Gå til innhold

Hvordan oppdaget du utroskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Magefølelse. Alltid Magefølelse. Har stemt på meg i 2 forhold. 

Opptatt på tlf,ville ha alenetid.  Men mye tlf. 

Anonymkode: e75da...219

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var borte flere uker av gangen. Kunne ikke si når hun kom hjem og ville ikke at jeg skulle møte de som hun var med.

Et par måneder etter det ble slutt så ble hun sammen med en fyr som bor der hun var.

Hun nekter for at hun var utro, men ting sier seg selv. Vet ikke sikkert at hun var utro, men hun skjulte noe i hvert fall.

Endret av daemi
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelse. Endret adferd. Sjekket tilslutt tlf og fikk bevis.

Anonymkode: 2669d...97c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som de andre sier - magefølelsen. Vil tørre å påstå at den stemmer 99% av gangene.

Du værer at det er noe som ikke stemmer helt. Kombinert med sykelig opptatt av telefonen som tas med overalt, hyppigere besøk til "venninner" eller "kompiser". Plutselig opptatt av å sminke seg ekstra/ta på parfyme i situasjoner hvor det vanligvis ikke har vært så viktig. Ekstra opptatt av trening/holde seg i form.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde bare hatt sex med 2 personer og behovet for å knulle andre ble åpenbart for sterkt. Men valgte å ikke dele dette med meg.

Hun ønsket det, planla og gjennomførte. Visste det ville skje 3 mnd før hun gjennomførte.

Hun fortalte det til meg dagen etter over telefonen.

OT: Utro folk sier sier at utroskap er en tabbe eller feil kan ta seg en bolle. Utroskap er et valg, de ønsker det og velger å være det.

Tenk igjennom det før man velger å fortsette forholdet. Din partner satte kniven i ryggen din fordi de ville det

Egoisme i sin reneste form.

Anonymkode: 49adf...305

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet en natt pga ene barnet ble alvorlig sykt. Mannen var borte, prøvde å ringe han flere ganger for jeg måtte ha hjelp, hadde også en baby. Fikk ikke tak i han, så måtte ta med baby i ambulansen. Han ringte etter flere timer, påsto han bare hadde gått seg en tur, det var selvfølgelig løgn. Jeg var så rasende og redd pga situasjonen til barnet, så til slutt måtte han innrømme det.  Kastet han ut da vi kom hjem fra sykehuset.

Anonymkode: 78c1d...ace

• Liker 1
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du en magafølelse… følg med på tlf bruken og adferden😉 

Anonymkode: c2f1e...c9d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en dårlig magefølelse, fikk kommet meg inn på mailen og da fant jeg alt. Tinder, Happn. Ikke fysisk utroskap, men via meldinger. Fortsatt sammen, men har ikke veldig dårlig samvittighet for å sende noen meldinger med eksen. Det er bare barnemat i forhold til hva han gjorde. Utroskap gjør noe med forholdet. Vårt er ødelagt for alltid, men vi har barn, så jeg holder ut. Enn så lenge.. 

Anonymkode: 95bca...bbc

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Fikk en dårlig magefølelse, fikk kommet meg inn på mailen og da fant jeg alt. Tinder, Happn. Ikke fysisk utroskap, men via meldinger. Fortsatt sammen, men har ikke veldig dårlig samvittighet for å sende noen meldinger med eksen. Det er bare barnemat i forhold til hva han gjorde. Utroskap gjør noe med forholdet. Vårt er ødelagt for alltid, men vi har barn, så jeg holder ut. Enn så lenge.. 

Holde sammen pga barna…. «Smart» eller needy? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Føler heller jeg ofrer meg selv. 🙈 Vet ikke hvor lenge jeg orker. Men vi har ett barn med litt ekstra behov, som jeg vet hadde knekt helt om jeg flyttet ut..

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Føler heller jeg ofrer meg selv. 🙈 Vet ikke hvor lenge jeg orker. Men vi har ett barn med litt ekstra behov, som jeg vet hadde knekt helt om jeg flyttet ut..

Enig med deg, man ofrer seg selv. Er absolutt ikke needy. Men barna betyr alt for meg. Så så lenge jeg og mannen fungerer greit sammen så blir jeg her.

Her var det ikke fysisk utroskap, men tillitsbrudd gang på gang, som jeg tenker er en form for utroskap, med samme dama. Han lovet å kutte kontakten da jeg oppdaget det, men det har han brutt flere ganger. Oppdaget det ved å snoke på mobilen da jeg skjønte han skjulte noe for meg. 

Anonymkode: 8ccc3...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ex av meg ba om å få se på telefonen min. Jeg sa greit, men da skulle jeg se hennes etterpå. Da ville hun ikke se på min lenger. Og da gjorde jeg det slutt.

Anonymkode: 69e3e...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magefølelsen, da samboer endret adferd da han fikk ny kollega. 

De er sammen i dag.

Anonymkode: 3ace8...112

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig med deg, man ofrer seg selv. Er absolutt ikke needy. Men barna betyr alt for meg. Så så lenge jeg og mannen fungerer greit sammen så blir jeg her.

Her var det ikke fysisk utroskap, men tillitsbrudd gang på gang, som jeg tenker er en form for utroskap, med samme dama. Han lovet å kutte kontakten da jeg oppdaget det, men det har han brutt flere ganger. Oppdaget det ved å snoke på mobilen da jeg skjønte han skjulte noe for meg. 

Anonymkode: 8ccc3...8f6

Ikke fysisk utroskap her heller. Men det i tilegg til en del andre ting i forholdet som ikke er bra, gjør at forholdet er dårlig nå. Utad virker vi som verdens lykkeligste par, så den dagen jeg går, kommer folk til å få sjokk. Han er en veldig likanes mann, masse venner, men jeg er den som må leve med han. Jeg er veldig, veldig glad i han, og prøver hver eneste dag å få tilbake gnisten, men det blir vanskeligere og vanskeligere.. 

Har hatt slike løgner her også. Men akkurat nå er situasjonen snudd tvert om. Jeg trenger å bare kjenne at jeg blir litt sett. Kommer aldri til å være fysisk utro, men å sende noen uskyldige meldinger (ikke seksuelle) gjør jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han begynte å kjøre lange turer på kveldstid, og det var egentlig ikke så rart. Men han dusja og skiftet klær først og det synes jeg var litt snodig. Så ble han veldig rar med mobilen, så jeg fikk en skikkelig uggen magefølelse. Er ikke stolt av det, men det endte med at jeg sjekka telefonen hans mens han la den ett år gamle sønnen vår for kvelden, og der var det meldinger med eksdama som han da hadde besøkt hyppig. Jeg prøvde å få det til å fungere i et år etterpå, på grunn av at vi hadde barn, men det gikk ikke. 

Anonymkode: e9c0d...5de

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Magefølelsen, da samboer endret adferd da han fikk ny kollega. 

De er sammen i dag.

Anonymkode: 3ace8...112

Innrømmet samboeren din det, eller fant du det ut på egen hånd?

Anonymkode: c4051...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...