AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Kjæresten min har veldig mange venner av begge kjønn. Men det er en jente/dame jeg alltid har fått en merkelig følelse om. Det er liksom noe med henne som jeg ikke klarer å sette fingeren på, men som gjør at jeg føler det er noe «off» med henne. Men siden hun ikke har gjort noe galt så har jeg ikke sagt noe til kjæresten om den følelsen. Er det noen du ikke liker, eller får dårlig magefølelse på i vennekretsen til kjæresten din? Har du gitt uttrykk for det til kjæresten? Har det vært en god grunn eller mer at du ikke kommer overens med de? Og omvendt, er det noen i din vennekrets kjæresten ikke kommer overens med, og i så fall hva tenker du om det? Anonymkode: ce5af...4c5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 En av mannens kompiser. De har vært venner siden de gikk i barnehagen. De har minimalt til felles nå, men har et bånd som holder dem sammen. Kompisen har aldri gjort noe galt, men han er umoden, mangler sosiale antenner og strever litt med å se ting fra andres perspektiv. Siden det er mannens kompis nikker jeg og smiler. Ødelegger ikke for vennskapet deres og blir med på sosiale sammenkomster sammen med kompisen og kona hans (som er prikk lik). Anonymkode: 48e9f...908
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Skrevet 2. februar 2024 Ja, mannens barndomskamerat. De har utviklet seg i forskjellige retninger, og kompisen er lite "kompis". Alltid noe dritt å si om jobben hans, bilen vi har valgt, valg av kone, bråkete barn. Han ler og disser mannens venner/kollegaer og hobbyer. Samtidig så var han tydeligvis der når mannen trengte han i ungdomstiden, så han får seg ikke til å kutte han ut. Men merker at kontakten mellom dem har dabbet av. Jeg sier ikke noe, annet enn å si ifra når han slenger for mye dritt. En slitsom person å være sammen med. Suger ut all energi. Anonymkode: bc817...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå