AnonymBruker Skrevet 5. februar 2024 #41 Del Skrevet 5. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Slapp av det. Går helt fint. Jeg spiser kalde pølser rett som det er. Kjøper ofte en pose på butikken på kjøpesenter og går rundt og spiser litt. Grillpølse selvfølgelig, de er ikke rå. Anonymkode: 57e71...690 Går du rundt på kjøpesenter og spiser kalde pølser rett fra pakken? Håper du ikke peller på klær og sånt med de pølsefingrene, for det setter lukt. Grillpøls lukter ikke godt. Ikke wiener heller for den saks skyld… Anonymkode: 5a9ad...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #42 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 0.19): Hei ts her, har nå veldig panikk og forestiller meg salmonella infeksjon og alt mulig😭 Anonymkode: 8194e...06f Spiser alltid kalde pølser. Gjort det siden jeg var liten. Aldri vært et problem Anonymkode: b1b6a...a97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #43 Del Skrevet 6. februar 2024 katties skrev (7 timer siden): Veldig lite sannsynlig. Og hvis du får det da.... ekkelt, men ikke akkurat farlig. Det er e.coli eller "hamburgerbakterien" man kan bli smittet av ved å spise rått oppmalt kjøtt av storfe og svin, og den vil man ikke ha - den kan feks forårsake nyresvikt https://www.aftenposten.no/viten/i/zGVry5/hva-er-det-egentlig-med-e-coli, og i verste fall dødsfall https://sml.snl.no/E._coli-enteritt. Vanlige pølser er imidlertid ikke rå. Hvis TS spiste enn spesialpølse som feks denne https://meny.no/varer/kjott/polser/spesialpolser/chipolata-polse-7035620031304 uten å varmebehandle først blir det litt verre. E.coli har fått navnet sitt fordi man typisk har fått utbrudd av denne bakterien fra sjapper der hamburgere ikke har blitt skikkelig stekt. Anonymkode: a18ff...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 6. februar 2024 #44 Del Skrevet 6. februar 2024 Pølser er som oftest ferdig bearbeidet. Jeg tror ikke at det er stor sannsynlighet for å blir syk av kald pølse. Jeg har spist det mange ganger. Har aldri blitt syk av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #45 Del Skrevet 6. februar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Går du rundt på kjøpesenter og spiser kalde pølser rett fra pakken? Håper du ikke peller på klær og sånt med de pølsefingrene, for det setter lukt. Grillpøls lukter ikke godt. Ikke wiener heller for den saks skyld… Anonymkode: 5a9ad...265 Peller ikke på klær og sånt. Tar kun på det jeg skal kjøpe, eller hvis jeg leter etter riktig størrelse. Pølsefingre er vel bedre enn ostepopp fingre eller annet snacks folk spiser. Anonymkode: 57e71...690 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 9. februar 2024 #46 Del Skrevet 9. februar 2024 Ryddet for latterliggjøring og brudd på retningslinjer om sitat. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå