Gå til innhold

Sy-hjelp bunad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i dåp til helgen, bunaden min har blitt for stor og jeg trenger nå en midlertidig løsning som holder noen timer. Vesten sitter ok, men stakken er løs rundt livet, det er en nordlandsbunad. Hvordan ville du løst dette? 

Anonymkode: 639c8...8ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde løst det ved å ha på meg noe annet… 

Altså, hvis du ikke vet hvordan du skal legge den inn dagen før, så er du ikke dyktig nok til å begi deg ut på dette prosjektet alene. Enten få kyndig hjelp av noen du vet kan det, eller finn noe annet å ha på deg i morgen, og lever bunaden din til omsøm hos feks Husfliden eller andre kyndige. Dette er IKKE et plagg man leker med…

Anonymkode: c32d5...d34

• Liker 1
Skrevet

Siden det er nå i helgen tenker jeg du kan løse det med en sikkerhetsnål i hver side. Eller et par store sting som er lette å fjerne senere.

Anonymkode: 1f082...c53

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg hadde løst det ved å ha på meg noe annet… 

Altså, hvis du ikke vet hvordan du skal legge den inn dagen før, så er du ikke dyktig nok til å begi deg ut på dette prosjektet alene. Enten få kyndig hjelp av noen du vet kan det, eller finn noe annet å ha på deg i morgen, og lever bunaden din til omsøm hos feks Husfliden eller andre kyndige. Dette er IKKE et plagg man leker med…

Anonymkode: c32d5...d34

Har jo selvfølgelig ikke tenkt å sy om bunaden, tanken var noe som nevnt under å bruke sikkerhetsnål/sting.

Anonymkode: 639c8...8ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...