Gå til innhold

Til dere menn som bombarderer kvinner med meldinger:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør du det? Er det fordi du bare vil ha en kjæreste? Hvem som helst? Eller liker du akkurat henne så godt? Hvorfor må det gå så fort? Hvor brenner det? Det tar jo år å bli kjent med nye mennesker uansett? 

Anonymkode: 1f9cf...272

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du mener med dette? Kan du være litt mer tydelig? Eller har du bare behov for å ta ut litt frustrasjon på tastaturet? 

Anonymkode: b09be...b76

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Må du spørre om dette, så er du en dårlig menneskekjenner. 

De som bombarderer, er de som ikke får sjansen så ofte, og føler at den kommer til å forsvinne, hvis han ikke er PÅ.  De som er vant med kvinnelig omgang vet at det er turn off, og de er heller ikke desperate på egne vegne, siden de vet at nye damer dukker opp ganske snart.  

Den ene av disse, er også flink til å tolke stemningen i dialogen.  

Anonymkode: 908ea...c9b

• Hjerte 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det du mener med dette? Kan du være litt mer tydelig? Eller har du bare behov for å ta ut litt frustrasjon på tastaturet? 

Nå er jeg ikke TS, men dette har gjentatt seg på datingsapps for min del. 

10:01: Heisann :) 
10.30: Hva driver du med?
10:50: Hva liker du å gjøre på hverdagen?
11.22: Vil du ikke bli kjent?
11.50: Hva er poenget med å matche med noen når du ikke gidder å svare?
12.11: Det er vanlig folkeskikk å svare folk.
12.30: Jeg skjønner ikke dere kvinner. 
12.49: Dere er så kjipe, kan ikke en gang svare.

13.11: Fuck off. 

osv. 

Jeg har en jobb som krever at mobilen ligger i garderoben hele vakten, så må jeg jo si blir veldig paff av sånt og syns det er veldig ubehagelig da jeg ikke sitter trykket oppå mobilen. 😅 

Anonymkode: fd25f...95f

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

De som bombarderer, er de som ikke får sjansen så ofte, og føler at den kommer til å forsvinne, hvis han ikke er PÅ.  De som er vant med kvinnelig omgang vet at det er turn off, og de er heller ikke desperate på egne vegne, siden de vet at nye damer dukker opp ganske snart.  

Det er bare slitsomt. Jeg har avvist en 12 ganger i løpet av 2 år og han tekster ennå for å høre om jeg vil på date med han. 😅 Jeg grøsser når jeg ser navnet til fyren nå på mobilen eller når bildet hans dukker opp på datingapper. 

• Liker 5
Skrevet

Høres ut som menn med lav selvtillit og lite selvinnsikt med dårlige sosiale antenner som ikke har lykkes særlig, der sistnevnte er av gode grunner.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er bare slitsomt. Jeg har avvist en 12 ganger i løpet av 2 år og han tekster ennå for å høre om jeg vil på date med han. 😅 Jeg grøsser når jeg ser navnet til fyren nå på mobilen eller når bildet hans dukker opp på datingapper. 

Hvorfor blokkerer du ikke han? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde foretrukket han som ikke får sjansen så ofte, over han som er så god med damer fordi kvinner er på han som klegg. Men jeg blir redd folk er plagsom eller farlig når de sender typ 8 meldinger og får svar på 1, når de kontakter folk..

• Nyttig 1
Skrevet
Just now, Bombasi said:

Hvorfor blokkerer du ikke han? 

Fordi at han har oppsøkt meg hjemme når jeg ikke svarte på meldinger. Jeg har et barn og ønsker å få være i fred her jeg bor. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi at han har oppsøkt meg hjemme når jeg ikke svarte på meldinger. Jeg har et barn og ønsker å få være i fred her jeg bor. 

Høres ut som en stalker som burde politianmeldes for å få besøksforbud på han.

Tror ikke akkurat det blir bedre at du svarer han.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvordan klarer du å fortelle en slik fyr hvor du bor?😱

Anonymkode: f5650...703

• Liker 1
Skrevet

Høres jo ut som dere tiltrekker dere litt lavkvalitets menn 😅

Anonymkode: b1e26...468

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Høres jo ut som dere tiltrekker dere litt lavkvalitets menn 😅

Anonymkode: b1e26...468

Victim blaming...

Anonymkode: dc3ad...544

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg har vært borti kun en slik mann. Han var ufør og hadde mest sannsynligvis manglende impulskontroll (ADHD?). Han skrev raskere enn det jeg gjorde og mange meldinger samtidig. Måtte til slutt be han roe helt ned og forklare at både jeg og andre hadde en jobb og et liv. Meldinger vil bli besvart når de blir det og man kan ikke forvente at andre er like mye "på".  Han tok til seg rådet og roet i alle fall ned kommunikasjonen med meg. Hadde dette vært i en datingsituasjon hadde det vært uaktuelt å treffe personen igjen etter disse rådene. Menn som sier stygge ting, som den rekkka i et innlegg høyere opp, hadde blitt blokkert med en gang.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg hadde foretrukket han som ikke får sjansen så ofte, over han som er så god med damer fordi kvinner er på han som klegg. Men jeg blir redd folk er plagsom eller farlig når de sender typ 8 meldinger og får svar på 1, når de kontakter folk..

Du skjønner sikkert at det i tillegg finnes dem som ikke får sjansen så ofte, men som likevel skjønner kommunikasjon, og har sosiale antenner.  Plagsomme folk, er plagsomme, uansett type. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

skjønner. men det er flere fordeler med attraktive menn. vil ikke ha en mann som holder fast i meg fordi jeg er den eneste damen han har sjans på. det har jeg opplevd. 

Anonymkode: 445c4...4e5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan klarer du å fortelle en slik fyr hvor du bor?😱

Anonymkode: f5650...703

Var det ment til meg? Jeg fortalte han ikke hvor jeg bodde, men jeg sendte en snap med "snart hjemme" når jeg var i nærheten og noen hadde da sittet på nettet, sammenlignet områder, og jeg fikk "nå vet jeg bor du bor" tilbake. 😅 Jeg gikk i fullstendig panikk i det øyeblikket. Det var ufattelig ubehagelig og jeg hadde ikke en gang vurdert at det var en sjanse, at noen faktisk kunne finne på sånt. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Neimen ikke lett å være på datingfronten i disse dager.

"Du sender meg for mange meldinger"

"Du svarer ikke fort nok"

"Du gir meg ikke nok oppmerksomhet"

"Du svarer for fort"

Noen som kan komme med en gylden regel som gjelder for alle slik at folk kan forholde seg til det?

• Nyttig 1
Skrevet
27 minutter siden, Bombasi said:

Høres ut som en stalker som burde politianmeldes for å få besøksforbud på han.

Tror ikke akkurat det blir bedre at du svarer han.

Ja, kanskje. Nå er det en stund siden sist jeg har hørt fra han, så krysser fingrene for at det blir rolig i 2024 :) 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Var det ment til meg? Jeg fortalte han ikke hvor jeg bodde, men jeg sendte en snap med "snart hjemme" når jeg var i nærheten og noen hadde da sittet på nettet, sammenlignet områder, og jeg fikk "nå vet jeg bor du bor" tilbake. 😅 Jeg gikk i fullstendig panikk i det øyeblikket. Det var ufattelig ubehagelig og jeg hadde ikke en gang vurdert at det var en sjanse, at noen faktisk kunne finne på sånt. 

Send bekymringsmelding til Politiet. De har uansett responsevne som et hasjrøykende dovendyr. Men de trenger uansett en historikk på at dette er et vedvarende og truende tilfelle. 

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...