AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 min stesønn har fått seg ringeklokke med kamera og bevegelses sensor. Dette har jeg jo tenkt å more meg med. tenker å kle meg ut ugjenkjennelig og gjøre diverse pranks fremover. skremme han litt og være irriterende. Har dere noen gode tips? Anonymkode: a95da...985 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Er du yngre enn stesønnen din? Høres sånn ut på modenhetsnivået du oppviser her. Anonymkode: c122d...7be 7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): min stesønn har fått seg ringeklokke med kamera og bevegelses sensor. Dette har jeg jo tenkt å more meg med. tenker å kle meg ut ugjenkjennelig og gjøre diverse pranks fremover. skremme han litt og være irriterende. Har dere noen gode tips? Anonymkode: a95da...985 Våre gode naboer fikk dette i fjor sommer. Jeg skulle innom og levere noe jeg hadde lånt og visste at nabofruen var hjemme. Ringte på og gjorde mindre pene grimaser foran kameraet og bablet i vei på babyspråk. Ble litt forfjamset da faren hennes svarte og lukket opp døra 🤣 Ikke visste jeg at de var på besøk. Anonymkode: 95fa4...ead 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): face palm Anonymkode: 49c68...c70 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du yngre enn stesønnen din? Høres sånn ut på modenhetsnivået du oppviser her. Anonymkode: c122d...7be eier dere ikke humor? Anonymkode: a95da...985 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Våre gode naboer fikk dette i fjor sommer. Jeg skulle innom og levere noe jeg hadde lånt og visste at nabofruen var hjemme. Ringte på og gjorde mindre pene grimaser foran kameraet og bablet i vei på babyspråk. Ble litt forfjamset da faren hennes svarte og lukket opp døra 🤣 Ikke visste jeg at de var på besøk. Anonymkode: 95fa4...ead haha Anonymkode: a95da...985
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 greia er han sitter å følger med fra en app på telefonen sin så tenkte å gjøre det når han ikke er hjemme Anonymkode: a95da...985
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #8 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): skremme han litt og være irriterende Hva er morsomt med dette? Anonymkode: a3d35...f4a 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): eier dere ikke humor? Anonymkode: a95da...985 Vi har nok mer sofistikert humoristisk sans enn deg. Anonymkode: c122d...7be 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): haha Anonymkode: a95da...985 Er også en godt voksen dame på over femti Etter svarene i denne tråden, forstår jeg at jeg er superbarnslig og teit, noe jeg synes er helt fantastisk Anonymkode: 95fa4...ead 2 2
mingus Skrevet 1. februar 2024 #11 Skrevet 1. februar 2024 La meg bli den første til å spørre om du hadde gjort det samme om det var ditt eget barn?? 😁 Harr ikke noen gode ideer dessverre, kanskje inspirasjon fra en eller annen skrekkfilm om det faller i smak?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #12 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Er også en godt voksen dame på over femti Etter svarene i denne tråden, forstår jeg at jeg er superbarnslig og teit, noe jeg synes er helt fantastisk Anonymkode: 95fa4...ead hehe, så bra for deg viktig å ha det litt gøy! Anonymkode: a95da...985 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #13 Skrevet 1. februar 2024 mingus skrev (44 minutter siden): La meg bli den første til å spørre om du hadde gjort det samme om det var ditt eget barn?? 😁 Harr ikke noen gode ideer dessverre, kanskje inspirasjon fra en eller annen skrekkfilm om det faller i smak? selvfølgelig! men mine barn er ikke utflyttet enda.. Anonymkode: a95da...985
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #14 Skrevet 1. februar 2024 høres ut som noe en 10-åring kunne ha funnet på... Anonymkode: fd320...dec
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #15 Skrevet 1. februar 2024 K L E I N T Anonymkode: 133d7...e14 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #16 Skrevet 1. februar 2024 Du er ikke riktig i hodet på en flekk. Tenk om han blir husredd. Anonymkode: 80ad6...73b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #17 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du er ikke riktig i hodet på en flekk. Tenk om han blir husredd. Anonymkode: 80ad6...73b Hehe.. Jeg kjenner jo stesønnen min da Har bodd under samme tak siden han var liten. Hadde han vert en liten engstelig pjuskas så hadde jeg såklart ikke funnet på noe slikt. Jeg vet at han kommer til å synes dette er like gøy selv når han finner det ut. Han eeelsker å skremme selv og kommer stadig snikende inn døra for å hoppe frem å rope BØØ til oss.. Anonymkode: a95da...985 1
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 2. februar 2024 #18 Skrevet 2. februar 2024 Ja. Still opp i maske og med machete… Artig.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #19 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hehe.. Jeg kjenner jo stesønnen min da Har bodd under samme tak siden han var liten. Hadde han vert en liten engstelig pjuskas så hadde jeg såklart ikke funnet på noe slikt. Jeg vet at han kommer til å synes dette er like gøy selv når han finner det ut. Han eeelsker å skremme selv og kommer stadig snikende inn døra for å hoppe frem å rope BØØ til oss.. Anonymkode: a95da...985 Det er noe HELT annet og barnelek. Du er jo ikke riktig klok. Anonymkode: 80ad6...73b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #20 Skrevet 2. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): min stesønn har fått seg ringeklokke med kamera og bevegelses sensor. Dette har jeg jo tenkt å more meg med. tenker å kle meg ut ugjenkjennelig og gjøre diverse pranks fremover. skremme han litt og være irriterende. Har dere noen gode tips? Anonymkode: a95da...985 Kle deg ut som noe forskjellig hver dag, og gjør helt teite ting. Som å åpne kjøleskapet og stirre, lukke igjen og gå. Eller stjele en potteplante, eller.. ja, har litt for mange ideer. Hva er det med dere som ikke syns dette er morsomt? Man må da få lov til å tulle og ha det moro selv om man er voksen? Må være kjedelig å ikke ha humor… Herreguuud jeg hadde moret meg😂 Anonymkode: d1689...dea 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå