koldbruna Skrevet 9. november 2002 #1 Skrevet 9. november 2002 Vil bare ønske alle som er her inne EI kjempe GOD HELG... I Helga skal jeg bare kose meg og slappe av og nyte stillheten. *klemmer* fra koldbruna
Kid-a Skrevet 9. november 2002 #2 Skrevet 9. november 2002 Takk, duh!! Jeg er på jobben og leser musikkorientering. Rasende festlig! Ha en fin dag, da dere...
Mette Skrevet 9. november 2002 #3 Skrevet 9. november 2002 Så koselig, og en riktig god helg til deg også :D
Gjest Lea Skrevet 9. november 2002 #4 Skrevet 9. november 2002 Ja, jammen ble det helg igjen! Måtte den vare eeeevig! Ikke noe er bedre enn å sette seg forran TV-en en formiddag med en kopp kaffe og all verdens tid! Helgene mine er "hellige"! Blir nesten irritert når noen prøver å tvinge meg med på fest og fanteri jeg! Det er så lenge siden jeg rakk å kjede meg. (Tror ikke at jeg er i stand til å kjede meg jeg!) God helg til Koldbruna og resten av dere fantejenter!!
RoadQueen Skrevet 9. november 2002 #5 Skrevet 9. november 2002 God helg til deg og alle dere andre, kos dere ordentlig! Jeg må beklageligvis jobbe hele helgen...
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 9. november 2002 #6 Skrevet 9. november 2002 Jepp! Ha en god helg! Jeg skal i hvert fall paaaaaaaaaaartey!
xeyes Skrevet 9. november 2002 #7 Skrevet 9. november 2002 Ja god helg til deg og! Her blir det flytting og mas.. :D -x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå