GĂ„ til innhold

Dere som sliter med angst ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 🙃 

Jeg sliter veldig mye med angst! Hater Ä gÄ ut, sliter med magesmerter nÄr jeg vet at jeg skal ut. Blir skjelven i kroppen. GÄr til psykolog nÄ. Jeg har en baby pÄ 8 mÄneder. Jeg prÞver sÄ godt jeg kan ta med babyen pÄ trilleturer, eller vÊre med barselgruppa. Vi drar til helsestasjonen hver tirsdag og fredag der leker han med andre barn. FÞler ikke at jeg gjÞr nok for han, psykologen anbefalte bup for Ä komme inn i bilde for Ä bare se hvordan jeg og babyen har det. Jeg blir dÄrlig nÄr jeg ser andre mennesker, for at jeg fÞler at de hvisker i Þrene til hverandre om meg. Jeg er sykemeldt nÄ, grunnet angst og andre ting :( Jeg blir samtidig redd for at dem vil melde noe til barnevernet? Jeg gjÞr sÄ godt jeg kan og er der for babyen. VÊrt gravid to ganger men mistet i uke 9. var veldig tidlig, men vÊrt sÄ redd og bekymret for at noe skal skje med sÞnnen min:( sÄ var litt av grunnen psykolgen vil koble inn bup. 

sĂ„ lurte pĂ„ dere med angst, hvordan fĂ„r dere det til? Hva er symptomer hos dere? Har dere barn og gĂ„r det fint? ❀

Anonymkode: e34ba...fed

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...