AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Jeg er av og til i tvil om det jeg leser, for eksempel spørsmål her på Kvinneguiden, er trolling, utslag av panikk, eller om det kommer av at personen bare ikke klarer å tenke nyansert. Vet dere om noe man kan se etter, for å vurdere om det har noen hensikt å rettlede og berolige, eller om man bare bør holde seg unna? Anonymkode: 6d074...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Følg din magefølelse. Hvis noe er for godt til å være sant pleier det å være usant. Anonymkode: f84a8...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Følg din magefølelse. Hvis noe er for godt til å være sant pleier det å være usant. Anonymkode: f84a8...2da Godt råd. Min første tanke er ofte "det må jo være tull!" Jeg trenger å holde på den tanken 😄 Anonymkode: 6d074...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå