AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Del Skrevet 1. februar 2024 Hvor mange kilo gikk dere ned før dere merket det på fingrene? Jeg ønsker å gå ned 5-6 kg, men ønsker ikke at gifteringen skal bli for løs.. Vet jeg kan levere den inn til justering, men det er så kjedelig å gå uten den i dagevis/ukesvis. Anonymkode: 232db...56b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Del Skrevet 1. februar 2024 Rundt 10 kg for min del, jeg bruker bare ring guard. Tenker jeg justerer ringene først etter å ha stabilisert og holdt vekta et par år. Ellers er det jo bare å ha ringene på et kjede eller noe, kjøpe billige midlertidige ringer evt. Merkelig ting å fokusere på å la stoppe vektnedgang. Anonymkode: 6f3ca...69c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #3 Del Skrevet 2. februar 2024 Jeg har gått ned 30 kg og kan enda bruke gifteringen. Den er litt løs, men ikke så løs at den detter av. Anonymkode: 61655...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Del Skrevet 2. februar 2024 Merket det ganske kjapt, men det er ikke akkurat noe som burde stoppe deg. Anonymkode: be99e...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Del Skrevet 2. februar 2024 Hva er viktigst? Gå ned de 5-6 kiloene du ønsker, eller potensielt måtte gå uten gifteringen din 1-2 uker fordi du får den justert? Som flere sier, så kan det er det ikke nødvendigvis at det merkes så veldig Anonymkode: abd4b...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå