AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Hei, har et lite problem. Har funnet at jeg ikke klarer å flørte, eller tulle med kvinner. Er dønn seriøs hele tiden. Klarer selvfølgelig å være morsom, men den flørtingen har jeg aldri skjønt. Har nok en sammenheng med min jobb, pluss at det kan hende jeg er så vidt på spektret til aspergeres. Er dette nødvendig for å klare å få damer til å like meg, eller liker dere seriøse menn? Anonymkode: 28d27...707
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Kvinner liker ulike menn 😊 Vi er jo også ulike og det er også kvinner som sliter med flørting og selv er veldig serriøse blandt oss. Ikke at du nødvendigvis må være med ei som det spørs hvem du møter, faller for, liker og hvem som liker deg. Om du ønsker kanskje du kan øve på å flørte her inne hvor ingen vil finne det ut? Trenger ikke være noe stort, har gjort det selv som anonym, ganske morsomt men sikkert frustrerende for dem som blir oppriktig glad og vil ha kontakt. Anonymkode: 70d54...93b 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Legger det her som en ide til noen andre, men det er faktisk mange som sliter med å flørte her inne, hva om noen lager en flørte simulator tråd? Lavterskel flørting? For lettsindig øving og mest for gøy. Anonymkode: 70d54...93b
svartkatt Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Bryr meg ikke om så veldig mye flørting sjøl. Noen gjør altfor mye av det, og det fremstår som falskt.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Legger det her som en ide til noen andre, men det er faktisk mange som sliter med å flørte her inne, hva om noen lager en flørte simulator tråd? Lavterskel flørting? For lettsindig øving og mest for gøy. Anonymkode: 70d54...93b Blir kanskje veldig kunstig? TS Anonymkode: 28d27...707
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir kanskje veldig kunstig? TS Anonymkode: 28d27...707 Mistenkelig emojivalg av en mann som påstår han ikke flørter? 😄😋 Det er en fare for det, men det kunne blitt mye annet også, kleint, forferdelig, morsomt, ydmykende, søtt, rørende, kjedelig? Tomt om ingen skriver, seksuell trakkasering om jeans mennene dukker opp 😂 Neida, jo. Mange kvier seg fordi de er rustne og/eller usikkre, eller andre ting. Et trygt sted hvor du ikke mister sjangsen på noen fordi det slo feil er kanskje et greit sted å starte? Det er bra å miste noen noen ganger da, alle passer ikke sammen. Anonymkode: 70d54...93b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 Er ikke noe must å flørte. Kvinner liker ulike menn. Når det er sagt er jo at man ikke evner flørting et tegn på lav sosial kompetanse, og det kan jo være litt uattraktivt. Anonymkode: c62ff...a44
exictence Skrevet 1. februar 2024 #8 Skrevet 1. februar 2024 Hv tenker du at flørting er? Jeg tenker at flørting kan være at du er ekstra oppmerksom til en, at du sier god morgen med et smil, åpner en dør til damen mens du smiler, sier at det var kjekt å se henne. At du gir komplimenter for at hun ser fin ut, har utført noe, at hun kler ..... At du spør om du kan sitte ved siden av henne, spør om å hente noe til henne, at du smiler og ser på henne. Det klarer du
Bigote Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei, har et lite problem. Har funnet at jeg ikke klarer å flørte, eller tulle med kvinner. Er dønn seriøs hele tiden. Klarer selvfølgelig å være morsom, men den flørtingen har jeg aldri skjønt. Har nok en sammenheng med min jobb, pluss at det kan hende jeg er så vidt på spektret til aspergeres. Er dette nødvendig for å klare å få damer til å like meg, eller liker dere seriøse menn? Anonymkode: 28d27...707 Anbefaler deg å ikke ta deg selv eller ting så seriøst, og heller fokusere på la det å ha en humoristisk vri på ting være en del av måten du sosialiserer med andre på.(Da mener jeg alle) Om man kun velger å skru på sjarmen når du er med kvinner du ønsker noe tilbake fra kan dette oppleves som kunstig og falsk. Du setter også press på deg selv som gjør at ting kan stokke seg. Bare fokuser på å få folk til å smile og le i hverdagen + vær en gentleman så kommer flørtingen mer naturlig om du møter noen du har naturlig kjemi med og som er åpne for det. Da blir det lettere å vise interesse uten å oppleves som påtrengende. Man kan ikke pushe flørting over på alle heller. PS: Selvironi skader heller ikke. Endret 1. februar 2024 av Bigote 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke noe must å flørte. Kvinner liker ulike menn. Når det er sagt er jo at man ikke evner flørting et tegn på lav sosial kompetanse, og det kan jo være litt uattraktivt. Anonymkode: c62ff...a44 Tja, ikke helt enig i det. Går an å ha god sosial kompetanse uten å kunne flørte. Kanskje man flørter uten at man vet det selv? Hva er egentlig flørting, har aldri skjønt det.. Anonymkode: 28d27...707 1
Høstfarge Skrevet 1. februar 2024 #11 Skrevet 1. februar 2024 22 minutter siden, exictence said: Hv tenker du at flørting er? Jeg tenker at flørting kan være at du er ekstra oppmerksom til en, at du sier god morgen med et smil, åpner en dør til damen mens du smiler, sier at det var kjekt å se henne. At du gir komplimenter for at hun ser fin ut, har utført noe, at hun kler ..... At du spør om du kan sitte ved siden av henne, spør om å hente noe til henne, at du smiler og ser på henne. Det klarer du Så og se på henne er flørting ?
exictence Skrevet 1. februar 2024 #12 Skrevet 1. februar 2024 Høstfarge skrev (3 minutter siden): Så og se på henne er flørting ? Kommer jo litt an på hvordan. Se henne i øynene med et smil, det kan godt være et glimt i øyet og dermed uskyldig fin flørting
Høstfarge Skrevet 1. februar 2024 #13 Skrevet 1. februar 2024 7 minutter siden, exictence said: Kommer jo litt an på hvordan. Se henne i øynene med et smil, det kan godt være et glimt i øyet og dermed uskyldig fin flørting Ja, enig i det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå