Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvordan ville du tolket det om din kollega av motsatt kjønn i en samtale, hvor personen nettopp fortalte om en litt krevende hjemmesituasjon, avsluttet samtalen med å si «du er en av de bedre tingene som har skjedd i livet mitt.. om det er lov å si..»?

Jeg tenkte det var hyggelig og litt uventa der og da, svarte ikke annet enn et litt flåsete «det er lov å si!».

Hva tenker dere? Bare en hyggelig kommentar fra kollega eller?

Anonymkode: 919d7...ada

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Kompliment)

Anonymkode: 26b2c...1d8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hmm.. Dette er nok en mann som ikke har noe i mot å gi deg litt av sin tid, og det vil kunne føre til sex… Noe du ikke trenger i din situasjon. 
Det rette er kanskje å kontakte en familierådgiver / terapi.. 

Det er mulig å redde forhold, begge må gi og ta. Forhold er tøffe saker.. men om begge forstår at de må ‘jenke’ seg litt for hverandre kan det bli bedre. 

Skrevet

Det er umulig å si. Vet jo ingenting annet enn akkurat dette. Det er du som kjenner fyren. Men så lenge han er i et forhold hadde jeg valgt å ta det som et kompliment og ikke noe mer!

• Nyttig 5
Skrevet

Det kommer helt an på kroppsspråket, tonefallet, ansiktsuttrykket hans..

Og hvordan han er til vanlig. Jeg har venner som ville sagt det der til «alle» og venner som kun ville sagt det til noen de virkelig liker/er forelska i

• Nyttig 1
Skrevet
Humas skrev (3 timer siden):

Hmm.. Dette er nok en mann som ikke har noe i mot å gi deg litt av sin tid, og det vil kunne føre til sex… Noe du ikke trenger i din situasjon. 
Det rette er kanskje å kontakte en familierådgiver / terapi.. 

Det er mulig å redde forhold, begge må gi og ta. Forhold er tøffe saker.. men om begge forstår at de må ‘jenke’ seg litt for hverandre kan det bli bedre. 

Var vel kollega som hadde en dårlig hjemmesituasjon.

Anonymkode: 4a3bc...052

• Liker 1
Skrevet

Ikke bli med på noe før denne kollegaen har gått ut av forholdet sitt. Dette kan være løgn også, typisk dama/mannen er så dårlig for meg,en du er perfekt. Så slå opp, er svaret på det. 

Anonymkode: a524c...79d

Skrevet

Det ville jeg tolket som mer en flørt, et direkte tilbud faktisk. Ville svart takk men neitakk

Anonymkode: ea52e...176

Skrevet
Humas skrev (3 timer siden):

Hmm.. Dette er nok en mann som ikke har noe i mot å gi deg litt av sin tid,

og det vil kunne føre til sex…

Noe du ikke trenger i din situasjon. 

Hva FA..N!! Hva vet da i HEL..TE du din tullete dr.tt kjærring om hva denne personen trenger eller ikke!! 🤯🤦‍♀️🙄

erre’ mulig…. 🤮🤢🤦‍♀️🤯🤦‍♀️🙇‍♀️🤮🤢🤮

Anonymkode: acc16...151

Skrevet

Creepy. En som vil ha i pose og sekk.

Anonymkode: af1e5...56a

• Liker 1
Skrevet

En klassisk gift mann kommentar, som prøver å få sex på si, ved å fortelle hvor vanskelig han har det hjemme, samtidig smigre deg med fine kommentarer. Mannen vil knulle  bak ryggen til kona. Han sjekker om du er tilgjengelig til dette. 
Nei, det er ikke et kompliment. Nei, ikke for vennskap. Og nei, ikke mener han det heller.

Han bare sjekker terrenget for tilgjengelig sex. 

Anonymkode: a9a9d...95e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En klassisk gift mann kommentar, som prøver å få sex på si, ved å fortelle hvor vanskelig han har det hjemme, samtidig smigre deg med fine kommentarer. Mannen vil knulle  bak ryggen til kona. Han sjekker om du er tilgjengelig til dette. 
Nei, det er ikke et kompliment. Nei, ikke for vennskap. Og nei, ikke mener han det heller.

Han bare sjekker terrenget for tilgjengelig sex. 

Anonymkode: a9a9d...95e

Selfølgelig er det bare for å få sex, han er jo mann. Menn kan ikkje ha det vanskelig hjemme om han ikkje er homo og bor med ein mann da. Bor han med ei kvinne har han ikkje behov for å snakke med nokon for han har det fint da. Kvinne har alltid så fint syn på menn og uten fordommer. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...