AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Som kvinne er dette gjerne litt på kanten men jeg har virkelig crazy fantasier. jeg våger ikke dele dette med partneren min enda, men jeg drømmer om å kle han opp i undertøyet mitt å ^straffe^ han. Vi har gjort noe lignende tidligere etter et par glass vin osv. han har ikke snakket så mye om dette etterpå men opplevde at han likte at jeg ble litt villere enn vanlig. har dere tips til hva jeg kan gjøre her? Eller bør jeg bare la det ligge? tørr ikke snakke med venninner om dette så all hjelp er satt pris på mvh meg Anonymkode: 5843f...282 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Kanskje du bare skal ha en samtale med han om dette? Så kan det kanskje bli mer om han også har lyst. Syns ikke du er sær, det er jo forbi vanilje, men mange er forbi det og så lenge det er samtykkende og helsen bevares, kjør på og ha det gøy 😊 Følte meg også sær for fantasiene mine før, men så hadde jeg etter for mange år plutserlig en prat med kjæresten om det, og han fikk meg til å føle meg normal. Sa at det er vanlig kvinner har fantasier som er ja, sære. Anonymkode: 720ba...08f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje du bare skal ha en samtale med han om dette? Så kan det kanskje bli mer om han også har lyst. Syns ikke du er sær, det er jo forbi vanilje, men mange er forbi det og så lenge det er samtykkende og helsen bevares, kjør på og ha det gøy 😊 Følte meg også sær for fantasiene mine før, men så hadde jeg etter for mange år plutserlig en prat med kjæresten om det, og han fikk meg til å føle meg normal. Sa at det er vanlig kvinner har fantasier som er ja, sære. Anonymkode: 720ba...08f Og at han også hadde det. Anonymkode: 720ba...08f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #4 Skrevet 2. februar 2024 Samle nok mot til å snakke med partner om dette. Det er ingen som tar skade av det,så det er ikke så veldig sært. Anonymkode: a152a...5c0
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #5 Skrevet 2. februar 2024 Hehe, det var en god ide. Den stjeler jeg glatt. 😄 Bare uten straff. Mer som bare lek. Anonymkode: a16dc...c76
feliek54 Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 18.29): Som kvinne er dette gjerne litt på kanten men jeg har virkelig crazy fantasier. jeg våger ikke dele dette med partneren min enda, men jeg drømmer om å kle han opp i undertøyet mitt å ^straffe^ han. Vi har gjort noe lignende tidligere etter et par glass vin osv. han har ikke snakket så mye om dette etterpå men opplevde at han likte at jeg ble litt villere enn vanlig. har dere tips til hva jeg kan gjøre her? Eller bør jeg bare la det ligge? tørr ikke snakke med venninner om dette så all hjelp er satt pris på mvh meg Anonymkode: 5843f...282 Om du tror han vil like deg så prøv da vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå