AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Det er så mange tråder som omhandler destinasjoner hvor vi hadde en god opplevelse og gjerne kunne reist tilbake til. Men har det vært en ferietur som ikke gikk helt etter planen eller som var rett ut dårlig? Anonymkode: 6f16e...789
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Kypros, Ayia Napa og Nissi beach. Gud bedre for en nitrist plass. Det var rett og slett sydenhelvete helt uten sjarm(og jeg har absolutt ikke noe i mot typiske charterturer sånn egentlig, har opplevd mange sjarmerende steder med charter). Og fra ei som elsker å reise og hater hverdagen var det ille når jeg faktisk nesten gledet meg til å komme hjem😅 Anonymkode: 1c1bd...6b6 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Det er så mange tråder som omhandler destinasjoner hvor vi hadde en god opplevelse og gjerne kunne reist tilbake til. Men har det vært en ferietur som ikke gikk helt etter planen eller som var rett ut dårlig? Anonymkode: 6f16e...789 Beste må være storbyhelg til London. Verste er Barcelona....utelukkende pga dårlig reisefølge. Vil definitivt tilbake, for byen tror jeg er magsik. Anonymkode: 284c6...0f5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beste må være storbyhelg til London. Verste er Barcelona....utelukkende pga dårlig reisefølge. Vil definitivt tilbake, for byen tror jeg er magsik. Anonymkode: 284c6...0f5 Hvorfor var reisefølget dårlig? Anonymkode: 6f16e...789
Trolltunge Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 (endret) Har ikke noe med lokasjonen å gjøre, men dro på første lange ferie med mann jeg etter planen skulle flytte sammen med da vi kom hjem igjen. Han klaget, klaget, klaget hele turen, og furtet, furtet, furtet, og halvveis i ferien hadde jeg mest lyst til å kaldkvele ham. Da vi kom hjem var jeg enormt lettet over å ikke måtte tilbringe mer tid med ham, og det ble et kjapt brudd istedenfor samboerskap. Han skjønte ingenting. Vi hadde jo hatt en så fantastisk ferie sammen. 🙄 Etter dette tok jeg også neste mann jeg vurderte samboerskap med på lang ferie først. Vi ble gift, så betydelig mer vellykket altså. 😄 Endret 1. februar 2024 av Trolltunge 10 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 Da jeg et par dager inn i ferien fikk salmonella. Den farlige typen som man dør av. Flyturen hjem var et helvete, og endte på sykehuset da vi landet. Overlevde så vidt. Anonymkode: 63861...0d1 1 2
Pawn Hearts Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 1 hour ago, Trolltunge said: Har ikke noe med lokasjonen å gjøre, men dro på første lange ferie med mann jeg etter planen skulle flytte sammen med da vi kom hjem igjen. Han klaget, klaget, klaget hele turen, og furtet, furtet, furtet, og halvveis i ferien hadde jeg mest lyst til å kaldkvele ham. Da vi kom hjem var jeg enormt lettet over å ikke måtte tilbringe mer tid med ham, og det ble et kjapt brudd istedenfor samboerskap. Han skjønte ingenting. Vi hadde jo hatt en så fantastisk ferie sammen. 🙄 Etter dette tok jeg også neste mann jeg vurderte samboerskap med på lang ferie først. Vi ble gift, så betydelig mer vellykket altså. 😄 Fantastisk smart! Funker man ikke sammen på ferie, tror jeg ikke forholdet har livets rett. Min verste ferie var nok i Cascais (Portugal). Halvgode strender med lumske bølger og møkkete vann fra Tejo, kjedelig mat med ihjelkokte grønnsaker og generelt lite å fryde seg over. Lyspunktene var et par turer til Lisboa og en til Sintra (magisk, så jeg angrer ikke likevel – skulle bare ønske vi hadde gitt f i badinga og satset på byferie isteden). 6
Amossa Skrevet 1. februar 2024 #8 Skrevet 1. februar 2024 Min verste ferietur gikk til Riccione i Italia. Byen ligger litt sør for Venezia. Reiste alene. Selve hotellet var ok, men Jeg ble plassert på et kott med et lite vindu mot bakgården. Ingen veranda. På stranden måtte jeg leie to solsenger og to parasoller selv om jeg var alene. Ingen skiftet på stranden, men i prisen inngikk et badehus hvor man skiftet. Stranden var travel og det krydde av masete strandløver. Byen var heller ikke spesielt koselig. Mye biltrafikk. Alle spisesteder hadde en TV som sto på fullt. Diskotekene var digre, men ikke hyggelige. Unge italienske menn var pågående og innpåslitne. Dette er 40 år siden. Sikkert mye som har forandret seg der nå 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 Ramstad camping i Sverige. Fy faen. Anonymkode: ed342...49f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 Var til en storby 2 vennepar, hadde funnet mange små og store opplevelser. Mannen i det andre paret ville ingenting når jeg ramset opp diverse før at han foreslo mine tidligere forslag. Anonymkode: 05d12...c6f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #11 Skrevet 1. februar 2024 Sunny beach, Bulgaria: skittent, uhyggelige folk, lite god mat, bare fyll og tull. Var også uheldige med været og en i reisefølget ble alvorlig matforgiftet med sykehusinnleggelse i nesten en uke! Frister ikke å reise til Bulgaria igjen, men har hørt godt om andre feriesteder i landet, så godt mulig det må sjekkes ut ved en senere anledning. Anonymkode: 57dd5...7f3 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #12 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sunny beach, Bulgaria: skittent, uhyggelige folk, lite god mat, bare fyll og tull. Var også uheldige med været og en i reisefølget ble alvorlig matforgiftet med sykehusinnleggelse i nesten en uke! Frister ikke å reise til Bulgaria igjen, men har hørt godt om andre feriesteder i landet, så godt mulig det må sjekkes ut ved en senere anledning. Anonymkode: 57dd5...7f3 Enig i denne. Sunny Beach er forferdelig, men andre steder i Bulgaria er veldig alright! Anonymkode: 788d7...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #13 Skrevet 1. februar 2024 Dårligste? En tur til England. Jeg gav turen til ei venninne. Jeg betalte turen, med flybilletter og hotell. For hennes bursdag. Hun klaget på alt! Abselutt alt. Jeg tok henne med på en tur til en naboby til hvor vi bodde. Dette var York- ett turistmål. Alt var forferdelig der, og hun orket ikke å gå mye. Det slo seg skikkelig inn da vi skulle fly hjem fra Liverpool. Hun hadde overpakket og måtte ta noe mer i håndbagasjen. I Security viste det seg at hun hadde pakket en stor flaske med munnskyldevann, som de selvsagt tok fra henne. Hun da begynte å skrike til meg at den flasken skulle jeg erstatte... Eh, nei! Jeg har betalt flybilletter og overnattning for en uke for begge to, og du klager på en flaske munnskyldevann!?! Jeg sluttet kontakten med henne etter noen uker. Anonymkode: b25e6...0ec 10 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #14 Skrevet 1. februar 2024 Værste ferie var med mannen første gangen. Han hater visst å reise bort. I tillegg fikk jeg tannverk og klarte å gå på ryggkulen i fjæra. Oppå en stein og fikk sinnsykt vondt i ryggen resten av turen i tillegg til å drasse med en kronisk sytete fyr. Han roet seg litt etter jeg tok ryggen da. Ble slutt, men sammen igjen noen år etterpå. Har etterhvert lært meg noen triks, for å snu reisehumøret hans til litt mer positiv. Nå spurte han om vi skulle reise til utlandet i to uker neste år. Fikk han dit på første tur etter mange år sammen. Anonymkode: 1b165...d64 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #15 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kypros, Ayia Napa og Nissi beach. Gud bedre for en nitrist plass. Det var rett og slett sydenhelvete helt uten sjarm(og jeg har absolutt ikke noe i mot typiske charterturer sånn egentlig, har opplevd mange sjarmerende steder med charter). Og fra ei som elsker å reise og hater hverdagen var det ille når jeg faktisk nesten gledet meg til å komme hjem😅 Anonymkode: 1c1bd...6b6 Whaaat. Koste meg skikkelig der når jeg var ung 🤣🤣 Dro dit for fyll og mannfolk da. Ypperlig. Snart 20 år siden. Anonymkode: e63fe...803
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #16 Skrevet 1. februar 2024 Verste turene har vært med venner eller kjærester som var negative og generelt ubrukelige på tur. Ellers så har alle reisene hatt sin sjarm🤗. Selv med matforgiftninger, apebitt, benbrudd, malaria, gasset på toget og blitt frastjålet pass og alt . Plus plus . Anonymkode: d1e7d...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #17 Skrevet 1. februar 2024 Skulle til en øy i Hellas, men stormen Daniel gjorde at vi ikke kunne lande og fikk derfor en natt på fastlandet før retur til Norge. Et par dager etter dro jeg til Kreta. Fikk en veldig hoste og så bihulebetennelse. Fikk klarsignal på å fly hjem 6 timer i forkant. Skulle bare ha blitt hjemme. Anonymkode: bb5ff...352 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #18 Skrevet 1. februar 2024 Ialyssos (Ixia) på Rhodos. Det var traurig. Hersonissos på Kreta som dårlig nr.2. Anonymkode: e63fe...803
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #19 Skrevet 1. februar 2024 Verste i meløyvær/ Harstad. Beste: India eller Mexico eller Mauritius. Vanskelig å velge, men India vil jeg til ofte❤️ Anonymkode: a8b4d...42b
Silvia515 Skrevet 1. februar 2024 #20 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kypros, Ayia Napa og Nissi beach. Gud bedre for en nitrist plass. Det var rett og slett sydenhelvete helt uten sjarm(og jeg har absolutt ikke noe i mot typiske charterturer sånn egentlig, har opplevd mange sjarmerende steder med charter). Og fra ei som elsker å reise og hater hverdagen var det ille når jeg faktisk nesten gledet meg til å komme hjem😅 Anonymkode: 1c1bd...6b6 Faktisk helt enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå