Gå til innhold

TV-serien "Naboer"- husker noen den????

MarianneE

Anbefalte innlegg

Her en dag datt en sang inn i hodet mitt:

"Neighbours, everybody needs good neighbours".... osv.

Husker noen den TV-serien????

Tror den var fra Australia, og gikk på TVNorge(?) om ikke jeg husker feil var vel Kylie Minouge og han Jason fyren med der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, den er fra Australia, og her lever den i beste velgående. Tv-rommet her er stappfullt når serien sendes. Selv har jeg ikke sett en eneste episode, og kommer nok ikke til å gjøre det heller. Hater såper.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatakk - den serien husker jeg veldig godt. Den gikk på TV3 hver dag ved 18-tiden på begynnelsen av 90-tallet, og til min manns fortvilelse så var jeg temmelig hektet på den.

Husker at jeg irriterte meg grønn over all reklamen de måtte presse inn i serien, så jeg vurderte mange ganger å spille opp serien hver dag og se alt på en gang hver lørdag. Da kunne jeg nemlig spolt over all reklamen - men jeg klarte aldri å holde meg - måtte se hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Holly Valance (som har sangene Kiss Kiss og Down Boy ute for tiden), er også i Neighbours (ihvertfall i de episodene de viser her på island, men vi ligger litt etter).

Slik at hun blir vel bokstavelig talt en 'ny Kylie'.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker naboer ja.. :D fulgte slavisk med.. men hva var det som egentlig skjedde? stoppa den ikke bare plutselig opp? Det siste jeg husker var en eller annen eksplosjon eller no.. eller er jeg helt på jordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke hatt anna enn NRK1 og TV2 før jeg flytta nå jeg. Så det sier seg selv alt jeg har gått glipp av de siste 21 årene :roll:

Jeg har sendt et rekomandert brev til TVNorge der jeg nærmest forlanger at de skal sende alle "gamle" serier som kan ha noen slags betydning for min eksistens i reprise :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...