Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Jeg skal shoppe meg ballkjole, men vil gjerne ha tips om hvilke farver som kan passe best. Er ganske lys i huden, mørk blond i håret - og synes selv det kanskje lager begrensninger i hvilke farver jeg kan gå med. Vil gjerne ha tips, jenter, hva vil dere anbefale - også hva jeg absolutt bør styre unna.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #2 Skrevet 30. januar 2006 Hvilke farger bruker du til vanlig? Høres ut for meg som om du kan være en tidlig sommer. De er gjerne mørk blonde, og har lys hud, men du kan godt ha kalde farger. En tidlig sommer kler pastell fint, og kalde farger av alle slag. Selv er jeg glad i den brunfargen som går over i rosa. Kan være vanskelig å se, men spør de i butikken. De som jobber på seriøre steder vet gjerne litt om farger... Lykke til! Du blir sikkert kjempefin!
Champagnepiken Skrevet 31. januar 2006 #3 Skrevet 31. januar 2006 Jeg har helt lys hud, men er mørk i fargene ellers. Ble en gang analysert som "klassisk høst" - men har farget håret i en litt kaldere rødtone, og passer plutselig inn i mye kaldere farger. Jeg kler stadig olivengrønn og gyllent/orange, men også for eksempel lys rosa og petroleumsblått. Men hva med for eksempel mørk rød, flaskegrønn, kobber, eller en dyp rosafarge? Har en kusine som har like lys hud, men er mellomblond i håret og har blå øyne. Hun er nydelig i lavendel/gråtoner/vinrødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå