AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Mine slanke venninner som begynner å date, får kjæreste med en gang. Mens mine overvektige venninner forblir single i årevis. Er de slanke snillere og smartere? I flere tilfeller syntes jeg de er det. Men de overvektige er jo snille da🙃 Anonymkode: 87f5c...29a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Slanke folk er attraktive. Overvektige er ikke det. Anonymkode: a57c1...d3a
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Fordi de fleste foretrekker slanke damer/menn. Både pga det gir inntrykk av at man tar vare på seg selv. Overvekt er jo ganske usunt. Men nå er det mange menn som foretrekker runde damer, så det kan jo være at de som er overvektige evt er litt mer usikker på seg selv, og derfor sliter med å finne kjæreste? Jeg er slank og per definisjon pen. Det er ikke noe lettere, man tiltrekkes mange menn ofte kun for utseende. Derfor har det blitt endel flyktige forbindelser, og mye svik som gjør det vanskeligere å gå inn i en relasjon. Utfordringer er det uansett utseende. Vil man ha en kjæreste må man tørre å by litt på seg selv i hvertfall Anonymkode: 48ec6...c82
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 Hmm.. jeg er litt overvektig og har aldri hatt problemer med å date eller få kjæreste. Er nå forlovet med en hunk av en mann, til og med en normalvektig mann. Har en sylslank venninne som har vært singel i 8-10’ år. Det er ikke mangel på tilbud, men hun har andre interesser som er viktigere, og godtar ikke hva som helst. jeg har en overvektig venninne som også har vært singel hele sitt voksne liv, hun sier selv hun ikke vil date fordi hun er overvektig, hun føler seg ikke attraktiv, men gjør ikke noe med overvekten. Har en slank venninne som dater absolutt hele tiden, men forholdene varer ikke veldig lenge, maks 1 år, og hun har vært sammen med mange meget spesielle menn. her tror jeg ofte ikke det handler om selve vekta, men selvbilde man har av seg selv, hva man ønsker og har behov for. Anonymkode: 5331c...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slanke folk er attraktive. Overvektige er ikke det. Anonymkode: a57c1...d3a Det er da bare tull å si. Det er mange «overvektige» damer som kler seg bra, er pen, full av liv og sjarm. De trekker menn som bare det. Ikke alle menn som liker slanke damer. Men å være overvektig og sjuskete, da kan det bli vanskelig. Like vanskelig for tynne damer som er sjuskete og usikker. Vekt har lite å si, men de fleste som er slanke er opptatt av å ta vare på seg selv, og er derfor velstelt og velkledd. Anonymkode: 48ec6...c82 1
Q2012 Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er de slanke snillere og smartere? I flere tilfeller syntes jeg de er det. Men de overvektige er jo snille da🙃 Anonymkode: 87f5c...29a Min erfaring er at de overvektige damer generelt er sniller og mer sosial. Det er generelt lettere for meg å komme i kontakt med damer som er litt overvektige. Jeg er selv slank og foretrekker damer med former, for å si det sånn. Endret 1. februar 2024 av Q2012
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Mine slanke venninner som begynner å date, får kjæreste med en gang. Mens mine overvektige venninner forblir single i årevis. Er de slanke snillere og smartere? I flere tilfeller syntes jeg de er det. Men de overvektige er jo snille da🙃 Anonymkode: 87f5c...29a Min erfaring er at det er liten sammenheng mellom grad av snillhet og tall på vekta… Når det kommer til mulighetene for å finne seg partner handler det mye om selvtillit, generelt utseende og utstråling, om man aktivt søker eller er åpen, om man er utadvendt og potensielle partneres preferanser. Min erfaring er at sjarm, selvtillit og hvor utadvendt man er har mest å si. Ikke vekt alene. Har venninner i begge ender av skalaene for vekt. Noen er single, andre er i forhold. Har aldri tenkt over sivilstatus og vekt hos noen av dem… Skjønner virkelig ikke hva du ønsker å oppnå med dette innlegget? Er du slank og vil hevde deg selv? Dårlig selvtillit? (Og før noen kommenterer «du er sikkert feit og singel og følte deg truffet». Nei, det er jeg ikke. Slank, veltrent og godt gift uten at det har noen betydning). Anonymkode: 5d152...a1e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #8 Skrevet 1. februar 2024 Slanke folk er mer attraktive. Sånn er det bare. Generelt. Med unntak selvsagt. Anonymkode: 62373...ed1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Slanke folk er mer attraktive. Sånn er det bare. Generelt. Med unntak selvsagt. Anonymkode: 62373...ed1 For deg kanskje. Alle har preferanser. Jeg kan ikke si at menn med skjegg er mer attraktive enn med uten, det er jo subjektivt. Synes ikke noe om slike kommentarer, det er mange som opplever kroppspress nok som det er. Ingen elsker deg for vekta, men hvem du er! Åjada, ta vare på deg selv. Vær stelt og renslig, imøtekommende og utadvendt. De aller færreste liker ustelte og ulykkelige mennesker. Anonymkode: 48ec6...c82 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): For deg kanskje. Alle har preferanser. Jeg kan ikke si at menn med skjegg er mer attraktive enn med uten, det er jo subjektivt. Synes ikke noe om slike kommentarer, det er mange som opplever kroppspress nok som det er. Ingen elsker deg for vekta, men hvem du er! Åjada, ta vare på deg selv. Vær stelt og renslig, imøtekommende og utadvendt. De aller færreste liker ustelte og ulykkelige mennesker. Anonymkode: 48ec6...c82 True Anonymkode: 62373...ed1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #11 Skrevet 1. februar 2024 Vekten har ingenting med snillhet å gjøre. Da er det kanskje det at dine slanke venninner har bedre selvtillit enn de overvektige venninnene dine? Og noen av forholdene KAN jo være bygget på overfladiske verdier. Jeg er litt overvektig, men har aldri hatt problemer med å få kjæreste eller dater. Nå er jeg ganske snill også da Har ikke sett et slikt mønster blant mine venner. De single er gjerne rundbrennere eller trives best alene, eller har bare ikke funnet den rette. Anonymkode: 8f3aa...3cc
Christina82 Skrevet 1. februar 2024 #12 Skrevet 1. februar 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg