AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Jeg må enten slutte med Venlafaxin ( kan ikke øke på grunn av bivirkninger ) , men jeg er så full av angst og depresjon, så er så redd for å bli verre. Lurer på om noen har erfaring med å legge til et til antidepressiva før man slutter helt på Venlafaxin? Eller hvordan har dere klart dere gjennom overgangsfasen? Anonymkode: 2c589...f5d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Dette tar du vel med din behandler?? Anonymkode: ee150...9a7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette tar du vel med din behandler?? Anonymkode: ee150...9a7 Trodde det var lov til å spørre om andres erfaringer...Det er liten sannsynlighet for at behandler selv har erfart hvordan det er å skifte antidepressiva ... Anonymkode: 2c589...f5d
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Har du mye bivirkninger er det nok lurt å trappe ned og slutte før du innfører en ny medisin med andre potensielle bivirkninger? Hva sier legen da? Anonymkode: 52fb5...818 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Trodde det var lov til å spørre om andres erfaringer...Det er liten sannsynlighet for at behandler selv har erfart hvordan det er å skifte antidepressiva ... Anonymkode: 2c589...f5d Kunnskap er uansett mer verd enn tilfeldige folks erfaringer på kvinneguiden........ Anonymkode: ee150...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du mye bivirkninger er det nok lurt å trappe ned og slutte før du innfører en ny medisin med andre potensielle bivirkninger? Hva sier legen da? Anonymkode: 52fb5...818 Legen sier den ene må fases ut før den andre påbegynnes...Min erfaring er at det er grusom å skifte (ekstrem angst og selvmordstanker) , og da har jeg hatt vival tilgjengelig...har ikke det lenger Anonymkode: 2c589...f5d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #7 Skrevet 2. februar 2024 Jeg er på nedtrapping av venlafaxin for å bytte til annen medisin. for min del så har nedtrappingen gått helt fint fram til nå på slutten, nå kjenner jeg på symptomer, men har en plan med behandleren min om hvordan jeg skal forholde meg til dette. Anonymkode: 8ed9f...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå