AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Hei alle sammen, har en liten greie jeg må få løfte, jeg er gift har barn og digger partneren min. For ordens skyld er dette i Haugesund. mannen min ønsker at jeg skal ligge med kompisen hans mene han ser på. De er gode venner og tilbringer mye tid sammen. Jeg er litt freaka ut av dette men syns samtidig det kan være noe i det. noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 35b14...ab5 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei alle sammen, har en liten greie jeg må få løfte, jeg er gift har barn og digger partneren min. For ordens skyld er dette i Haugesund. mannen min ønsker at jeg skal ligge med kompisen hans mene han ser på. De er gode venner og tilbringer mye tid sammen. Jeg er litt freaka ut av dette men syns samtidig det kan være noe i det. noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 35b14...ab5 Vel da hadde jeg dumpa fyren rett og slett. Anonymkode: 2f85c...172 7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Hva har det med saken å gjøre at dette er i Haugesund? Utrolig dum idé forresten. Anonymkode: 2cb8f...6a2 10 2
Jdz Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 (endret) Er nok en relativt vanlig fantasi blant menn. Har en lignende fantasi selv (trekant med en ekstra mann), selv om jeg ikke har noen som helst forventning om at kona deler denne med meg. Lurer imidlertid veldig på hvor du mener det skulle endre på noe at det er i Haugesund 😂😂😂 Endret 1. februar 2024 av Jdz 5 1
Millinea Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 Er vel bare å kjøre på hvis dere har et godt og trygt forhold. 1
Tiuren Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hei alle sammen, har en liten greie jeg må få løfte, jeg er gift har barn og digger partneren min. For ordens skyld er dette i Haugesund. mannen min ønsker at jeg skal ligge med kompisen hans mene han ser på. De er gode venner og tilbringer mye tid sammen. Jeg er litt freaka ut av dette men syns samtidig det kan være noe i det. noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 35b14...ab5 Helt vanlig fantasi, praksis kan være litt mer komplisert... Men siden det er i Haugesund går det nok fint PS: Antar at du nevner byen for å si "en vanlig Norsk småby"? 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 Hadde dere bodd i Karmøy, ville jeg tenkt det var en dårlig ide. Men Haugesund? Kjør på! Anonymkode: d1fc0...77a 9 2
svartkatt Skrevet 1. februar 2024 #8 Skrevet 1. februar 2024 Hvis det blir noe med en jeg er interessert så er det en av tingene vi tenker gjøre. Dvs. ikke med en kompis av han. Men samtidig så har vi også snakket om å gjøre andre ting med kompisen.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 Det er sånn typisk ting han tror vil være gøy, men som vil plage han enormt i etterkant og være begynnelsen på slutten av forholdet deres. Anonymkode: beb85...77a 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #11 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er sånn typisk ting han tror vil være gøy, men som vil plage han enormt i etterkant og være begynnelsen på slutten av forholdet deres. Anonymkode: beb85...77a Mine tanker også.. I tidlig tyveårene var hun jeg var sammen med gira på å låne og dele meg med en venninne.. Tror det var det som gjorde hun besatt på om jeg elsket henne nok i årene etter.. Endte til slutt med alle typer vold fra henne. Anonymkode: 0dd62...00c
Tiuren Skrevet 1. februar 2024 #12 Skrevet 1. februar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er sånn typisk ting han tror vil være gøy, men som vil plage han enormt i etterkant og være begynnelsen på slutten av forholdet deres. Anonymkode: beb85...77a Det kan fort bli slik, men ikke for alle. Men noe kan fort komme til å endre seg mellom kompisene.
Irak Skrevet 1. februar 2024 #13 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei alle sammen, har en liten greie jeg må få løfte, jeg er gift har barn og digger partneren min. For ordens skyld er dette i Haugesund. mannen min ønsker at jeg skal ligge med kompisen hans mene han ser på. De er gode venner og tilbringer mye tid sammen. Jeg er litt freaka ut av dette men syns samtidig det kan være noe i det. noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 35b14...ab5 Why not? Hvis det er noe du kunne tenke deg? Er vel bare å prøve det vel? Hopp i det 👌. Så fremt at du tenner på kompisen hans da vel og merke 👌. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #14 Skrevet 1. februar 2024 Tiuren skrev (5 minutter siden): Det kan fort bli slik, men ikke for alle. Men noe kan fort komme til å endre seg mellom kompisene. Nei da, det finnes sikkert noen sjeldne tilfeller hvor slikt har gått bra. Jeg ville aldri gjort det med mindre jeg var ok med å gamble med forholdet. Anonymkode: beb85...77a
feliek54 Skrevet 4. februar 2024 #15 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 18.05): Hei alle sammen, har en liten greie jeg må få løfte, jeg er gift har barn og digger partneren min. For ordens skyld er dette i Haugesund. mannen min ønsker at jeg skal ligge med kompisen hans mene han ser på. De er gode venner og tilbringer mye tid sammen. Jeg er litt freaka ut av dette men syns samtidig det kan være noe i det. noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 35b14...ab5 føler du deg trygg på begge to og har lyst selv. er mulig han vil du skal nyte. Jeg elsker at dama nyter og har det deilig
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #16 Skrevet 4. februar 2024 Helt normalt i Haugesund. Hadde du sagt skudeneshavn hadde det vært et nei fra meg. Anonymkode: 9af45...5df 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #17 Skrevet 4. februar 2024 Ja, også vanlig i Haugesund at mannen (som ser på) cummer over paret som har seg sånn ca halvveis i akten, har jeg hørt! Anonymkode: b6b3f...038
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #18 Skrevet 4. februar 2024 Altså, etter mange år med en å samme partner, som man er trygg med å på. Man er i et godt forhold etc, så ser jeg virkelig ikke problemet med å gjøre slike ting. Det er noe jeg håper vil skje i mitt ekteskap med tid og stund også. Anonymkode: e3630...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #19 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er noe jeg håper vil skje i mitt ekteskap med tid og stund også. Har skjedd her, jeg "låner ut" min middeladrende frue til kåte unghingster i blandt. Djævelsk opphissende å se på. Anonymkode: fdad4...33e 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #20 Skrevet 4. februar 2024 Bedre å få tak i en fremmed, så slipper man mye av sjalusien etterpå. Anonymkode: 90bca...fbb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå