AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Når kjæresten deres sier at han skjønner ikke hvorfor du ikke bare gir opp, men fortsetter å klamre deg fast. Å påstår at du vil bare ikke vil være alene og at han kunne vært hvem som helst etter to år? Han har hatt sine dårlige perioder der han har kommet med beskyldninger, anklagelser, mistenkeliggjøring og ikke trodd på det man har sagt. Ingenting som har rot i virkeligheten. Jeg har vært ganske sliten av berg -og dalbanen når det kommer til humøret hans, men siden jeg var glad i han har jeg prøvd å fokusere på de gode tingene og prøvd å tenke at en del av de tingene han sier i de dårlige fasene mener han ikke. Han har sagt det selv og bedt om unnskyldning for det tidligere. Men i går kom plutselig en ny dårlig periode og han er tilbake til start atter en gang. Det han sa var så frekt og ydmykende, så jeg sa at da gir jeg opp og skal ikke klamre meg fast mer som han kaller det. Så la jeg på. Anonymkode: 35543...749 1
imagineme Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Hvorfor orker du å bli med på den berg og dalbanen? Ja, du er glad i han, men det skal ikke gå på bekostning av din livsglede.
Gjest ti10 Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Det høres ut som om du gjorde det rette i går. Gå videre, ikke ta opp kontakten med ham, og ikke responder hvis han prøver å kontakte deg. Det høres ut som om du har prøvd å hjelpe ham, men det er ikke alle det går an å hjelpe, så nå er det på tide at du fokuserer på deg selv og din fremtid (som ikke omfatter ham).
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 Jeg har vært i et samboerskap med en med humør i Berg og dalbane. Utrolig slitsomt og utslettende. Gikk etter 12 år. Eneste jeg angrer på, er at jeg ikke gikk tidligere. Nå ser jeg etter en fyr med stabilt emosjonelt humør, som har hatt en god oppvekst, og som er snill, trygg, ærlig og har bena planta i bakken Anonymkode: 6c5a7...808
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har vært i et samboerskap med en med humør i Berg og dalbane. Utrolig slitsomt og utslettende. Gikk etter 12 år. Eneste jeg angrer på, er at jeg ikke gikk tidligere. Nå ser jeg etter en fyr med stabilt emosjonelt humør, som har hatt en god oppvekst, og som er snill, trygg, ærlig og har bena planta i bakken Anonymkode: 6c5a7...808 12 år er lenge. Det må ha vært utmattende. Hva var vendepunktet som gjorde at du fikk til å gå? Anonymkode: 35543...749
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 ti10 skrev (4 minutter siden): Det høres ut som om du gjorde det rette i går. Gå videre, ikke ta opp kontakten med ham, og ikke responder hvis han prøver å kontakte deg. Det høres ut som om du har prøvd å hjelpe ham, men det er ikke alle det går an å hjelpe, så nå er det på tide at du fokuserer på deg selv og din fremtid (som ikke omfatter ham). Ja jeg har prøvd å hjelpe han og har nok strukket strikken for langt med å være forståelsesfull og støttende. Får dritt i retur. Du har rett. Noen kan ikke hjelpes. Anonymkode: 35543...749
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #8 Skrevet 1. februar 2024 Av og til er det ikke nok å være glad i de. Om de ikke skjønner at de trenger hjelp av profesjonelle, så bør i alle fall ikke vi uten kunnskaper prøve å hjelpe. Det ender bare med at vi ødelegger oss selv. Anonymkode: 780ba...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 imagineme skrev (15 minutter siden): Hvorfor orker du å bli med på den berg og dalbanen? Ja, du er glad i han, men det skal ikke gå på bekostning av din livsglede. Har nok håpet på bedre tider i de periodene der det har vært veldig bra. Anonymkode: 35543...749
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Av og til er det ikke nok å være glad i de. Om de ikke skjønner at de trenger hjelp av profesjonelle, så bør i alle fall ikke vi uten kunnskaper prøve å hjelpe. Det ender bare med at vi ødelegger oss selv. Anonymkode: 780ba...0e7 Han trenger nok langvarig hjelp av profesjonelle. Forhold er vanskelig nok, men når det blir problemer av ting som er hypotetiske og som ikke engang ikke har skjedd blir det krevende. Anonymkode: 35543...749
svartkatt Skrevet 1. februar 2024 #11 Skrevet 1. februar 2024 Kanskje han vil det skal bli slutt, men ikke greier gjør det på en normal måte. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #12 Skrevet 1. februar 2024 svartkatt skrev (3 minutter siden): Kanskje han vil det skal bli slutt, men ikke greier gjør det på en normal måte. Hvem vet. Han fikk i allefall ønsket sitt oppfylt. Dagene før var det fullt av kjærlighetserklæringer fra hannes kant, så virker ikke slik de siste dagene at han ønsker å gjøre det slutt. Anonymkode: 35543...749 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #13 Skrevet 1. februar 2024 Eksen min holdt på sånn. Da han slo opp med ufine ord, slo jeg opp tilbake. Det går ei grense. Har hatt en annen kjæreste i 4 år nå. Han er såvidt jeg vet singel., og prøver iblant å kontakte meg. Det hender jeg savner det gode vi hadde, men hvis det ikke var bra nok for ham og/eller han ikke skaffer seg hjelp for psyken, så tar jeg konsekvensene av at han ikke kan eller ikke vil ha et forhold til meg og går videre Anonymkode: 4da84...0c5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #14 Skrevet 1. februar 2024 Skulle ønske eksen min ringte meg🥰 Anonymkode: 662d5...d94
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #15 Skrevet 1. februar 2024 Høres vel ut som det han sa var sant. At slik har du oppført deg hittil? Anonymkode: 05436...07b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #16 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Høres vel ut som det han sa var sant. At slik har du oppført deg hittil? Anonymkode: 05436...07b Nei det er ikke sant at jeg er redd for å være alene. Hvis det var det du tenker på. Å hvis han oppriktig tror at jeg er kun er sammen med han bare for å ha noen, så hvorfor være sammen med meg i 2 år. Anonymkode: 35543...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå