AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Noen som har tips til veske som passer for student? Anonymkode: bef5a...cbb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #3 Skrevet 4. februar 2024 Jeg lurer på det samme. Kjøpte en shopper, men den er virkelig ikke god å bære over skulderen. Vanskelig å finne en som ser pen ut, men samtidig er god å bære. Anonymkode: 22f1c...a36
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #4 Skrevet 4. februar 2024 On 2/1/2024 at 9:36 PM, Urwa said: En som har plass til en laptop. Jeg tenkte mere på konkrete modeller. Anonymkode: bef5a...cbb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #5 Skrevet 4. februar 2024 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer på det samme. Kjøpte en shopper, men den er virkelig ikke god å bære over skulderen. Vanskelig å finne en som ser pen ut, men samtidig er god å bære. Anonymkode: 22f1c...a36 Hvilken har du? Sånn at jeg kan styre unna, haha. Anonymkode: bef5a...cbb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer på det samme. Kjøpte en shopper, men den er virkelig ikke god å bære over skulderen. Vanskelig å finne en som ser pen ut, men samtidig er god å bære. Anonymkode: 22f1c...a36 Shopper funker jo ikke til tunge ting. Man må ha en crossbodyrem, det er et minstekrav, men det beste er jo sekk. Anonymkode: 87917...a78 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #7 Skrevet 4. februar 2024 jeg er ikke student, men jeg brukte mye tid i høst på å finne en perfekt hverdagsveske med god plass til en laptop, en bok, en flaske, en ekstra genser, samtidig som jeg kan bære den langt. og endte opp med at det måtte være en crossbodyveske av en viss størrelse. Jeg endte opp med denne modellen, som har perfekte mål etter min erfaring: https://omybagamsterdam.com/products/olivia-black-stromboli-leather Anonymkode: 87917...a78 1
Urwa Skrevet 4. februar 2024 #8 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenkte mere på konkrete modeller. Anonymkode: bef5a...cbb Nor slikt kansje? Det er fint merke. Ikke veldig dyrt heller.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #9 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg er ikke student, men jeg brukte mye tid i høst på å finne en perfekt hverdagsveske med god plass til en laptop, en bok, en flaske, en ekstra genser, samtidig som jeg kan bære den langt. og endte opp med at det måtte være en crossbodyveske av en viss størrelse. Jeg endte opp med denne modellen, som har perfekte mål etter min erfaring: https://omybagamsterdam.com/products/olivia-black-stromboli-leather Anonymkode: 87917...a78 Den så perfekt ut, men kanskje litt damete til en student? Urwa skrev (54 minutter siden): Nor slikt kansje? Det er fint merke. Ikke veldig dyrt heller. Det var noe tilsvarende dette jeg kjøpte, er nok lurt med en bredere og god reim. Anonymkode: 22f1c...a36
Urwa Skrevet 4. februar 2024 #10 Skrevet 4. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den så perfekt ut, men kanskje litt damete til en student? Det var noe tilsvarende dette jeg kjøpte, er nok lurt med en bredere og god reim. Anonymkode: 22f1c.….. Endret 4. februar 2024 av Urwa
Urwa Skrevet 4. februar 2024 #11 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Den så perfekt ut, men kanskje litt damete til en student? Det var noe tilsvarende dette jeg kjøpte, er nok lurt med en bredere og god reim. Anonymkode: 22f1c...a36 https://www.follestad.no/produkt/marc-jacobs-the-leather-large-tote-black/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADq_vp_bUYj8U0lzhx29QicDOvWI3&gclid=CjwKCAiAiP2tBhBXEiwACslfnrFelthD4vxmpUnl2kBQMM3geY_JnAqEqnzvR2ryVsyTFIQYS205JhoCOUAQAvD_BwE Jeg har en slik. Bruker den som weekend bag da. Men datter låner den ofte til Uni. Rommer ganske mye og tåler vekt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #12 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Den så perfekt ut, men kanskje litt damete til en student? Anonymkode: 22f1c...a36 Er den`det? ok, jeg ser helt, plain klassisk skinnveske. Ser ikke helt hva som er så "damete" med den, men det får bli opp til den enkelte. Poenget mitt var å vise at det funker med en crossbodybag, og hvilke mål den bør ha. Anonymkode: 87917...a78 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #13 Skrevet 6. februar 2024 On 2/1/2024 at 2:33 PM, AnonymBruker said: Noen som har tips til veske som passer for student? Anonymkode: bef5a...cbb Hvis du kun trenger en laptop og en drikkeflaske, så har jeg kjøpt noen fra Anna Field på Zalando som fungerer utmerket, og jeg har hatt de i flere år, og bruker de også til andre anledninger, bare sjekk dimensjonene! Meeeen.. Ryggsekk anbefales absolutt på det sterkeste om du må ha med deg litt bøker.. Ingeniørstudenten her har på det meste hatt en sekk på godt over 12kg, som et resultat av laptop med lader, iPad med lader, mat og drikke, pennalhus, kalkulator, formelsamlinger og ikke minst.. Bøkene. Calculus og fysikk på samme dag var en god styrkeøkt. Og hadde drept ryggen, skuldre og nakke om jeg skulle brukt så tung veske til vanlig. Anonymkode: 42aac...97e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå