AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar Var så sulten at jeg spiste alt jeg fant. Spiste da en kald pølse. Kommer jeg til å bli syk nå? Anonymkode: 8194e...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar Nei. Gjort det mange ganger før. Anonymkode: 04b6e...52b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Del Skrevet 31. januar Det gjør jeg hele tiden, best glad i kjøttpølser uten skinn, aldri blitt dårlig Anonymkode: e6080...13e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Gjort det i åresvis, fortsatt frisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det gjør jeg hele tiden, best glad i kjøttpølser uten skinn, aldri blitt dårlig Anonymkode: e6080...13e Hei ts her, har nå veldig panikk og forestiller meg salmonella infeksjon og alt mulig😭 Anonymkode: 8194e...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Del Skrevet 31. januar Hei ts. Nei jeg har og i mange år spist flere kalde pølser og uten å bli syk. Skjønner du har angst og panikk, ring legevakten og spør hvis du er så bekymret. Det går helt bra. Anonymkode: 2caa8...a4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #7 Del Skrevet 31. januar Nei du er i Norge, selv om de på pakken anbefaler gjennomvarming før konsum så blir du ikke syk. Dette går helt fint. Gjort mange ganger. Anonymkode: 9bb37...b34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #8 Del Skrevet 31. januar Pølser fra butikken er vanligvis kokt eller røkt fra før, så mesteparten av bakteriene blir drept. Derfor er det veldig liten sjanse for at du blir dårlig av den. Det kan skje, men da skal man være ekstremt uheldig. Jeg regner med det ikke er en helt rå pølse du har spist? De må man jo som oftest kjøpe hos slakter. Vanlig butikkpølse: Ingen grunn til panikk. Anonymkode: 57c8a...0f3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #9 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pølser fra butikken er vanligvis kokt eller røkt fra før, så mesteparten av bakteriene blir drept. Derfor er det veldig liten sjanse for at du blir dårlig av den. Det kan skje, men da skal man være ekstremt uheldig. Jeg regner med det ikke er en helt rå pølse du har spist? De må man jo som oftest kjøpe hos slakter. Vanlig butikkpølse: Ingen grunn til panikk. Anonymkode: 57c8a...0f3 Det er en butikkpølse jeg har spist ja! Anonymkode: 8194e...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #10 Del Skrevet 31. januar Når jeg skal skjære opp pølser for steking, så tar jeg alltid noen kalde smakebiter! Vi som vokste opp på 70-80-tallet spiste masse kalde pølser. Vi hadde nok ikke fortsatt med det om vi hadde blitt dårlige. Anonymkode: 6d5e8...0ea 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #11 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en butikkpølse jeg har spist ja! Anonymkode: 8194e...06f Da kan du bare ta det helt med ro. Anonymkode: 57c8a...0f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 31. januar #12 Del Skrevet 31. januar Går helt fint. Bare veggiepølser som må varmebehandles før man spiser dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #13 Del Skrevet 31. januar Neida, eneste grunnen til at de skriver at de må varmebehandles, er for å være helt sikre. Veldig mikroskopisk sjans for å bli syk. Anonymkode: 805dc...978 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #14 Del Skrevet 31. januar Nei Anonymkode: 4d682...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #15 Del Skrevet 31. januar Har spist utallige grillpølser kalde, jeg. syns de er gode enten kalde eller nesten svidde på bål 😂😂 Har hørt at det kan være farlig, men aldri blitt syk. Og vi er nok svært mange som har spist de kalde. Jeg liker også fiskekaker kalde 😂🤭 de burde vel også varmes gjennom....oops Anonymkode: 8dcf3...811 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar #16 Del Skrevet 31. januar Ja da skulle min nå avdøde kjære far vært syk mange ganger for det fantes ikke råere menneske til å kjøpe en pakke Wienerpølse og maule på når vi reiste på småturer i Vestfold 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 31. januar #17 Del Skrevet 31. januar Nei 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #18 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hei ts her, har nå veldig panikk og forestiller meg salmonella infeksjon og alt mulig😭 Anonymkode: 8194e...06f Går fint, jeg spiste en kald grillpølse i dag også. Null problemer. Tror ikke man får parasitter engang. Anonymkode: 2e13c...6be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #19 Del Skrevet 1. februar Spiste det hele barndommen. Elsket det😅kald pølse med ketsjup Anonymkode: 99b03...4e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #20 Del Skrevet 1. februar Hvordan er det mulig å svare på det samme, med samme svaret så mange ganger? 🤯 Er ikke et nei et nei, som ble svart med en gang 🤦♀️ Hvorfor gjenta samme svar?! 🙄🙇♀️ Kan det tolkes som at de som svarer er litt "enkle"? 🤷♀️ Anonymkode: 01d86...357 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå