AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Har akkurat rundet 30 år (kvinne), og er på et meget godt sted i livet generelt. Kjenner likevel knærne svikter, overvekten kommer snikende, ryggen er sliten og huden er gusten. Har fått rast fra meg med dårlig kosthold, festing og reising, og sosialt i 20-årene. Nå er det på tide å fokusere på meg selv. Hva burde jeg spise, hvilke vitaminer burde jeg ta, hvor mye trening må til, hvilke hudpleieprodukter for sensitiv, tynn og irritert hud? Hvor mye søvn burde jeg prioritere? Noen som har erfaring med å legge om livet i slutten av 20-årene, rett og slett for å holde seg frisk og sunn videre? Jeg har en moderat fysisk aktiv jobb, samt moderat fysisk aktiv hobby. Drikker meget sjelden alkohol, og da max 2 enheter. Ingen barn, men mye ansvar for andre. Setter pris på alle tips og råd. Anonymkode: 1ea53...57c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2024 #2 Skrevet 2. februar 2024 Jeg sverger til ikke-UP mat, passer på å sove 8 timer hver natt og er fysisk aktiv 45 minutter minimum hver dag. Det er en god start for de fleste. Få deg noen gode vaner, identifiser hva som er god helse for deg selv, både psykisk og fysisk. Skriv ned målene dine, og jobb målrettet mot det livet du ønsker deg. Lykke til, og bra jobba å sette i gang! Anonymkode: 092bc...76c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå