AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #21 Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 21.07): Hvordan er det mulig at dine studenter allerede skriver resultat og drøft? Jeg leverte inn prosjektskisse for tre uker siden, og er i søke-etter-litteratur fasen nå. Dette er hva min veileder anbefalte til å starte med. Selve skrivingen starter vel opp i ila februar. TS Anonymkode: c8ec1...7b4 De hadde gjort forarbeidet, gjorde søket i november, sorterte ut relevante artikler ila nov/des, og har begynt på resultatet og deler av drøftingen nå i januar. AnonymBruker skrev (På 2.2.2024 den 9.22): Dette er studenter som har begynt på oppgaven nå i januar og skriver resultater allerede? Det tror jeg ikke noe på. Vi begynte nå etter jul. Hadde seminar i forbindelse med oppgaven ca 15.jan. Vi sendte inn spørreskjema til godkjenning forrige uke, og det tar 2-4 uker å få svar. I mellomtiden skal vi skrive videre på teoridelen som vi har fra forprosjektet. Resultater kan vi umulig få skrevet før slutten av mars, begynnelsen av april uansett hvor mye vi ønsker det. Det er vanlig plan i følge veileder og alle andre rekker det så ser ingen grunn til at ikke vi skal rekke det heller. Anonymkode: cd1c9...483 Det er ikke så viktig hva du tror eller ikke. Du skal jo åpenbart ikke skrive en litteraturstudie siden du skal ha med spørreskjema, så kanskje du skal lære deg forskjellen på de metodene før du betviler det andre forteller. Anonymkode: 024da...f25 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå