AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Samboer har blitt fjern og kald. Tar ikke initiativ til hverken sex eller nærhet. Deler ikke ting og snakker ikke lengere om fremtiden. Altså en ganske stor endring i personlighet. Han har også masse hår på klærne sine hver dag som ikke er mine. Han startet i ny jobb for et halvt år siden og fra omtrent samme tid startet denne forandringen hos han. Finner ikke bevis for noe på tlf hans. Hva gjør jeg? Anonymkode: c3eee...228
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Du sier at dette ikke er det forholdet du ønsker deg og så er du forberedt på å leve alene... Anonymkode: 38e70...7c7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Han kan jo også være deprimert..... Du må snakke med han! Anonymkode: 4540a...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Han kan jo også være deprimert..... Du må snakke med han! Anonymkode: 4540a...f5d Deprimert? Han kan jo også bare være lei av hun han er sammen med, men ikke har sjangs på noe bedre. TS; du finner ikke noe bevis på mobilen hans? Så du driver å snoker på andres eiendom? Her er det strengt tatt du som begår tillitsbrudd og denne fyren bør kvitte seg med deg ASAP. Her er det du som er problemet. Anonymkode: 7ca94...389
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 Jeg har snakket med han utallige ganger og har vært på tilbudssiden i forhold til hva jeg kan bidra med. En mann med stor appetitt forandrer seg over natten uten at det er endringer ellers i livet som jeg vet om. Han sier selv han ikke er deprimert. Han er blid og fornøyd i væremåten. Mulig han er lei av meg, men det vil han vel ikke innrømme. Anonymkode: c3eee...228 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 DNA. Ta håret, send inn for DNA profil. Anonymkode: 55f55...ce1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Deprimert? Han kan jo også bare være lei av hun han er sammen med, men ikke har sjangs på noe bedre. TS; du finner ikke noe bevis på mobilen hans? Så du driver å snoker på andres eiendom? Her er det strengt tatt du som begår tillitsbrudd og denne fyren bør kvitte seg med deg ASAP. Her er det du som er problemet. Anonymkode: 7ca94...389 Jeg ville spionert, dersom mannen endret seg slik og har masse damehår/sminke på klærne. Ærligtalt, hun trenger da ikke være en dørmatte og la han føre henne bak lyset i langsommelig tid. Han gir hennes grunn til å tvile her. Jeg ville som sagt prøvd å finne ut hva som foregår, hun finner ingenting på mobilen, noe som er nokså vanlig, de fleste sletter spor. Har du mulighet til oppsøke han der han er, evt kjøre etter han når han drar tilfeldig? Du finner da fort ut om han har rent mel i posen. Om det viser seg at han ikke er utro så må du bare glemme det, snakke med han og finne ut om det er mulig å jobbe for å få forholdet tilbake slik det var. Anonymkode: 55f55...ce1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #8 Skrevet 1. februar 2024 Det må eventuelt skje i arbeidstiden for det er ingen unormal aktivitet på fritiden. Tlf er helt rensket, finner ingenting og litt vanskelig å oppsøke arbeidsplassen hans i hans arbeidstid. Er helt rådvill da vi har barn og kan ikke bare dra på mistanke. Anonymkode: c3eee...228
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det må eventuelt skje i arbeidstiden for det er ingen unormal aktivitet på fritiden. Tlf er helt rensket, finner ingenting og litt vanskelig å oppsøke arbeidsplassen hans i hans arbeidstid. Er helt rådvill da vi har barn og kan ikke bare dra på mistanke. Anonymkode: c3eee...228 Tja, hvordan tenker du selv å få svar på dette da? Finnes det en mulighet, kjenner du noen på jobben hans? Dersom han er på jobb kun i arbeidstiden så er han vel neppe utro? Hvordan skulle det gå seg til da? Hvis han da er på kontor hele dagen med andre kollegaer tilstedet. Anonymkode: 55f55...ce1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det må eventuelt skje i arbeidstiden for det er ingen unormal aktivitet på fritiden. Tlf er helt rensket, finner ingenting og litt vanskelig å oppsøke arbeidsplassen hans i hans arbeidstid. Er helt rådvill da vi har barn og kan ikke bare dra på mistanke. Anonymkode: c3eee...228 Du kan jo dra hvis du er ulykkelig. Han trenger jo ikke ha vært utro for at du føler at du ikke får det du trenger i forholdet. Hvis du ønsker å gå fra han å bare få en bekreftelse på et evt utroskap for å ha «grunn» til å gå, så syns jeg det er ganske unødvendig. Da må du tåle å være den «store stygge ulven» som forlater. Anonymkode: 55f55...ce1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #11 Skrevet 1. februar 2024 Han er sjåfør så plenty av muligheter der. Derfor det er vanskelig å finne ut av. Anonymkode: c3eee...228
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #12 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Han er sjåfør så plenty av muligheter der. Derfor det er vanskelig å finne ut av. Anonymkode: c3eee...228 Det er jo alltids mulighet til å finne ut om noen er utro, hvis han er en løgner så skjønner jeg at du ikke klarer å stole på det han sier. Hvis det er du som mistenker utroskap bare fordi forholdet går dårlig så må dere begge i parterapi. Du virker jo ikke så sikker, siden du mener det er så vanskelig å finne ut av? Hadde jeg mistenkt utroskap så hadde jeg gått all in for å finne ut av det, for min og partner sin del. Det er jo ikke greit å gå rundt å mistenke noen i evigheter, enten må man få bekreftet/avkreftet på en måte man selv kan stole på, og ta en avgjørelse deretter. har du en historie med å mistro han da? Anonymkode: 55f55...ce1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #13 Skrevet 1. februar 2024 Du spør her hva du skal gjøre, men rådene du får tar du ikke til deg? Ingen her som er synske og kan si om han er utro eller ikke. Ville du tilgitt utroskap? I så fall, la det ligge. Vil du gå uansett, bare gå nå, han gir deg ikke det du trenger. Eller sett deg ned med han å si at du er redd han er utro, og at du føler forholdet går mot slutten mtp hans oppførsel. Spør om han vil ut av forholdet og forlang et par timer i parterapi. Anonymkode: 55f55...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå