AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Kjente jeg ble skuffet over ungdommen på 19. Oppdaget han har begynt å snuse etter han begynte i lære. Han har altid vært i mot snus og energi drikke. Sa til ham at jeg var skuffet over at han snuste. Og at jeg hadde håpet han hadde tatt bedre valg en søskenbarna som snuset fra de var 16, de er nå 22 og 25 år og snuser fortsatt. Far sier en ikke får gjort så mye, og at han selv ikke er deg beste forbilde siden han røyker. Men har jo sagt til ham - ikke vær så dum som meg å start å røyke eller å snuse. Noen tips hva en kan prøve å si. Vet det ikke hjelper å kjefte. Og han som får ekstra utgift som han kunne brukt på noe annet Anonymkode: 8e04f...ba5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Tenker at du bare dropper å blande deg inn i din voksne sønns valg om nikotin. Anonymkode: 87ce8...574 2 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Ikke bland deg. jeg startet å snuse fast da jeg var 30 og ble skilt. Det irriterer vettet av meg at moren min kommenterer det HVER gang vi møtes. Det gir meg faktisk lyst til å tilbringe mindre tid sammen med henne. For hun har faktisk ingenting med det å gjøre, og det virker mot sin hensikt. Får mindre lyst å slutte, for da kommer hun til å tro hun har påvirket meg😅 Anonymkode: a21fc...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Han har nok snust før Anonymkode: 94205...c5d 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Skrevet 2. februar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Noen tips hva en kan prøve å si. Vet det ikke hjelper å kjefte. Og han som får ekstra utgift som han kunne brukt på noe annet Hold kjeft. Maser du eller prøver å normalisere så kommer han til å snuse mer på trass. Anonymkode: df261...d0a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #7 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke bland deg. jeg startet å snuse fast da jeg var 30 og ble skilt. Det irriterer vettet av meg at moren min kommenterer det HVER gang vi møtes. Det gir meg faktisk lyst til å tilbringe mindre tid sammen med henne. For hun har faktisk ingenting med det å gjøre, og det virker mot sin hensikt. Får mindre lyst å slutte, for da kommer hun til å tro hun har påvirket meg😅 Anonymkode: a21fc...5e6 Mammakomplekser 😛 Anonymkode: b059b...c78
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #8 Skrevet 2. februar 2024 Du får ikke gjort så mye dessverre. Han har tatt en valg om må selv ville slutte. Kan jo sjekke om han tenkt over hva snusingen vil bety for økonimien hans? Om han snuser en boks pr uke så vil det koste han nesten 5000 kr i året og snuser han to bokser så er han oppe i 10 000 kr.. La oss si at han snuser 3 bokser i uka når han blitt skikkelig avhengig om et par år så vil da snusingen hans koste 15 000 i året. Det er faktisk sunnere for han å ta ut 150 000 av banken og brenne dem enn å snuse i 10 år. Anonymkode: fa677...6f9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #9 Skrevet 2. februar 2024 Maskinfører skrev (24 minutter siden): Snust i 18 år jeg nå Kvalmt. På tide å slutte Anonymkode: c20aa...4cc 1
Maskinfører Skrevet 2. februar 2024 #10 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kvalmt. På tide å slutte Anonymkode: c20aa...4cc Neh men skal snart slutte pappa døde jo i Desember så er ikke så sosialt lengre
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #11 Skrevet 2. februar 2024 Nikotin er flott om man vil gå inn for å få kreft I mage og tarm. Anonymkode: 8d77e...2ab 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #12 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjente jeg ble skuffet over ungdommen på 19. Oppdaget han har begynt å snuse etter han begynte i lære. Han har altid vært i mot snus og energi drikke. Sa til ham at jeg var skuffet over at han snuste. Og at jeg hadde håpet han hadde tatt bedre valg en søskenbarna som snuset fra de var 16, de er nå 22 og 25 år og snuser fortsatt. Far sier en ikke får gjort så mye, og at han selv ikke er deg beste forbilde siden han røyker. Men har jo sagt til ham - ikke vær så dum som meg å start å røyke eller å snuse. Noen tips hva en kan prøve å si. Vet det ikke hjelper å kjefte. Og han som får ekstra utgift som han kunne brukt på noe annet Anonymkode: 8e04f...ba5 Du har faktisk ikke noe du skulle ha sagt🙈 Anonymkode: 0a08e...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #13 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjente jeg ble skuffet over ungdommen på 19. Oppdaget han har begynt å snuse etter han begynte i lære. Han har altid vært i mot snus og energi drikke. Sa til ham at jeg var skuffet over at han snuste. Og at jeg hadde håpet han hadde tatt bedre valg en søskenbarna som snuset fra de var 16, de er nå 22 og 25 år og snuser fortsatt. Far sier en ikke får gjort så mye, og at han selv ikke er deg beste forbilde siden han røyker. Men har jo sagt til ham - ikke vær så dum som meg å start å røyke eller å snuse. Noen tips hva en kan prøve å si. Vet det ikke hjelper å kjefte. Og han som får ekstra utgift som han kunne brukt på noe annet Anonymkode: 8e04f...ba5 Ungdom på 19 år? Voksen gutt mener du.. Sorry, men det angår ikke deg hva han bruker sine penger på. Spiller liten rolle hva far gjør eller sier.. Barn/unge/voksne lærer ikke av foreldres "feil"/ uvaner.. Anonymkode: 271a9...e55 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå