Gå til innhold

Hun legger ut bursdagsstory av alle andre enn meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold med ein jente. Vi har vært sammen i snart 3 år og er seriøse. Vi bor ikke sammen men er aktivt på husjakt. Jeg har reagert på at hun legger ut "gratulerer med dagen" story på instagram til alle vennene sine, men har aldri gjort det for meg. Dette har jeg kommentert for henne før uten særlig respons, men det har aldri vært et problem. I går la hun ut av en mannlig kollega med flere bilder av de sammen. Dette er i utgangspunktet uproblematisk, jeg stoler på de begge og jeg tror ikke dette er noe mer enn en vennlig bursdagshilsen. Jeg blir derimot lei meg av hun legger ut av alle andre venner, også menn. Hun sier at hun trodde jeg ikke brydde meg med å få slike hilsener og det er i utgangspunktet sant, men jeg liker ikke forskjellsbehandlingen. Hun sier også at jeg ikke legger ut av henne. Det gjør jeg ikke, men jeg legger ikke ut av noen. Hun legger ut av alle de nærmeste vennene.

Det kan godt hende jeg overreagerer her og det er der jeg vil ha innspill.

Anonymkode: fac59...c44

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg ut av henne også da? Det er ikke verre. 

• Nyttig 1
Skrevet

Litt vanskelig. Jeg synes det er litt rart av henne, men vanskelig å kreve noe om ikke du gjør det samme for henne. Samtidig blir det kunstig om du begynner med det. Vet du om de hun legger ut av legger ut av henne?

Anonymkode: afdbe...976

Skrevet

Veldig rart. Hadde ikke likt det! Så forstår deg veldig godt. Hadde lurt på om hun prøvde å skjule at hun har kjæreste.

Anonymkode: b2608...955

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt vanskelig. Jeg synes det er litt rart av henne, men vanskelig å kreve noe om ikke du gjør det samme for henne. Samtidig blir det kunstig om du begynner med det. Vet du om de hun legger ut av legger ut av henne?

Anonymkode: afdbe...976

De fleste hun legger ut av har lagt ut av henne og, men ikke alle. Eksempelvis ikke den ene mannlige kollegaen hun la ut. 

Skrevet

Det syns jeg er dårlig gjort av henne og forstår du blir lei deg

Anonymkode: d63b0...9c9

• Liker 2
Skrevet

Du sier jo indirekte du ikke bryr deg? Så hvorfor bryr du deg? Andre setter kanskje genuint mer pris på det. Har aldri lagt ut noe av mannen. Han er ikke særlig interessert i sosiale medier. Vi har vært sammen i 15 år. Slutt å skap problemet hvor de ikke finnes :) 

Anonymkode: d09bc...f21

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er i et forhold med ein jente. Vi har vært sammen i snart 3 år og er seriøse. Vi bor ikke sammen men er aktivt på husjakt. Jeg har reagert på at hun legger ut "gratulerer med dagen" story på instagram til alle vennene sine, men har aldri gjort det for meg. Dette har jeg kommentert for henne før uten særlig respons, men det har aldri vært et problem. I går la hun ut av en mannlig kollega med flere bilder av de sammen. Dette er i utgangspunktet uproblematisk, jeg stoler på de begge og jeg tror ikke dette er noe mer enn en vennlig bursdagshilsen. Jeg blir derimot lei meg av hun legger ut av alle andre venner, også menn. Hun sier at hun trodde jeg ikke brydde meg med å få slike hilsener og det er i utgangspunktet sant, men jeg liker ikke forskjellsbehandlingen. Hun sier også at jeg ikke legger ut av henne. Det gjør jeg ikke, men jeg legger ikke ut av noen. Hun legger ut av alle de nærmeste vennene.

Det kan godt hende jeg overreagerer her og det er der jeg vil ha innspill.

Hun har et falsk ytre hun forsøker å opprettholde, men for deg så kan hun være seg selv. 

Anonymkode: 9998a...343

Skrevet

Kanskje litt rart at hun ikke gjør det for deg når du har sagt fra, men jeg har lignende erfaringer med venner, altså folk jeg ikke er i forhold med.

Jeg er veldig lite aktiv på sosiale medier, har ikke uttalt at jeg er negativ til at folk deler ting der, men likevel er det flere venner/bekjente som det virker som må skjule for meg at de legger ut sine innlegg. Lyver om hvorfor de tar bilde av ting når vi er ute sammen, har begrenset min tilgang til deres innlegg osv. Skjønner ikke helt hvorfor, for jeg har aldri uttalt meg negativt, jeg bare er ikke så opptatt av å gjøre det selv.

Kan det være noe lignende her? At hun antar du ikke vil ha det, selv om du har sagt det fordi du ikke gjør det selv?

Anonymkode: 67759...d77

Skrevet

Har du endret status til "i et forhold" på Facebook feks? 

Anonymkode: 685d6...cc1

Skrevet

Har aldri gratulert eller lagt ut bilde av mannen på Facebook, men gjør det for noen andre. 

Mannen blir jo gjort stas på her hjemme når han har bursdag. Aldri skjønt behovet for å gratulerer folk man uansett ser ansikt til ansikt - på Facebook eller andre SOME.

Anonymkode: 45ad5...f65

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde gjort det sånn automatisk av min mann som aldri gjorde det av meg. Men hadde han bedt om det, hadde jeg.

Gjør det du, så gjør nok hun det også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...