymkode: 1634a...8d8 Helt ærlig, jeg aner ikke. Men ingen barn. Hadde det vært en grunn, skulle jeg ikke klaget. Jeg selv tenker han ser enten serie eller later seg. Anonymkode: 47b8c...069
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har gjort det for mange ganger føler jeg. Det funker en gang i blandt. Han er i tillegg en voksen mann. Snarere 42.. Anonymkode: 47b8c...069 Om du har pratet med han om det flere ganger tidligere og han ikke har gjort sitt for å finne et kompromiss, så er det bare å legge ballen død. Du ønsker noen som er litt mer tilgjengelig og viser et ønske om å være med deg. Han, enten av manglende interesse eller et stort behov for egentid og manglende evne til å kommunisere, er derfor ikke mannen i ditt liv. Det er meningsløst å fortsette og "mase" om oppmerksomhet, for vil du virkelig trives livet ut med en mann du føler kun møter deg fordi du har "mast" godt og lenge nok? Anonymkode: 3c915...a7b 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Om du har pratet med han om det flere ganger tidligere og han ikke har gjort sitt for å finne et kompromiss, så er det bare å legge ballen død. Du ønsker noen som er litt mer tilgjengelig og viser et ønske om å være med deg. Han, enten av manglende interesse eller et stort behov for egentid og manglende evne til å kommunisere, er derfor ikke mannen i ditt liv. Det er meningsløst å fortsette og "mase" om oppmerksomhet, for vil du virkelig trives livet ut med en mann du føler kun møter deg fordi du har "mast" godt og lenge nok? Anonymkode: 3c915...a7b Alle har godt av egen tid, ingen tvil. Det har jeg også. Men da går det an å gi beskjed. Uten at jeg finner ut han har fri, uten han har sagt noe. Han har til og med prestert å si dagen på jobb har vært fin, når jeg vet han har vært hjemme.. Føler meg til tider litt brukt, jeg er hjemme om dagen, så når jeg har vært hos han har jeg laget mat ,kaffe til han skal på jobb, vasket å ryddet etc etc. Og får stillheten igjen. Vi skal snart på tur i 10 dager og kan ikke si jeg gleder meg lenger.. Anonymkode: 47b8c...069
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #8 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alle har godt av egen tid, ingen tvil. Det har jeg også. Men da går det an å gi beskjed. Uten at jeg finner ut han har fri, uten han har sagt noe. Han har til og med prestert å si dagen på jobb har vært fin, når jeg vet han har vært hjemme.. Føler meg til tider litt brukt, jeg er hjemme om dagen, så når jeg har vært hos han har jeg laget mat ,kaffe til han skal på jobb, vasket å ryddet etc etc. Og får stillheten igjen. Vi skal snart på tur i 10 dager og kan ikke si jeg gleder meg lenger.. Anonymkode: 47b8c...069 Nettopp. Dere passer ikke sammen. Anonymkode: 3c915...a7b 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #9 Skrevet 2. februar 2024 Jeg synes du virker intens og kontrollerende. Og hvis det er tilfellet så forstår jeg godt at han lyver om at han er på jobb. Det virker som han må forsvare hvordan han bruker tiden sin, og at hvis han har fri må han stå til rette overfor deg mtp på hvorfor dere ikke er mer sammen. Anonymkode: 08236...383 11 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #10 Skrevet 2. februar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes du virker intens og kontrollerende. Og hvis det er tilfellet så forstår jeg godt at han lyver om at han er på jobb. Det virker som han må forsvare hvordan han bruker tiden sin, og at hvis han har fri må han stå til rette overfor deg mtp på hvorfor dere ikke er mer sammen. Anonymkode: 08236...383 Det er noe jeg overhodet ikke er, men alle vil vel tilbringe litt tid med kjæresten sin mer enn en lørdag i uken ?? Når man ikke bor sammen. Og føler man nærmest blir sparket ut døren søndag ettermiddag for han skal på jobb mandag. At jeg i det hele tatt ble til tirsdag nå er utrolig. Så kontrollerende og intens er det siste jeg faktisk er. Liker bare ikke å bli løyet til eller bli brukt på den måten. Da kan han heller hyre en vaskehjelp som og kan lage middagen hans. Anonymkode: 47b8c...069 3 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #11 Skrevet 2. februar 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Nettopp. Dere passer ikke sammen. Anonymkode: 3c915...a7b Det er din mening altså? Skal jeg bare ende det da lissom. ? Anonymkode: 47b8c...069
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #12 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er noe jeg overhodet ikke er, men alle vil vel tilbringe litt tid med kjæresten sin mer enn en lørdag i uken ?? Når man ikke bor sammen. Og føler man nærmest blir sparket ut døren søndag ettermiddag for han skal på jobb mandag. At jeg i det hele tatt ble til tirsdag nå er utrolig. Så kontrollerende og intens er det siste jeg faktisk er. Liker bare ikke å bli løyet til eller bli brukt på den måten. Da kan han heller hyre en vaskehjelp som og kan lage middagen hans. Anonymkode: 47b8c...069 Jeg synes du virker veldig intens og kontrollerende. Hvis han ikke gir deg det du vil ha: Gå. Slutt å kontrollere hva han gjør så han må lyve til deg. Anonymkode: 08236...383 6
Fighter83 Skrevet 2. februar 2024 #13 Skrevet 2. februar 2024 Eneste måten å løse dette på er å flytte sammen for å se hvordan det går tenker jeg. Bedre å prøve for å se om det er noe der for dere eller evt bare gi opp hele greia uten å ha prøvd i det heletatt. 2
Twister Skrevet 2. februar 2024 #14 Skrevet 2. februar 2024 Jeg ville fokusert på meg selv. I stede for å mase deg inn i hans hverdag, finn noe eget å gjøre. Ikke vær så tilgjengelig for han og nyt tiden din uten han. Vil han dette vil han synes det er attraktivt og savne deg mer 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #15 Skrevet 2. februar 2024 Alle kan mene noe om dette, men når du ikke synes dette funker så funker det ikke. Jeg er enig i at dette høres veldig rart ut, å ikke ha mer kommunikasjon enn dette, og ønske om å treffes mer. Selv har jeg avstandsforhold der vi treffes en gang i måneden ca, men vi kompenserer ved å snakke i telefon flere ganger daglig. Vi har holdt på sånn i snart 6 år og er superhappy med det. Jeg tenker er man forelsket så ønsker man hverandre. Vanskelig å råde deg til noe da, for du har jo allerede snakket med ham om det før, og når han ikke vil mer så vil han jo ikke mer. Da må du finne ut om du vil ha det sånn, og ut ifra det du skriver ønsker du jo mer av ham. Så selv om du HAR tatt det opp med ham før så må du nok kanskje gjøre det enda en gang, men denne gangen kan du åpne opp for at det kanskje ikke er liv laga? At du spør om han heller vil bryte siden interessen er såpass laber? Gir deg en klem jeg, for dette høres trist ut 🤔😪🤗🤗 Anonymkode: 9ecd1...6cd 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #16 Skrevet 2. februar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes du virker veldig intens og kontrollerende. Hvis han ikke gir deg det du vil ha: Gå. Slutt å kontrollere hva han gjør så han må lyve til deg. Anonymkode: 08236...383 Du synes det ja, men da kan jeg si som i teksten over. Det er jeg ikke. Siste jeg gjør er å kontrollere han. Visst du mener kontrollere er å bli ignorert av kjæresten i flere dager etter man har vært der, aldri kan legge planer med han for de blir spolert uansett på et eller annet vis. Kan ikke engang legge mine egne planer for har lyst å tilbringe tid med han. Men ikke bare i helgen, når det passer for han. Så tror du skal lese deg litt opp på å være kontrollerende! For det er det siste jeg er. Anonymkode: 47b8c...069 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #17 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er noe jeg overhodet ikke er, men alle vil vel tilbringe litt tid med kjæresten sin mer enn en lørdag i uken ?? Når man ikke bor sammen. Og føler man nærmest blir sparket ut døren søndag ettermiddag for han skal på jobb mandag. At jeg i det hele tatt ble til tirsdag nå er utrolig. Så kontrollerende og intens er det siste jeg faktisk er. Liker bare ikke å bli løyet til eller bli brukt på den måten. Da kan han heller hyre en vaskehjelp som og kan lage middagen hans. Anonymkode: 47b8c...069 Du virker veldig masete på dette med tid sammen, syns jeg. Alle har godt av egentid, og om kjæresten din ikke får den egentiden han trenger, så kommer du til å skremme han bort. Jeg er i et forhold selv jeg, der vi bor hver for oss. Han har et barn annenhver langhelg, så jeg ser han bare annenhver helg. Ikke en gang hele helger, ofte bare én hel lørdag, eller kanskje lørd formiddag til søndag ettermiddag. Foreløpig har vi ikke hatt tid til så mye i ukedagene, men vi skriver eller snakkes på tlf litt på kveldstid. Ingen av oss stresser med dette. Vi har begge tid til hvert vært utenom. Jeg syns det virker som du ser kjæresten din hver helg? Syns ikke det er så ille. Anonymkode: a901c...4f1 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #18 Skrevet 2. februar 2024 9 minutter siden, Fighter83 said: Eneste måten å løse dette på er å flytte sammen for å se hvordan det går tenker jeg. Bedre å prøve for å se om det er noe der for dere eller evt bare gi opp hele greia uten å ha prøvd i det heletatt. Har hintet på at det er noe som kunne vært interessant, men høres ikke slik ut fra hans side. Han har ikke endret så mye på 2 år, føler jeg er sånn mase kjerring og kjeftete i blandt. Anonymkode: 47b8c...069 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #19 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Visst du mener kontrollere er å bli ignorert av kjæresten i flere dager etter man har vært der Men du er jo ikke ignorert? Du var der til tirsdag, og det er bare torsdag idag? Og du hadde jo fått en god morgen-mld? Anonymkode: a901c...4f1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #20 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du synes det ja, men da kan jeg si som i teksten over. Det er jeg ikke. Siste jeg gjør er å kontrollere han. Visst du mener kontrollere er å bli ignorert av kjæresten i flere dager etter man har vært der, aldri kan legge planer med han for de blir spolert uansett på et eller annet vis. Kan ikke engang legge mine egne planer for har lyst å tilbringe tid med han. Men ikke bare i helgen, når det passer for han. Så tror du skal lese deg litt opp på å være kontrollerende! For det er det siste jeg er. Anonymkode: 47b8c...069 Jeg synes fremdeles det. Og som mange kontrollerende mennesker er du mer opptatt av å kontrollere andre, enn å ta kontroll og ansvar for deg selv. Hva med å slutte å kontrollere hva HAN gjør og heller fokusere på å ta kontroll over DITT liv. Anonymkode: 08236...383 2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå