Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opp mange damer på Facebook? Alt fra mine venninner til naboen osv. 

Han har plutselig begynt å ha tlf på lydløs og har begynt å endre oppførsel. Gjør ting som han ikke har gjort før. I går kjefta han på meg i butikken mens andre stod der. 

Har fått tilgang til Facebook profilen hans uten at han vet det. Ser en laaang søkeliste av bare damer og yngre jebter. 
Trenger råd til hva jeg burde gjøre? 

Anonymkode: 4856b...d13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan slutte å bryte loven ved å snoke på hans pc. 

Anonymkode: d4e32...6bd

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ville aldri lagt meg opp i andres nettsøk. De aller fleste fremstår som ganske gal om nettsøkene deres er det man skulke dømt folk etter. Folk er nysgjerrig på andre. Du burde aldri logget deg inn på profilen hans. Det eneste som skjedde med det er at du blir usikker på alt dere har. Hvis han er utro kommer det frem på andre måter.

Anonymkode: ff979...b53

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Tyder på en slags besettelse. Han der ville jeg holdt meg langt unna.. been there, done that💁🏻‍♀️

Anonymkode: 76887...7b0

• Nyttig 1
Skrevet

Og å kjefte på deg offentlig, er bare NEI 😡 Jeg hadde blitt rasende.

Anonymkode: 76887...7b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har plutselig begynt å ha tlf på lydløs og har begynt å endre oppførsel. Gjør ting som han ikke har gjort før. I går kjefta han på meg i butikken mens andre sto der.

Har fått tilgang til Facebook profilen hans uten at han vet det. Ser en laaang søkeliste av bare damer og yngre jebter. 

Kanskje han vet det.

Uansett, det høres ikke ut som dere har det bra, med aggresjon og snoking. 

Anonymkode: 6982e...268

Skrevet

Du skal ikke se bort ifra at du kan ha blitt en utskiftningskandidat, altså at du er bedre enn ingen og at det vil vare inntil en ny og bedre mulighet kommer. Vanlig slik!

• Liker 1
Skrevet
tvertimot skrev (4 minutter siden):

Du skal ikke se bort ifra at du kan ha blitt en utskiftningskandidat, altså at du er bedre enn ingen og at det vil vare inntil en ny og bedre mulighet kommer. Vanlig slik!

Rene viking-trollet du

Anonymkode: ca44f...971

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har plutselig begynt å ha tlf på lydløs og har begynt å endre oppførsel. Gjør ting som han ikke har gjort før. I går kjefta han på meg i butikken mens andre stod der. 

Tror dessverre det er helt normalt. Og man har faktisk ingenting med hva og hvem partneren smugtitter på. Alle har rett på privatliv, også partnere. Det er først om han begynner å ta kontakt med andre damer med flørtende eller emosjonell tone man begynner å bevege seg mot utroskap. Og hver enkelt har selv ansvar for å ikke dyrke følelser for andre, som man gjerne får ved å etablere personlig kontakt, flørt etc.

’Alle’ menn ser på damer. Enten det er naboen eller hu fine på butikken. Damer gjør det samme for den saks skyld. Menn er derimot mer visuelle. Man kan ikke nekte noen å se på andre.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rene viking-trollet du

Ikke troll, bare realistisk.

Setter ord på virkeligheten, vi lever tross alt i en verden hvor selv ekteskap ikke har spesielt gode odds.

Toppen av naivitet vil være å tro at partnere aldri skiftes ut, det er veldig vanlig at skjer. Altså burde det ikke være kontroversielt at jeg setter ord på det, man er ikke troll av den grunn.

Virker det ikke som at det er slik i dette tilfellet? Jo, vil jeg hevde.

Skrevet

så kart. Søker opp mange personer selv, både menn og dame fordi jeg er nysgjerrig. Har da ikke tnkt å være utro av den grunn. 

Anonymkode: 5dc67...df6

Skrevet

Veldig spesiell å søke på andre damer,

eller naboer 🤣!!! Nei, uff! Veldig spesielt. Hadde holdt meg unna han jeg

• Liker 2
Skrevet

Du har bare funnet toppen av isfjellet. Ville slutta å snoka og tatt en prat om deres forhold og følelser. Ville ikke nevnt snokonga..

• Liker 1
Skrevet

Du må gi han flere blowjobs, tenker jeg.

Anonymkode: 26ce6...ec2

Skrevet
Nonish91 skrev (9 minutter siden):

Veldig spesiell å søke på andre damer,

eller naboer 🤣!!! Nei, uff! Veldig spesielt. Hadde holdt meg unna han jeg

hva er spesielt med det? jeg bor i et nabolag og har søkt opp all naboer. Vil da vite hvem som bor rundt meg. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

hva er spesielt med det? jeg bor i et nabolag og har søkt opp all naboer. Vil da vite hvem som bor rundt meg. 

Sånn er det blitt, jeg hilste på mine jeg  :) gikk ut å håndhilste på dem pratet med dem. Trenger ikke søke opp på Facebook? Hva skal man finne der? Se om naboen støtter noen man ikke liker? 🤣

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke godtatt å bli kjeftet på i butikken. Ikke hjemme heller.

Har han søkt kun på navn? Ikke noen mistenkelige ord? Har han sexchattet med noen?

Anonymkode: 70590...b22

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Herre🤭 Jeg kan finne på å søke etter masse folk på Facebook jeg. Er ikke interessert i noen av dem.

Om du har logget inn på hans FB så har du vel tilgang til messenger. Og da ser du jo om han har noe å skjule. Klart, du har jo brutt tilliten hans ved å logge inn på hans konto så nå er dere jo like ille mht tillitsbrudd OM han har gjort noe han ikke burde. 

Det jeg hadde reagert på er at han skjelte deg ut offentlig. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan slutte å bryte loven ved å snoke på hans pc. 

Anonymkode: d4e32...6bd

Det er ikke ulovlig :)))

Anonymkode: 46332...7bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke ulovlig :)))

Anonymkode: 46332...7bc

«Å logge seg inn på en annens konto med vilje for å stjele tilgang, er omtrent som å åpne et annens brev, forklarer han. Altså er det straffbart. Han peker på Straffeloven paragraf 205. Dersom du uberettiget skaffer deg tilgang til informasjon via elektroniske hjelpemidler, bryter du loven. I følge paragrafen kan det straffes med fengsel inntil to år. »

https://www.kk.no/samliv/logger-du-deg-inn-pa-facebooken-til-kjaeresten-uten-tillatelse-kan-du-bli-anmeldt/67745723

Anonymkode: 1c107...d8e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...