Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opp mange damer på Facebook? Alt fra mine venninner til naboen osv. 

Han har plutselig begynt å ha tlf på lydløs og har begynt å endre oppførsel. Gjør ting som han ikke har gjort før. I går kjefta han på meg i butikken mens andre stod der. 

Har fått tilgang til Facebook profilen hans uten at han vet det. Ser en laaang søkeliste av bare damer og yngre jebter. 
Trenger råd til hva jeg burde gjøre? 

Anonymkode: a53c2...92f

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dump😈

Anonymkode: dceed...1b9

• Nyttig 1
Skrevet

Han er dritlei forholdet, og må ha spenning for å holde ut/fortsette. 

Anonymkode: 159ac...06e

• Liker 4
Skrevet

Det hadde vært negativt og et tegn på at noe skurrer hos han. 

Anonymkode: 9f839...cce

• Liker 4
Skrevet

Er jo en ick at han fortsatt bruker Facebook. Det er jo bare gamlinger som bruker det. Og er jo ikke noe yngre jenter å søke opp der uansett 😅

At du er å snoker på tingene hans er jo værre enn at han beundrer attraktive jenter han ikke har sjangs på. Hvorfor plager det deg? Det er jo deg han er sammen med. Helt klart finnes det deiligere alternativer enn deg, men disse har han ikke mulighet å få. Ro helt ned. 

Anonymkode: c956e...f7a

Skrevet

Synes det du gjør er like ille, om ikke verre.

Jeg aner ikke hva min mann søker opp på Facebook. Jeg vet ikke en gang hvem han følger på instagram, jeg har ingen interesse av det.

Anonymkode: a6289...35a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg aner ikke hva min mann søker opp på Facebook. Jeg vet ikke en gang hvem han følger på instagram, jeg har ingen interesse av det.

Som meg det. Har ikke anelse hvem han har på sosiale medier. 

Anonymkode: ecf1f...51d

Skrevet

Totalen her hørtes ikke bra ut. Men at det er mange forskjellige tyder kanskje ikke på utroskap enda?

Anonymkode: 2c7a0...08e

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er jo en ick at han fortsatt bruker Facebook. Det er jo bare gamlinger som bruker det. Og er jo ikke noe yngre jenter å søke opp der uansett 😅

At du er å snoker på tingene hans er jo værre enn at han beundrer attraktive jenter han ikke har sjangs på. Hvorfor plager det deg? Det er jo deg han er sammen med. Helt klart finnes det deiligere alternativer enn deg, men disse har han ikke mulighet å få. Ro helt ned. 

-Hilsen Preben August (17)

Anonymkode: 949b0...78c

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Du er jo hjernedød på et nivå som ikke er til å fatte. så det at kjæresten snoker på masse attraktive kvinner som han ikke har sjans på, det skal være i orden og hun skal bare finne seg i det??? Er det rart det er mange kvinner som opplever psykisk vold for tiden, om det er slike som deg de er sammen med. Off håper så inderlig at en kvinne ikke har vært så uheldig og blitt sammen med deg, stakkars menneske. 

Anonymkode: 7a2b7...576

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ok så du liker å leve i en naiv verden? Mannen din sitter på instagram og følger og søker opp masse unge og attraktive jenter, og og du bare tenker "jaja han er sammen med meg og vi har hus og barn og alt så jeg bare lukker øynene for det så er jeg lykkelig" 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok så du liker å leve i en naiv verden? Mannen din sitter på instagram og følger og søker opp masse unge og attraktive jenter, og og du bare tenker "jaja han er sammen med meg og vi har hus og barn og alt så jeg bare lukker øynene for det så er jeg lykkelig" 

Det sier litt om din holdning til menn når det er hva du automatisk tror at han gjør.

Men, nei, jeg bryr meg ikke hvem han søker opp. Jeg er for gammel til å gidde bry meg om sånt. Vi har det bra sammen og det er hva som er viktig for meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Menn må ikke være sånn nei.

Anonymkode: 7d619...7b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...