AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Min sønn er super hamronisk og som oftest rolig og glad, han har fått mye skryt for det. Men i går natt skjedde det noe som aldri har skjedd før. Jeg ble faktisk skremt.... han våknet begynte å gråte, jeg prøvde å trøste han men han ville ikke la seg trøste, han ville ikke jeg skulle holde han eller ta på han. Han ble bare sintere og sintere og begynte å skrike så mye at han ristet og han kasttet seg frem og tilbake kroppen nle helt stiv han ville ikke ligge i ro. Jo mer jeg prøvde å trøstehan jo verre ble det han begynte å skyte bro og skrike og dro seg selv baklengs ut senga og skrek i hjørnet og ville ikke at jeg skulle ta i han, altså ... hallo? Det var litt skummelt synes jeg. Helt ut av det blå! Det roet seg når han ble sliten og han sovnet i armene mine jeg sang godnatt sang og han var blid og fornøyd igjenn som om ingenting skjedde. Dette har aldri skjedd før og han blir sjeldent sint. Er dette normalt at barn på hans alder kan få disse kroppslige symptomene av sinne? Anonymkode: 4a3f8...b82
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Natteskrekk? Anonymkode: 4e4f4...4b7 Nei det håper keg ikke. Som sagt har han ikke reagert sånn før så det kan jeg ikke vite ennå. Han virket ikke redd men mer sint. Anonymkode: 4a3f8...b82
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Han har sikkert hatt et mareritt eller noe sånt, det har skjedd her hjemme også noen ganger. Tenker man bare må vente til det roer seg, av og til har jeg satt på noe barnetv bare for å hjelpe barnet til å roe seg ned. Anonymkode: 10483...531
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 Høres ut som nattskrekk. Helt ufarlig. Anonymkode: c14b1...956
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 Det samme holdt min på med på den alderen, og ca et år videre. På dagtid også innimellom. Ellers var han verdens mest harmoniske type. Skjedde jo selvfølgelig på toårskontrollen og. Så var jo egentlig litt greit. For jeg prøvde å forklare de sinneutbruddene, men var vanskelig å få frem hvordan det var. Helsesykepleier sa det ikke var vanlig, men heller ikke uvanlig 😅 Nå som det er over og jeg ser tilbake på det, så skjedde det iallefall som oftest på dagtid når han ikke ble forstått som han ville. Nå er han fire, sterk språklig og tilbake til å være en harmonisk, chill type med godt humør Anonymkode: 12359...860
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 Trøstet du bare, eller tok du tak i han? For meg høres ut som om han reagerte på å bli holdt fast. Hvis han har hatt mareritt og plutselig blir holdt, uten å ha våknet helt, kan han ha fått en reaksjon på det Anonymkode: 6b62c...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå