AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Jeg gikk tidligere på p ring i mange år, og hadde aldei noen bivirkninger av den. Jeg har vært uten nå i 6 mnd.. startet opp igjen for 3 uker siden, og nå er sexlysten min helt borte nesten, må jobbe kjempe hardt for å få noe tenning eller orgasme i det heletatt når jeg onanerer, og sex med ny fast parner går ihvertfall ikke... jeg er mentalt kåt på han, men kroppen følger ikke etter... det er jo ganske stressende nå som vi er i starten av noe. Han tror han gjør noe galt osv. Jeg har jo sexLYST men skjer ikke noe der nede... Er dette noe som vil gå over ? Anonymkode: 245a5...7ee
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Kanskje. Har hatt hormonspiral nå i 5 år. Og har ikke sexslyst overhodet, har så dårlig sexslyst så jeg blir kvalm av å bli tatt i. Jeg klarer ikke å ha sex, føler meg voldtatt. Skal ta den ut, men gruer meg fordi det var ganske vondt å få satt den inn, og gruer meg til å få mensen igjen. Men blir dobbelt prevensjon. Anonymkode: 5b857...b0c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje. Har hatt hormonspiral nå i 5 år. Og har ikke sexslyst overhodet, har så dårlig sexslyst så jeg blir kvalm av å bli tatt i. Jeg klarer ikke å ha sex, føler meg voldtatt. Skal ta den ut, men gruer meg fordi det var ganske vondt å få satt den inn, og gruer meg til å få mensen igjen. Men blir dobbelt prevensjon. Anonymkode: 5b857...b0c 5 år uten sexlyst? Altså jeg aksepterer ikke dette lenger enn 2 mnd tror jeg... sex er viktig Anonymkode: 245a5...7ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå