Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært sammen med en mann nå i 7 mnd, nå har han blitt varm i trøya å raper og fiser å prøver ikke å skjule det engang. elsker denne mannen, han er god,snill og den kjekkeste jeg har møtt noen gang! må jeg bare holde ut med denne fisingen? har prøvd å tatt det opp med han, men han ler det bare bort. begynner å bli litt turn off, men vil ikke miste han… hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 0e6e7...501

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du skal trolle så er ett tips å være mindre åpenlyst enn dette.

• Liker 4
Skrevet
Hannabanna skrev (1 minutt siden):

Når du skal trolle så er ett tips å være mindre åpenlyst enn dette.

Dette er et seriøst spørsmål… 

Skrevet
Just now, mariii678 said:

Dette er et seriøst spørsmål… 

Om at ett menneske raper og fiser som alle andre? Nei det det ikke.

• Liker 4
Skrevet

Du får si at det er turn off da.

Anonymkode: bdb29...f2e

• Liker 2
Skrevet
Hannabanna skrev (Akkurat nå):

Om at ett menneske raper og fiser som alle andre? Nei det det ikke.

Man MÅ ikke gjøre det foran andre mennesker hele tiden

Anonymkode: bdb29...f2e

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Særboer, dersom han ikke er villig til å ta en titt på kostholdet sitt. Det er vitterlig ikke normalt å fise i tide og utide, uavhengig om man prøver å skjule det eller ei. 😂 Det de fleste reagerer på er laktose, gluten, eller gjær o.l.

Anonymkode: a9df3...bd2

• Nyttig 3
Skrevet

Trenger ikke å være trolletråd dette. Jeg har kjent folk som syns at kroppslyder er stas. De har hatt det som en konkurranse seg i mellom og skal forsøke å overgå hverandre og "vinne" med kvalmest, lengst lyd, frykteligst lukt etc. Jeg syns også at det er en uhøflig ting å gjøre med andre til stede. Kan vel ta seg en tur på wc og samtidig tørke seg litt, så det ikke blir tilgrising i boxeren. Det har jeg også opplevd. Ekkelt. 

Anonymkode: db244...010

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Særboer, dersom han ikke er villig til å ta en titt på kostholdet sitt. Det er vitterlig ikke normalt å fise i tide og utide, uavhengig om man prøver å skjule det eller ei. 😂 Det de fleste reagerer på er laktose, gluten, eller gjær o.l.

Anonymkode: a9df3...bd2

Normalen er å fise 15-20 ganger i løpet av dagen. Noen mindre og andre mer helt uten at det er noe som helst man reagerer på. 

Selvfølgelig skal man kunne fise i eget hjem uten å måtte gå på do etc. så lenge man ikke fiser under sex, når man spiser eller har besøk så ser jeg virkelig ikke problemet. 

Anonymkode: 63277...1b5

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Trenger ikke å være trolletråd dette. Jeg har kjent folk som syns at kroppslyder er stas. De har hatt det som en konkurranse seg i mellom og skal forsøke å overgå hverandre og "vinne" med kvalmest, lengst lyd, frykteligst lukt etc. Jeg syns også at det er en uhøflig ting å gjøre med andre til stede. Kan vel ta seg en tur på wc og samtidig tørke seg litt, så det ikke blir tilgrising i boxeren. Det har jeg også opplevd. Ekkelt. 

Altså… hvis en fis skaper tilgrising i boxeren er det noe galt. Har ALDRI fått bremsespor i trusa av å fise, ikke engang når jeg bruker string. Mannen fiser mye og har aldri bremsespor. Eneste tilfellene hvor jeg har vært vitne til at fis kan gi merker i trusa er hos små barn. 

Anonymkode: 63277...1b5

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke at går an å være sammen med en så superekkel fyr.

Anonymkode: b7c72...ff8

• Liker 2
Skrevet

Vanskelig å holde noe en ikke har henda, serru!

Anonymkode: ab423...da7

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som min kjære, vi har vært sammen noen mnd lenger enn dere. Her er det tydeligvis full åpenhet om systemet som gjelder, og han ser nok på det som en tillitserklæring til meg, eller noe slikt 🤷🏼‍♀️ 

Jeg bryr meg ikke allverden. Han viser hensyn når han går på do, lukter sjelden.  Og fisen lukter heller ikke stort.

Han drikker altfor mye sukkerfri brus etter min mening, og jeg antar at det har en sammenheng. 

Som deg så elsker jeg han, og har ikke begynt å irritere meg så veldig over dette, enda 🤪

Anonymkode: 7d316...8ce

• Liker 2
Skrevet

Det gjør alle jeg kjenner også... raper og fiser hjemme hos seg selv. 

Helt opp til deg om du vil leve med det eller ikke, men det er like normalt og naturlig som å tisse og bæsje. 

Anonymkode: 149d2...fa7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har aldri opplevd at det kommer bæsj i trusa når jeg fiser. Da må man jo egentlig på do og bæsje i så fall, og bommet på bæsj og fis. Men det må vel skje ytterst sjeldent, om man da ikke har en eller annen sykdom. Tipper det heller handler om at vedkommende ikke tørket seg skikkelig etter dobesøk. Kanskje er litt vanskelig om de har mye rævskjegg, eller så handler det om dumskap/latskap. Jeg hadde for eksempel en eks en gang i tiden som helt oppriktig mente at han ikke trengte å tørke seg bak om han hadde bæsjet ferdig (!!). Der var det bremsespor i boxeren. Ble fort en eks, for å si det sånn..

Jeg bryr meg ikke om en kjæreste fiser eller slipper en rap foran meg. Man må jo ikke løpe på do hele tiden, og innimellom kan det uansett glippe både en rap og en fis. Men skjer det hele tiden hadde jeg stusset og tenkt at han var fryktelig barnslig for min smak. For da hadde han egentlig gjort det fordi han syns det er morsomt eller fordi han ikke tåler kostholdet sitt. 

Anonymkode: 90201...194

Skrevet

Og Steden for å fise, kommer det englesang ut av fitta di, ts? 🤭

Anonymkode: 96569...a40

Skrevet

Det er da helt normalt å både rape og prompe 😂 Er det virkelig noe å henge seg opp i ? 😂

Skrevet

Høres ut som samboeren min. Da vi datet kunne han oppføre seg, men siden vi bor sammen er det raping, fising og spising som en gris. Har sagt ifra flere ganger at dette orker jeg ikke, men han bare ler. Snart flytter jeg ut (ikke bare pga det, men dette er én tilleggs-grunn). 

Anonymkode: 5b0f6...dcf

• Liker 1
  • Hjerte 2
Gjest Marte79
Skrevet
Mardina skrev (14 minutter siden):

Det er da helt normalt å både rape og prompe 😂 Er det virkelig noe å henge seg opp i ? 😂

Normalt ja, men ikke å gjøre det i sammensvor med andre. Dette (bør) barn lære seg allerede i barnehagen!

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det gjør alle jeg kjenner også... raper og fiser hjemme hos seg selv. 

Helt opp til deg om du vil leve med det eller ikke, men det er like normalt og naturlig som å tisse og bæsje. 

Anonymkode: 149d2...fa7

Forskjellen er at du tisser og bæsjer på do, ikke i stua der du sitter sammen med folk! 

Anonymkode: 5b0f6...dcf

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...