AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Er snart i midten av 20 årene om ikke lenge, vel jeg har aldri hatt kjæreste eller datet ordentlig, vel har jo overnattet hos gutter før, men ikke gjort noe greier. Ser alle rundt med på min alder er enten samboer, gravide eller gift. jeg har på en måte ikke behov for kjæreste etc, kanskje det er pga jeg ikke har opplevd det å ha ekte kjærlighets følelser? jeg er også litt skeptisk til gutter (er jeg ute blandt folk/ motsatt kjønn så later jeg alltid som om jeg ser i mobilen eller ser motsatt vei for føler meg skikkelig stygg) og jeg hadde en bestekompis som utnyttet meg og tok min jomfrudom mot min vilje- noe han visste var viktig for meg at jeg skulle finne den rette, etter hendelsen så føler jeg meg rett og slett aseksuell- kan ikke huske at jeg har opplevd noe form for seksuelle følelser eller attraktivet for andre. vel lang historie. Men er det flere som brukte lang tid på feks å få seg sin første kjæreste eller etablere et «liv»? Anonymkode: e222d...eed 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Mange bruker tid, håper du kuttet ut den dusten som voldtok deg. Finn en fin fyr Anonymkode: ecc1a...bb8
. Anonym. Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rapportert Anonymkode: 61512...ac9 Du er rapportert
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er snart i midten av 20 årene om ikke lenge, vel jeg har aldri hatt kjæreste eller datet ordentlig, vel har jo overnattet hos gutter før, men ikke gjort noe greier. Ser alle rundt med på min alder er enten samboer, gravide eller gift. jeg har på en måte ikke behov for kjæreste etc, kanskje det er pga jeg ikke har opplevd det å ha ekte kjærlighets følelser? jeg er også litt skeptisk til gutter (er jeg ute blandt folk/ motsatt kjønn så later jeg alltid som om jeg ser i mobilen eller ser motsatt vei for føler meg skikkelig stygg) og jeg hadde en bestekompis som utnyttet meg og tok min jomfrudom mot min vilje- noe han visste var viktig for meg at jeg skulle finne den rette, etter hendelsen så føler jeg meg rett og slett aseksuell- kan ikke huske at jeg har opplevd noe form for seksuelle følelser eller attraktivet for andre. vel lang historie. Men er det flere som brukte lang tid på feks å få seg sin første kjæreste eller etablere et «liv»? Anonymkode: e222d...eed Kjedelig opplevelse. Men det er sånn av og til og litt normalt faktisk, at å finne ut at man lå med feil fyr, kjennes kjipt. Jeg tror du må lære deg å legge mobilen litt mer i lomma. Sett deg på en benk å begynn å observer folk og verden rundt. Jeg tror du ikke lærer deg den virkelige verden med nesa di nede i em mobil Iht kjærlighet, så vil du aldri ha noen garanti, for at det går bra. Å være forelsket i noen som ikke er forelsket i deg, er helt normalt. Å tro man skal bli sammen etter en bra kveld, og finne ut at nei det ble vi ikke, helt normalt. Dritkjipt , men normalt. Det er vonde å kjipe følser. Men også en prosess der du lærer deg å vite hvem som er det rette for deg. Får du kjæreste, kan det vare en uke, ett år , ti år. Brudd er vondt. Men stort sett så gjør alt dette oss sterkere , og lære oss hva vi vil. Når du velger å sette nesa i mobilen så går du glipp av livet. Det blir veldig vanskelig å føle kjærlighet for noen, når du lukker hjerte døra di med mange hengelåser. Det blir jo også tydelig at det er lukket å låst. Alt blir litt lettere om du åpner litt opp, lar deg flyte litt med strømmen, av og til i en frisk fin elv og av og til en sur elv. Begge deler gor deg livs erfaring. Jeg kjenner ei som er aseksuell. Hun er på tider og søker etter andre aseksuelle. Mulig det er lettere å møte andre som sliter litt der? Hun har ikke mangel på dater for å si det sånn. Er visst mange gutter som vegrer seg for date med kvinner, fordi de ikke er så sexuelle. Og de tar jo kontakt med henne. Ofte blir det ikke mer, fordi de er så åpne på nett, men lukket face to face. Og det bunner nok litt i at ee er vant til å bruke mer skjerm enn å møte folk. Litt det du også sliter med. Anonymkode: 5d33c...ace
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjedelig opplevelse. Men det er sånn av og til og litt normalt faktisk, at å finne ut at man lå med feil fyr, kjennes kjipt. Jeg tror du må lære deg å legge mobilen litt mer i lomma. Sett deg på en benk å begynn å observer folk og verden rundt. Jeg tror du ikke lærer deg den virkelige verden med nesa di nede i em mobil Iht kjærlighet, så vil du aldri ha noen garanti, for at det går bra. Å være forelsket i noen som ikke er forelsket i deg, er helt normalt. Å tro man skal bli sammen etter en bra kveld, og finne ut at nei det ble vi ikke, helt normalt. Dritkjipt , men normalt. Det er vonde å kjipe følser. Men også en prosess der du lærer deg å vite hvem som er det rette for deg. Får du kjæreste, kan det vare en uke, ett år , ti år. Brudd er vondt. Men stort sett så gjør alt dette oss sterkere , og lære oss hva vi vil. Når du velger å sette nesa i mobilen så går du glipp av livet. Det blir veldig vanskelig å føle kjærlighet for noen, når du lukker hjerte døra di med mange hengelåser. Det blir jo også tydelig at det er lukket å låst. Alt blir litt lettere om du åpner litt opp, lar deg flyte litt med strømmen, av og til i en frisk fin elv og av og til en sur elv. Begge deler gor deg livs erfaring. Jeg kjenner ei som er aseksuell. Hun er på tider og søker etter andre aseksuelle. Mulig det er lettere å møte andre som sliter litt der? Hun har ikke mangel på dater for å si det sånn. Er visst mange gutter som vegrer seg for date med kvinner, fordi de ikke er så sexuelle. Og de tar jo kontakt med henne. Ofte blir det ikke mer, fordi de er så åpne på nett, men lukket face to face. Og det bunner nok litt i at ee er vant til å bruke mer skjerm enn å møte folk. Litt det du også sliter med. Anonymkode: 5d33c...ace Sorry så ikke at det var mot din vilje. Beklager. Iht det bør du søke hjelp Anonymkode: 5d33c...ace
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 Har du fått hjelp etter voldtekten? ❤️ Anonymkode: 09cdd...46c
Vålull Skrevet 1. februar 2024 #8 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du fått hjelp etter voldtekten? ❤️ Anonymkode: 09cdd...46c Har snakket litt her og der med dps, men ikke fått hjelp til det på en måte siden det er andre ting som måtte prioriteres 🫠
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kjedelig opplevelse. Men det er sånn av og til og litt normalt faktisk, at å finne ut at man lå med feil fyr, kjennes kjipt. Jeg tror du må lære deg å legge mobilen litt mer i lomma. Sett deg på en benk å begynn å observer folk og verden rundt. Jeg tror du ikke lærer deg den virkelige verden med nesa di nede i em mobil Iht kjærlighet, så vil du aldri ha noen garanti, for at det går bra. Å være forelsket i noen som ikke er forelsket i deg, er helt normalt. Å tro man skal bli sammen etter en bra kveld, og finne ut at nei det ble vi ikke, helt normalt. Dritkjipt , men normalt. Det er vonde å kjipe følser. Men også en prosess der du lærer deg å vite hvem som er det rette for deg. Får du kjæreste, kan det vare en uke, ett år , ti år. Brudd er vondt. Men stort sett så gjør alt dette oss sterkere , og lære oss hva vi vil. Når du velger å sette nesa i mobilen så går du glipp av livet. Det blir veldig vanskelig å føle kjærlighet for noen, når du lukker hjerte døra di med mange hengelåser. Det blir jo også tydelig at det er lukket å låst. Alt blir litt lettere om du åpner litt opp, lar deg flyte litt med strømmen, av og til i en frisk fin elv og av og til en sur elv. Begge deler gor deg livs erfaring. Jeg kjenner ei som er aseksuell. Hun er på tider og søker etter andre aseksuelle. Mulig det er lettere å møte andre som sliter litt der? Hun har ikke mangel på dater for å si det sånn. Er visst mange gutter som vegrer seg for date med kvinner, fordi de ikke er så sexuelle. Og de tar jo kontakt med henne. Ofte blir det ikke mer, fordi de er så åpne på nett, men lukket face to face. Og det bunner nok litt i at ee er vant til å bruke mer skjerm enn å møte folk. Litt det du også sliter med. Anonymkode: 5d33c...ace Takk for ordene, hjalp litt. Skal prøve å øve meg på det med mobilbruken etc. men tenker vel i en alder av 24 at man bør ha funnet ut av legning, eller hva tror du? Beklager jeg spør dumt men er litt lei av å være forvirret på om jeg kanskje er aseksuell på en måte😅 Anonymkode: e222d...eed
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Mange bruker tid, håper du kuttet ut den dusten som voldtok deg. Finn en fin fyr Anonymkode: ecc1a...bb8 Ja, kuttet han ut. Tror ikke han har forstått hva han gjorde for han prøvde å ta kontakt veldig mange ganger. Skulle ønske at menn/gutter hadde selvinnsikt på sånt. Anonymkode: e222d...eed
Christina82 Skrevet 2. februar 2024 #11 Skrevet 2. februar 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg