Gå til innhold

Betatt av kvinne men klarer ikke gå videre med det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har aldri pratet sammen annet enn å si "hei" i forbifarten. Jeg jobber på en skole og sfo og denne kvinnen er mor og har et barn der. Sånn sett har vi en slags profesjonell relasjon. Hun virker litt sjenert når vi møtes men hun har alltid et smil om munnen. Føler bare at det kan være noe der når øynene våre møtes. Kjenner jeg får antydninger til sommerfugler i magen, men jeg er så klart ikke forelska siden vi tross alt ikke har hatt en samtale enda. Vi er begge i midten/slutten av 30-årene, hun er et år yngre enn meg. 

Synes hun er veldig søt, men før jeg får høre hylekoret om at jeg sikter for høyt og slikt, så er hun sikkert ingen klassisk skjønnhet. Ikke nor mer enn hva jeg er. Nei, en helt normalt flott dame med litt former. Selv er jeg slank, men har selvsagt ingen tilsvarende krav til partner. Et sjarmerende smil er nok til at jeg kan bli interessert.

Sliter veldig med å si noe mer enn hei, da det for meg ikke er så naturlig å starte samtaler med folk jeg egentlig ikke kjenner. Og så er det dette med den profesjonelle relasjonen da. Hva tenker dere om det? Kan en mor (eller far) date en ansatt på sitt eget barn sin skole?

Kan jeg gå videre med dette og hvordan evt. vise interesse?

Anonymkode: c3be1...9cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer ja for kjærligheten, og håper du tørr å ta en sjangse 😄 Veldig søtt.

Men vet ikke hvordan du kan gå frem, kanskje noen andre gjør?

Anonymkode: a1aca...f17

• Liker 1
Skrevet

Snakk mer og mer med henne i garderoben. Kanskje kommer dere innpå en gang noe du kan forelå at du kan ta henne med på og vise? Eller noe annet? Hvis ikke, be henne ut en gang, eller spør om hun kunne tenke seg at dere gikk en tur sammen en dag?

Skrevet

Spør om ho er interessert i å ta en kaffe .

Det er en litt uformell setting, og ikke så skummelt....

Går kaffedaten bra så kan du feks invitere henne med på en gøy aktivitet eller noe....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...