Irak Skrevet 1. februar 2024 #1 Skrevet 1. februar 2024 Her kan man legga i vei Noke av inspirasjon, ord eller dikt på sin vei Kan nok være greit og holde det samla Ellers er jeg redd mange hadde ramla 🤣 Man kan visst ikkje gjøre som man vil selv om man er ganske grei og snill 😉
Marvels Skrevet 6. februar 2024 #7 Skrevet 6. februar 2024 (endret) Nå er ikke jeg troende, men jeg syns dette ordtaket er veldig fint: "Frykt klagen til den undertrykte som krever rettferdighet, for han har rett, ved Gud" Jeg syns dette passer fint inn i dagens verdensbilde ❤️ Endret 6. februar 2024 av Marvels 1
Gjest Lurven Skrevet 6. februar 2024 #8 Skrevet 6. februar 2024 Marvels skrev (4 timer siden): Nå er ikke jeg troende, men jeg syns dette ordtaket er veldig fint: "Frykt klagen til den undertrykte som krever rettferdighet, for han har rett, ved Gud" Jeg syns dette passer fint inn i dagens verdensbilde ❤️ Tenker du kanskje på de undertrykte i vest Sahara?
Frøkenfryden Skrevet 6. februar 2024 #9 Skrevet 6. februar 2024 Lurven skrev (På 1.2.2024 den 23.05): Ikke gi folk råd uten at de spør Og ikke da heller, hvis du er psykolog..🥹
Marvels Skrevet 6. februar 2024 #11 Skrevet 6. februar 2024 (endret) Lurven skrev (29 minutter siden): Tenker du kanskje på de undertrykte i vest Sahara? Jeg tenker generelt på verdensbildet. Alt fra krigen i Ukraina, til Hamas sine terror handlinger, til Israels folkemord, homofile som blir forfulgt og drept i Saudi Arabia, de som blir voldtatt og torturert gjennom menneskehandel.... Listen er evig lang ❤️ de undertrykte er mange. Som jeg nevnte, de undertrykte. Hvorfor velger du å spesifisere én gruppe. Det er millioner? Endret 6. februar 2024 av Marvels 1
Gjest Lurven Skrevet 8. februar 2024 #12 Skrevet 8. februar 2024 Marvels skrev (På 6.2.2024 den 21.38): Jeg tenker generelt på verdensbildet. Alt fra krigen i Ukraina, til Hamas sine terror handlinger, til Israels folkemord, homofile som blir forfulgt og drept i Saudi Arabia, de som blir voldtatt og torturert gjennom menneskehandel.... Listen er evig lang ❤️ de undertrykte er mange. Som jeg nevnte, de undertrykte. Hvorfor velger du å spesifisere én gruppe. Det er millioner? Det var det som var poenget mitt, de fleste fokuserer jo kun på israel/palestina konflikten. Jeg nevnte bare en av de glemte konfliktene
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #14 Skrevet 9. februar 2024 Egentlig synes jeg det er ganske kleint med sånne visdomsord. Det er bare floskler og svada som regel
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #15 Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (18 minutter siden): Egentlig synes jeg det er ganske kleint med sånne visdomsord. Det er bare floskler og svada som regel Men vi kan tulle😁 Ikke dra skinnet hvis hånda er kaputt!
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #16 Skrevet 9. februar 2024 Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Men vi kan tulle😁 Ikke dra skinnet hvis hånda er kaputt! 😆 Tullevisdomsord er moro
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #17 Skrevet 9. februar 2024 Du skal hore mye før pikken faller av
Gjest Lurven Skrevet 11. februar 2024 #19 Skrevet 11. februar 2024 Det er ikke gullkorn alt som kommer ut av noens munn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå