AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Visste ikke om jeg skulle legge denne i sosiale relasjoner eller seksualitet. Ønsker gjerne svar fra menn, helst over 40 år eller mer. Jeg er nysgjerrig på hva dere tenker når dere får en ny kvinnelig kollega, som er mye yngre enn dere, likevel voksen, som har flott veltrent kropp med former på riktige plasser. Kler seg anstendig og oppfører seg ikke unormalt leken og flørtete, men som man per definisjon kan si er attraktiv i både personlighet og utseendet. Hun er flott å se på, og enkel å omgås. Klarer dere la være å tenke på henne seksuelt? Hvis ja, hva er det som hindrer dere? Hvis nei, hvor langt går tankene? Er det bare der og da hvis dere feks ser henne i tettsittende klær, eller kan dere finne på å runke til henne hjemme? Og om dere noen gang fikk en mulighet til å gjøre noe fysisk med henne, der dere var sikre på at ingen ville finne ut av det og hun var villig, hadde dere tatt muligheten? Anonymkode: 69a80...e6b 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #2 Skrevet 1. februar 2024 Ja til mye utenom det siste kanskje. Anonymkode: 0ebd4...57e 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #3 Skrevet 1. februar 2024 Har hun åpen Insta med bilder av seg i bikini eller i tights og liknende. Da er STOR fare for å hun er aktuell til å runke over 🤭 Anonymkode: 258bd...8f7 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #4 Skrevet 1. februar 2024 La meg gjette. Du ts, er kona til en mann som har hott kollega? Anonymkode: 258bd...8f7 10 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 Nei,hadde ikke sett på henne som et seksuelt objekt. Jeg er gift og har verdens deiligste kone. Jeg fantaserer ikke om andre enn henne, for hun er min. Hun tilfredsstiller meg på alle mulige måter. Kunne aldri tenkt meg å være utro mot henne,heller ikke i tankene. Anonymkode: 791bf...1cd 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 Bare snu det litt, ville du aldri tenkt noe seksuelt om en skikkelig hot mann som begynte på arbeidsplassen? Tror nok de kan gjøre dagen litt mer spennende, men det er langt derfra til å faktisk gjøre noe 😊 Anonymkode: 97bb6...b93 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): La meg gjette. Du ts, er kona til en mann som har hott kollega? Anonymkode: 258bd...8f7 Nei, jeg er den dama som folk synes er hot 😅 Jeg opplever ingenting grenseoverskridende, og har ingen ubehageligheter på jobb. Men jeg er oppriktig nysgjerrig på hva disse godt voksne mannfolkene med koner og voksne barn tenker når de ser meg. Jeg merker jo at de legger merke til meg, spesielt om jeg har på meg hverdagskjoler (som er veldig lite utfordrende, har også heldekkende strømpebukser). Men man ser jo formene mine da, i disse kjolene. Noen av de blir fort flau hvis de sier noe teit til meg (merker de er små-nervøse, og jeg får mye sosial oppmerksomhet spesielt fra de som er menn i lunsjen, men ingenting som er over grensen eller skaper ubehageligheter). Jeg synes det er bare hyggelig og tar det som et kompliment, men lurer på hvor langt det går for dem i tankene sånn generelt basert på testosteron og mannlig biologi når de blir satt i en situasjon med meg. Jeg kunne aldri noen gang flørtet eller oppfordret til noe selv, så det er sagt. Ts Anonymkode: 69a80...e6b 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #8 Skrevet 1. februar 2024 ja, og kåt av kvinnelige kolleger på 50-60 også. Anonymkode: b7b81...7db 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ja, og kåt av kvinnelige kolleger på 50-60 også. Anonymkode: b7b81...7db + 1 😉 Anonymkode: eb598...550 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 Nei, fordi det du beskriver er ikke det jeg blir opphisset av. Kanskje en kjapp runk over tanken på puppene dine eller rumpa di, men ellers tenker jeg ikke seksuelt på en kvinne som du beskriver. Anonymkode: 090f2...bad 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #11 Skrevet 1. februar 2024 Nei igrunn ikke Anonymkode: ff873...815 1
Gammelsmurfen Skrevet 1. februar 2024 #12 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Visste ikke om jeg skulle legge denne i sosiale relasjoner eller seksualitet. Ønsker gjerne svar fra menn, helst over 40 år eller mer. Jeg er nysgjerrig på hva dere tenker når dere får en ny kvinnelig kollega, som er mye yngre enn dere, likevel voksen, som har flott veltrent kropp med former på riktige plasser. Kler seg anstendig og oppfører seg ikke unormalt leken og flørtete, men som man per definisjon kan si er attraktiv i både personlighet og utseendet. Hun er flott å se på, og enkel å omgås. Klarer dere la være å tenke på henne seksuelt? Hvis ja, hva er det som hindrer dere? Hvis nei, hvor langt går tankene? Er det bare der og da hvis dere feks ser henne i tettsittende klær, eller kan dere finne på å runke til henne hjemme? Og om dere noen gang fikk en mulighet til å gjøre noe fysisk med henne, der dere var sikre på at ingen ville finne ut av det og hun var villig, hadde dere tatt muligheten? Anonymkode: 69a80...e6b Klart det kan bruse litt i blodet, men ikke noe mer enn det. Skal litt mer til enn et pent ytre. Dessuten slår hun neppe kjæresten min. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #13 Skrevet 1. februar 2024 Jeg er 41 og liker best kvinner på min egen alder. Kan godt være litt yngre, men blir de for unge, regner jeg med de er umodne, noe som er skikkelig turn off for meg. Dessuten minner de meg om min datter som snart er 19. Gi meg en sexy 40-åring derimot, og fantasien kan løpe🤤 Fantasien involverer gjerne også min deilige kone🤩 Anonymkode: 1ea14...78c 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #14 Skrevet 1. februar 2024 Tror du virkelig menn kan svare noe allmenn gyldig på det? Det vil jo være i individuelt. Noen ser deg som ett objekt, mens noen av dem helt sikkert tar deg med hjem i tankene og er genuint interessert. Det samme som du selv gjør med menn du omgås. Noen få er alltid i tankene, mens de aller fleste blir oversett eller fort glemt. Anonymkode: 6ea5e...bbf 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #15 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): La meg gjette. Du ts, er kona til en mann som har hott kollega? Anonymkode: 258bd...8f7 Og dette er viktig fordi...? Anonymkode: 8fcb3...969
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #16 Skrevet 1. februar 2024 38 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg er den dama som folk synes er hot 😅 Jeg opplever ingenting grenseoverskridende, og har ingen ubehageligheter på jobb. Men jeg er oppriktig nysgjerrig på hva disse godt voksne mannfolkene med koner og voksne barn tenker når de ser meg. Jeg merker jo at de legger merke til meg, spesielt om jeg har på meg hverdagskjoler (som er veldig lite utfordrende, har også heldekkende strømpebukser). Men man ser jo formene mine da, i disse kjolene. Noen av de blir fort flau hvis de sier noe teit til meg (merker de er små-nervøse, og jeg får mye sosial oppmerksomhet spesielt fra de som er menn i lunsjen, men ingenting som er over grensen eller skaper ubehageligheter). Jeg synes det er bare hyggelig og tar det som et kompliment, men lurer på hvor langt det går for dem i tankene sånn generelt basert på testosteron og mannlig biologi når de blir satt i en situasjon med meg. Jeg kunne aldri noen gang flørtet eller oppfordret til noe selv, så det er sagt. Ts Anonymkode: 69a80...e6b Mulig do overvurderer din egen "hotness" Anonymkode: 55bb7...fdc 8 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #17 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Visste ikke om jeg skulle legge denne i sosiale relasjoner eller seksualitet. Det visste du nok. Når jeg passerte 40 var jeg for lengst forbi det stadiet at jeg runket til kollegaer. Jeg ville tenkt at du er fra den nye generasjonen med deilige kvinner som befolker verden, og vært glad for at du lyste opp i miljøet slik kvinner gjør på en arbeidsplass. Du ville vært god reklame for hvor deilig kvinner er, og hvor deilig det er å ha sex med dem. I perioder med lite å gjøre på jobben, kunne nok kroppen din gitt inspirasjon til tanker rundt hvor fantastiske kvinner er uten klær. Du ville hatt en generelt god helseeffekt. Anonymkode: 6d157...793 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #18 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mulig do overvurderer din egen "hotness" Anonymkode: 55bb7...fdc Enig. Jeg tror ikke denne unge damen utstråler ydmykhet, akkurat. Det vil ALLTID skinne igjennom når noen har høye tanker om seg selv, uansett kjønn, og DET vil for mange, av begge kjønn, være ganske turn-off. Anonymkode: f6c9d...94a 10 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #19 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mulig do overvurderer din egen "hotness" Anonymkode: 55bb7...fdc Ja, jeg regnet med at det skulle komme en kommentar fra tilhengere av janteloven 😊 Jeg er helt oppriktig bare interessert i hvordan menn på en arbeidsplass tenker i slike situasjoner. Jeg har mye sexlyst selv, og kan relatere til den enkle, naturlige, biologiske lysten av at en person er attraktiv. Men jeg har samboer og tenner bare på han. Jeg vet at for menn kan det være annerledes uten at man trenger å gjøre noe galt. Har dessverre opplevd seksuell trakassering på tidligere arbeidsplasser, så jeg vet jo at noen er veldig pågående og ikke klarer å styre seg, til tross for at man har barn og kjæreste hjemme. Opplevde dette ofte med mer jevngamle menn da. Nå på ny arbeidsplass med menn som er nærmere 20 år eldre enn meg, og jeg opplever et veldig profesjonelt arbeidsmiljø (som jeg synes er mye bedre å være i selv), blir jeg likevel nysgjerrig på hva som foregår i hodet på menn i denne alderen. Ts Anonymkode: 69a80...e6b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #20 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, jeg regnet med at det skulle komme en kommentar fra tilhengere av janteloven 😊 Jeg er helt oppriktig bare interessert i hvordan menn på en arbeidsplass tenker i slike situasjoner. Jeg har mye sexlyst selv, og kan relatere til den enkle, naturlige, biologiske lysten av at en person er attraktiv. Men jeg har samboer og tenner bare på han. Jeg vet at for menn kan det være annerledes uten at man trenger å gjøre noe galt. Har dessverre opplevd seksuell trakassering på tidligere arbeidsplasser, så jeg vet jo at noen er veldig pågående og ikke klarer å styre seg, til tross for at man har barn og kjæreste hjemme. Opplevde dette ofte med mer jevngamle menn da. Nå på ny arbeidsplass med menn som er nærmere 20 år eldre enn meg, og jeg opplever et veldig profesjonelt arbeidsmiljø (som jeg synes er mye bedre å være i selv), blir jeg likevel nysgjerrig på hva som foregår i hodet på menn i denne alderen. Ts Anonymkode: 69a80...e6b Snakk med kvinner og hvordan kvinner tenker om kjekke menn. Fantasiene varierer kanskje litt med det bunner i til slutt i et eller annet form av seksuell spenning. Anonymkode: 258bd...8f7
Anbefalte innlegg