AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Noen her med erfaring med seroquel depot- for søvn og generell uro/aktivering? Anonymkode: dae23...a21
. Anonym. Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Jeg har erfaring med Seroquel, det hjelper meg mot tankekjør, uro og søvnen.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Jeg går på «vanlig» seroquel og seroquel depot. Tar begge på kvelden. Noe spesielt du lurte på? Anonymkode: 88fbd...990
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Har prøvd både depot og vanlig. Depot gjorde meg sløv hele dagen, og hadde ellers lite virkning. Vanlig hjelper meg veldig med tanke på søvn. Anonymkode: e74df...dcd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har prøvd både depot og vanlig. Depot gjorde meg sløv hele dagen, og hadde ellers lite virkning. Vanlig hjelper meg veldig med tanke på søvn. Anonymkode: e74df...dcd Uff så kjedelig, fikk inntrykk fra legen at depot skulle være bedre mtp det å bli sånn tung og hangover. Men bare roe. fikk du sovet av den depoten da? Anonymkode: dae23...a21
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg går på «vanlig» seroquel og seroquel depot. Tar begge på kvelden. Noe spesielt du lurte på? Anonymkode: 88fbd...990 Funker det?😝 depot altså Anonymkode: dae23...a21
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Uff så kjedelig, fikk inntrykk fra legen at depot skulle være bedre mtp det å bli sånn tung og hangover. Men bare roe. fikk du sovet av den depoten da? Anonymkode: dae23...a21 Fikk sove, men ikke i nærheten av så bra som på vanlig. Jeg har ikke hangover og blir heller ikke tung i hodet/kroppen dagen etter av vanlig. Har ingen bivirkninger egentlig, utenom snacks-cravings på kvelden. Anonymkode: e74df...dcd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #8 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har prøvd både depot og vanlig. Depot gjorde meg sløv hele dagen, og hadde ellers lite virkning. Vanlig hjelper meg veldig med tanke på søvn. Anonymkode: e74df...dcd For meg har det vært omvendt. Jeg bruker 50 mg Depot og 25 mg vanlig. Sover virkelig ikke godt når jeg tar den vanlige, men om jeg ikke tar den får jeg heller ikke sove. Merker ingen bivirkninger av Depot. Anonymkode: 3b5bf...7ed
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 La på meg 17 kg på et halvt år, og hadde fæle mareritt på den. Mye av det var vannvekt som rant av da jeg sluttet. Fant andre metoder for å sove, bivirkningene veide ikke opp for fordelene for min del. Anonymkode: c7b53...580 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): For meg har det vært omvendt. Jeg bruker 50 mg Depot og 25 mg vanlig. Sover virkelig ikke godt når jeg tar den vanlige, men om jeg ikke tar den får jeg heller ikke sove. Merker ingen bivirkninger av Depot. Anonymkode: 3b5bf...7ed Hadde du bivirkninger av vanlig? legen mente man skulle merke mindre til den depoten🤞🏼 Anonymkode: dae23...a21
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #11 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hadde du bivirkninger av vanlig? legen mente man skulle merke mindre til den depoten🤞🏼 Anonymkode: dae23...a21 Jeg hadde noen bivirkninger av den vanlige. I starten slet jeg veldig med rest legs, kan fortsatt få det i perioder. Økt matlyst, som følte til at jeg la på meg et par kilo. Jeg som vanligvis spiser lite godteri, fikk skikkelig sug etter det. Jeg kan bli litt sløv/hangover dagen etterpå. Vet ikke om det er en bivirkning av medisinen, men jeg synes også søvnkvaliteten min har blitt dårligere. Og jeg våkner flere ganger om natten. Skal sies at jeg gikk på den vanlige i nesten to år før jeg startet på Depoten. Jeg burde egentlig ha begynt på Depot fra starten av. Er enig med legen din, for har ikke merket noe bivirkninger av Depot 👌🏻 Jeg kan fint ta Depoten flere timer før sengetid uten at jeg blir trøtt av den. Den hjelper veldig på depressive perioder. Anonymkode: 3b5bf...7ed
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #12 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg hadde noen bivirkninger av den vanlige. I starten slet jeg veldig med rest legs, kan fortsatt få det i perioder. Økt matlyst, som følte til at jeg la på meg et par kilo. Jeg som vanligvis spiser lite godteri, fikk skikkelig sug etter det. Jeg kan bli litt sløv/hangover dagen etterpå. Vet ikke om det er en bivirkning av medisinen, men jeg synes også søvnkvaliteten min har blitt dårligere. Og jeg våkner flere ganger om natten. Skal sies at jeg gikk på den vanlige i nesten to år før jeg startet på Depoten. Jeg burde egentlig ha begynt på Depot fra starten av. Er enig med legen din, for har ikke merket noe bivirkninger av Depot 👌🏻 Jeg kan fint ta Depoten flere timer før sengetid uten at jeg blir trøtt av den. Den hjelper veldig på depressive perioder. Anonymkode: 3b5bf...7ed Så bra! Men trenger imidlertid å sove- så håper den får meg til å sove og🙈 jeg har mye uro og også depressivitet håpet er at den skal ta dette og jeg håper da uten hangover og å føle seg helt dopa og fjern og rar trenger å bli meg selv igjen.. Anonymkode: dae23...a21
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #13 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg hadde noen bivirkninger av den vanlige. I starten slet jeg veldig med rest legs, kan fortsatt få det i perioder. Økt matlyst, som følte til at jeg la på meg et par kilo. Jeg som vanligvis spiser lite godteri, fikk skikkelig sug etter det. Jeg kan bli litt sløv/hangover dagen etterpå. Vet ikke om det er en bivirkning av medisinen, men jeg synes også søvnkvaliteten min har blitt dårligere. Og jeg våkner flere ganger om natten. Skal sies at jeg gikk på den vanlige i nesten to år før jeg startet på Depoten. Jeg burde egentlig ha begynt på Depot fra starten av. Er enig med legen din, for har ikke merket noe bivirkninger av Depot 👌🏻 Jeg kan fint ta Depoten flere timer før sengetid uten at jeg blir trøtt av den. Den hjelper veldig på depressive perioder. Anonymkode: 3b5bf...7ed Hadde du uro osv også? ble du tung og hangover av den vanlige men ikke av depoten? Anonymkode: dae23...a21
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #14 Skrevet 3. februar 2024 Nå har jeg prøvd depot en kveld. Føler meg bare kjemperar idag🤷♀️ går det over? Anonymkode: dae23...a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå