Skjerikke Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 (endret) Ja, jeg vet… det er sikkert hundrevis av lignende inlegg her inne, men jeg er så lei av å tenke på dette at jeg bare vil få det ut en eller en annen plass. Jeg er en mann/fyr på 23 år, med kjæreste som er 21 år. Vi har vært sammen i over 4 år nå, og ingen av oss har planer om noe annet enn å være sammen. Vi har er ganske særiøse med dette forholdet. Å slå opp er med andre ord uaktuelt. Vi har det veldig kjekt sammen, felles interesser, samme smak når det gjelder så og si alt. Vi jobber også sammen, og det synes vi er kjempekjekt. Hun er helt vidunderlig å være med. Vi har enda ikke kranglet, selv om vi så og si har gått oppå hverandre 24/7. Problemet oppstår selvfølgelig på soverommet… Det første året hadde vi mye moro, men etterhvert dabbet det av, grunnet at hun lider av soppinfeksjon. Hun har gode og dårlige perioder, noen ganger går det fint å ha sex, andre ganger er det ikke engang vits å prøve. Vi, eller rettere sagt hun, har prøvd i 3 år å få hjelp med dette, med utallige besøk til både forskjellige leger og gynekologer. Hun har prøvd snart alle kjærringråd, medikamenter og «dietter», men ingenting funker. Problemene som oppstår er at jeg får utslett på penishodet (av og til), og hun blir sår nedentil, samtidig som at det klør og svir ved vaginalt samleie. Det som begynner å slite på meg nå, er hvor ofte vi har sex, og usikkerheten min for om eller når det blir sex igjen. Som dere sikkert skjønner, har jeg enorm sexlyst. Jeg er av typen som minst skulle hatt sex hver dag. Jeg har nå sex maksimalt én gang i måneden. Sist vi hadde sex, var 1. nyttårsdag. Jeg hintet litt om at jeg hadde lyst på henne nå i helga som var, og da fikk jeg en blowjob (klager ikke på det), men selvfølgelig ønsker jeg å nyte henne. Hun har sagt at hun har lyst på mer sex, så vi begynte å finne på alternativer til vaginalt samleie, men analt funket ikke… I fjor sommer klikket det litt for meg, da jeg innså at iløpet av de første 6 månedene av 2023, hadde vi sex 5 ganger. Dette resulterte i at jeg foreslo pegging. Altså at vi skulle bytte roller. Dette fikk henne til å «lyse opp». Jeg bet sammen tenna, og vi prøvde det. Etter de første 10 minuttene, klarte jeg å slappe av, og det var faktisk gøy for begge. Vi ble enige om at vi ville prøve en gang til, så jeg kjøpte en litt «råere» strapless dildo. Denne gangen løsnet det helt. Hun ble helt vill, og jeg ble helt lam. Begge kom også ganske kjapt. Vi ble igjen enige om at dette måtte gjøres oftere. Det er 3-4 måneder siden. Grunnen til at det ikke har blitt mer, var at hun ikke likte stroppen på den første, og strapless’en var litt vond å få inn. Uansett hva jeg har gjort, hjelper det ikke. Jeg er så frustrert hver dag at jeg må på do 1-2 ganger om dagen og tørke precum. Hun vet alt dette, men uansett hva jeg sier eller gjør, virker ikke sex interessant for henne lenger. Det er jo forståelig, men det er nå vi liksom skal «ha det moro» Totalt i 2023 hadde vi samleie 15 ganger (jeg telte «for moro skyld», hun vet ikke om det, da jeg ikke vil være masete) Hva kan jeg/bør vi gjøre? Beklager om det ble rotete skrevet, men det er så mye som kan bli sagt, og jeg vet ikke hva som er viktigst å skrive eller ikke. Endret 1. februar 2024 av Skjerikke Enkelte skjønte ikke at dette var meg på jakt etter svar på hvordan sexlivet skal reddes, så det ble byttet fra «jeg» til «vi» på slutten
Fremmed fugl Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Har du også fått behandling? Hvis ikke kan du diskutere det med legen din. 3
Skjerikke Skrevet 1. februar 2024 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2024 (endret) L Endret 1. februar 2024 av Skjerikke
Skjerikke Skrevet 1. februar 2024 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2024 Fremmed fugl skrev (6 minutter siden): Har du også fått behandling? Hvis ikke kan du diskutere det med legen din. Ja det har jeg. 4 ganger, samtidig som henne.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 Stikkpiller i 7 dager? Ikke bruk den en- gangs- pillen. Med canesten- krem? Sikkert prøvd….? Anonymkode: 77bde...384
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 Finn en annen dame. DEsverre. Når sexlivet ikke funker og ikke ser ut til å komme til å funke på sikt så er det ikke vits. Sex er så grunnleggende og viktig i et forhold! Du er enda ung og har mange muligheter. Finn deg noen som du er kompitatibel med i sengen. Tenk og du og hun du er med nå får barn, da blir det aldri sex. Nei, vær så snill redd deg selv. Anonymkode: 78683...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 Har dere begge sjekket dere for ALLE TYPER kjønnssykdommer? Også de mindre utbredte…? Anonymkode: 77bde...384 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #8 Skrevet 1. februar 2024 Kondom min venn Anonymkode: 1d47f...a62 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 Jeg reagerte på en av mine ekser. Fikk alltid sopp av han. Dette har aldri skjedd siden, -med noe av de andre 3 jeg har vært sammen med. Mitt råd er å prøve kondom. Mvh Kvinne 49 Anonymkode: 2d1d4...b1b 1
Skjerikke Skrevet 1. februar 2024 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Stikkpiller i 7 dager? Ikke bruk den en- gangs- pillen. Med canesten- krem? Sikkert prøvd….? Anonymkode: 77bde...384 Hun gikk på noen sånne Fluconazol i lengre tid, hjalp litt, nok til at vi hadde sex 1. nyttårsdag, men nå er det tilbake igjen prøvd canesten, ingen såpe i underlivet osv osv osv
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #11 Skrevet 1. februar 2024 Jeg har tidligere også vært plaget med soppinfeksjoner. Det som hjalp veldig var å slutte helt med såpe nedentil, samt ikke vaske inn i skjeden. Noe jeg gjorde tidligere, fordi jeg trodde det var bra for å unngå slikt. Istedenfor ødelegger det naturlig flora. Så smurte jeg meg også daglig med canesten morgen og kveld, men det kunne jeg etterhvert kutte ut. Om jeg kjenner tendenser til det nå holder det med å bruke lactal balanse en dag eller to. Å endre vaskerutiner var trikset som løste dette. Anonymkode: 36dbd...ba4
Skjerikke Skrevet 1. februar 2024 Forfatter #12 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har dere begge sjekket dere for ALLE TYPER kjønnssykdommer? Også de mindre utbredte…? Anonymkode: 77bde...384 Jepp
Skjerikke Skrevet 1. februar 2024 Forfatter #13 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kondom min venn Anonymkode: 1d47f...a62 Hjelper ikke, prøvde det etter en «fellesbehandling» i fjor. Det var tilbake etter en uke. Kondomet hjelper ikke mot sårheten hennes heller…
Skjerikke Skrevet 1. februar 2024 Forfatter #14 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg reagerte på en av mine ekser. Fikk alltid sopp av han. Dette har aldri skjedd siden, -med noe av de andre 3 jeg har vært sammen med. Mitt råd er å prøve kondom. Mvh Kvinne 49 Anonymkode: 2d1d4...b1b Men nå har vi jo ikke hatt noen for for kontakt siden 1. nyttårsdag, og hun har hått på behandling siden, men bedret seg ikke i hele januar. Hun slet før vi møttes også, sier hun selv. Synes jeg husker hun sa at moren hennes hadde samme problemet da hun var ung
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #15 Skrevet 1. februar 2024 Bruker dere underlivs såpe? De få gangene jeg har fått sopp er det pga det. Og fant ut via et program der det ble nevnt at vi kan ha litt forskjellig ph i underlivet, derfor vil noen få sopp av underlivs såpe, spm dr.greve og asan ol. Jeg bruker kun sterilan og har ikke hatt det etter jeg kun bruker vanlig sterilan såpe Anonymkode: 2a950...6b0
Skjerikke Skrevet 1. februar 2024 Forfatter #16 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har tidligere også vært plaget med soppinfeksjoner. Det som hjalp veldig var å slutte helt med såpe nedentil, samt ikke vaske inn i skjeden. Noe jeg gjorde tidligere, fordi jeg trodde det var bra for å unngå slikt. Istedenfor ødelegger det naturlig flora. Så smurte jeg meg også daglig med canesten morgen og kveld, men det kunne jeg etterhvert kutte ut. Om jeg kjenner tendenser til det nå holder det med å bruke lactal balanse en dag eller to. Å endre vaskerutiner var trikset som løste dette. Anonymkode: 36dbd...ba4 Hun har prøvd alt av dette også. Ingen såpe i underlivet, såkalt «bestemortruse» og litt luftigere bukser. Ingenting funker
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #17 Skrevet 1. februar 2024 Skjerikke skrev (3 minutter siden): Hjelper ikke, prøvde det etter en «fellesbehandling» i fjor. Det var tilbake etter en uke. Kondomet hjelper ikke mot sårheten hennes heller… Dere må bruke lateksfri og med glidemiddel Anonymkode: 1d47f...a62
Skjerikke Skrevet 1. februar 2024 Forfatter #18 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruker dere underlivs såpe? De få gangene jeg har fått sopp er det pga det. Og fant ut via et program der det ble nevnt at vi kan ha litt forskjellig ph i underlivet, derfor vil noen få sopp av underlivs såpe, spm dr.greve og asan ol. Jeg bruker kun sterilan og har ikke hatt det etter jeg kun bruker vanlig sterilan såpe Anonymkode: 2a950...6b0 Hun har prøvd forskjellige typer såpe, usikker på hvilke og hvor mange. Hun har også prøvd uten såpe i ei periode, ingenting funker
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #19 Skrevet 1. februar 2024 Dere reagerer på hverandre ph, har noen av dere hatt sex med andre? Slet dere like mye da? Anonymkode: e0142...86c
Skjerikke Skrevet 1. februar 2024 Forfatter #20 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere må bruke lateksfri og med glidemiddel Anonymkode: 1d47f...a62 Kan prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå