Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skilt etter 20 år. Jeg valgte å gå fra en snill mann.men han ønsket ikke å ha sex og vi ble to stk som kun samarbeidet om fam osv. 

Nå har jeg ny kjæreste. Vi har mye passion og gnist. Det er deilig og god sex. Men.. Føler ikke det er samhold og felleskap. Vi har vært sammen i tre år. Han ønsker ikke å bo med meg pga små barn. Vi treffes ca 50-60% av tiden. 

Jeg savner felleskapet jeg hadde med min egen fam. Føler ikke at det kan bli det igjen siden meg og han nye ikke har noe som binder oss sammen. 

Er det andre som har opplevd denne følelsen? Føler ikke at jeg blir ivaretatt på samme måte og vi lever to ulike liv. 
Kanskje det er feil partner? 

Hva kan jeg gjøre for å få mer tilhørighet sammen med ny kjæreste? 

Anonymkode: c7298...705

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, to forhold vil alltid være ulikt. 

Jeg var i et i et ekteskap md eksen uten noen som helst kjærlighet, men vi var bestevenner. Vi kunne skravle om alt mulig rart. 

Med mannen som jeg nå er gift med så har vi kjærligheten, lidenskapen og ting er tipp topp, men vi er ulike og har ikke den bestevenn relasjonen. Så tar meg innimellom i å tenke at jeg savner den delen. Men jeg har det 100% bedre nå. 

Men skjønner følelsen din.

Anonymkode: 16357...e35

Skrevet

Tusen takk for svar:) 

Jeg tror du forstod akkurat hva jeg mener.. Exmannen min gjorde mye mer for meg og stilte alltid opp. Kanskje fordi jeg er moren til hans barn. Så det var synd vi kun var venner..  

Min nye kjæreste vil på en måte ikke ha ansvar for meg.. Viss du skjønner.. 

Skrevet

Dumt å bryte opp et ellers godt forhold og samliv, kun fordi sexlivet har tørke når barna er små….

Det er noe det går an å jobbe med.

Å miste forelskelsen og havne i hverdagstralten er helt vanlig i barneårene. Alt for mange fokuserer helt på barna, jobb og fritidsinteresser - men tar hverandre for gitt.

Anonymkode: 8d029...8ce

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 50 år med noen forhold bak meg, og har aldri opplevd begge deler i et forhold😌

Anonymkode: f3cd0...c5a

Skrevet

Fine svar her.. men det var hardt å væte gift med en mann som aldri ønsket sex. Dette var starten i forholdet når  vi var unge ( 20 og 23). Jeg klarte ikke å leve med så og si null sex. Hadde sex ca 2 ganger i året. Det er unormalt og jeg gikk. 

Helsen er betydelig bedre etter at jeg fikk et godt sexliv.. Jeg prøvde hardt å ta det opp med ex, men tror han er aseksuell..

Veldig trist for mye annet var bra.. 

• Hjerte 1
Skrevet

Det høres ut som at den nye kjæresten din muligens er i forholdet for nytelse? Han ser ikke på deg som familie, eller elsker deg høyt nok dersom han ikke hjelper deg eller stiller opp. Det finnes menn der ute som er i stand til begge deler, sånn bare til informasjon.

Anonymkode: 73db1...38b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjæresten er enebarn og vokst opp kun med mor. Og gikk da barna var veldig små så jeg tenker han ikke vet hvordan sterke familiebånd er… Tror det er noe av grunnen.. 

Skrevet

Du kan få alt. Må bare jobbe litt for å finne det du leter etter...

K,43 

Anonymkode: 6655e...66a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...