Nowayback Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Rent fysisk, hva skjer? Og hvor bra/dårlig er det egentlig? Har aldri sex, og det å onanere er både stusselig og ensomt. Har vel klart 20 dager uten, men da ble det til slutt fysisk vondt.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Du vil eksplodere. 50% av alle selvmord blant menn dør på denne måten. Anonymkode: 18680...84f 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 Hva om du begynner å tenke på onanering som bare onanering og ikke noe du har istedenfor å ha sex med noen? Lar det være en god ting? Onanering er godt=bra? Anonymkode: 04d31...45b 1
Even Tuell Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 (endret) 12 minutter siden, DelvisPresley said: Rent fysisk, hva skjer? Og hvor bra/dårlig er det egentlig? Har aldri sex, og det å onanere er både stusselig og ensomt. Har vel klart 20 dager uten, men da ble det til slutt fysisk vondt. Absolutt ingenting skjer. Å ikke ha sex, verken med noen eller alene har ingen fysiske bivirkninger. I den grad det er bivirkninger vil det i så fall være psykisk, f.eks if form av savn, ensomhet og slike ting. Mest sannsynlig glemmer du at sex er en ting som finnes. Det er folk som er a-seksuelle. De lider ingen fysisk nød de... og mest sansynlig ingen psykisk nød heller. (Det sies at jevnlige utløsninger er korrelatert til lavere sannsynlighet for prostatakreft... men som vi alle vet, korrelasjon er ikke det samme som årsak.) Men det er ingen grunn til å være stor og dramatisk over det. Om sex / onani ikke frister nå, så la det være. Om lysten kommer tilbake en dag, kjør på. Sex, uansett form, skal være lystbetont og positivt. Når det ikke er det, så ta en pause. Endret 31. januar 2024 av Even Tuell 1 1
Sparkling_Pink Skrevet 31. januar 2024 #5 Skrevet 31. januar 2024 Sæden blir visstnok absorbert tilbake inn i kroppen igjen. Mange blir mer gretne etterhvert. Avhold fra sex og onanering har ingen klare fordeler som jeg har fått med meg.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #6 Skrevet 31. januar 2024 Sikkert samme som med pupper med melk i. Produksjonen blir borte når de ikke blir brukt. Det skjer hvertfall ikke at du brenner inne med et livs mengde med oppspart sæd. Anonymkode: 2c2b0...012
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #7 Skrevet 31. januar 2024 DelvisPresley skrev (13 minutter siden): Rent fysisk, hva skjer? Og hvor bra/dårlig er det egentlig? Har aldri sex, og det å onanere er både stusselig og ensomt. Har vel klart 20 dager uten, men da ble det til slutt fysisk vondt. Du får utløsning mens du sover? Ellers ingenting ? Anonymkode: e120e...0fd 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #8 Skrevet 31. januar 2024 Da faller den av til slutt Anonymkode: bbefe...b5d 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #9 Skrevet 1. februar 2024 Jeg er kvinne, og vi er i småbarnsfasen nå. Lite tid til noe for er alltid utslitt🤣 Men går jeg en uke eller to uten, får jeg vondt i nakken og ryggen. Så det er bra for helsa å komme avogtil😉 Anonymkode: 99569...514
senior Skrevet 1. februar 2024 #10 Skrevet 1. februar 2024 13 hours ago, DelvisPresley said: Har vel klart 20 dager uten, men da ble det til slutt fysisk vondt. Her gir du jo noe av svaret selv . . . Ellers er det jo anerkjent i medisinske kretser at det er sunt for menn å få jevnlg utløsning. Håper du ikke har noe så unødvendig som skyldføleles ved å onanere . . .
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #11 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er kvinne, og vi er i småbarnsfasen nå. Lite tid til noe for er alltid utslitt🤣 Men går jeg en uke eller to uten, får jeg vondt i nakken og ryggen. Så det er bra for helsa å komme avogtil😉 Anonymkode: 99569...514 Så deilig, da Klasker det mye av f*tta di når du onanerer? 😊 Anonymkode: d7375...187
Bamseklemmer Skrevet 1. februar 2024 #12 Skrevet 1. februar 2024 Sparkling_Pink skrev (15 timer siden): Sæden blir visstnok absorbert tilbake inn i kroppen igjen. Mange blir mer gretne etterhvert. Avhold fra sex og onanering har ingen klare fordeler som jeg har fått med meg. Det stemmer det.. jeg var seksuell død i en alder av 40 år. Men jeg snudde på flisa med slanking, styrketrening, knipeøvelser og masse onani.. Onani og utløsningen gir meg masse energi og lykke.. så jeg bruker kroppens eget medisinskap, som holder meg frisk, sprek og glad😉 2 1
Irak Skrevet 1. februar 2024 #13 Skrevet 1. februar 2024 Seksuell nytelse i enhver form er noe av det deiligste i hele verden 🙌👌. Enten i form av egenkjærlighet som onani, eller sammen med en kjærlig partner ❤️. Da er det magi på soverommet da 😉. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #14 Skrevet 1. februar 2024 Om en ung mann aldri onanerer eller har sex, kan han få ballespreng. Det gjør vondt, og løses ved å onanere. Anonymkode: 89cdd...b78
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #15 Skrevet 1. februar 2024 Får du ingen utløsninger, så øker du risikoen for diverse kreft-typer drastisk. Anonymkode: b6053...c92
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #16 Skrevet 1. februar 2024 17 hours ago, Even Tuell said: Absolutt ingenting skjer. Å ikke ha sex, verken med noen eller alene har ingen fysiske bivirkninger. I den grad det er bivirkninger vil det i så fall være psykisk, f.eks if form av savn, ensomhet og slike ting. Mest sannsynlig glemmer du at sex er en ting som finnes. Det er folk som er a-seksuelle. De lider ingen fysisk nød de... og mest sansynlig ingen psykisk nød heller. (Det sies at jevnlige utløsninger er korrelatert til lavere sannsynlighet for prostatakreft... men som vi alle vet, korrelasjon er ikke det samme som årsak.) Men det er ingen grunn til å være stor og dramatisk over det. Om sex / onani ikke frister nå, så la det være. Om lysten kommer tilbake en dag, kjør på. Sex, uansett form, skal være lystbetont og positivt. Når det ikke er det, så ta en pause. Jeg forstår poenget du forsøkte å få fram, men det er faktisk mange aseksuelle som onanerer. Noen med glede, noen motvillig, og noen har utløsninger i søvne. Det samme gjelder sex. Man kan ha et helt normalt libido, hvor man nyter både masturbering og sex, selv om man ikke blir seksuelt tiltrukket av, eller fantaserer om, andre mennesker 😉 Anonymkode: 168aa...8d6
Nowayback Skrevet 1. februar 2024 Forfatter #17 Skrevet 1. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om en ung mann aldri onanerer eller har sex, kan han få ballespreng. Det gjør vondt, og løses ved å onanere. Anonymkode: 89cdd...b78 Er ikke så ung. 37.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #18 Skrevet 1. februar 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Så deilig, da Klasker det mye av f*tta di når du onanerer? 😊 Anonymkode: d7375...187 Wtf? TS - etter hva jeg forstår så vil menn få utløsning mens de sover hvis de ikke onanerer. Anonymkode: d463b...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå