AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Kan jeg gi bort bilen min med heftelser til samboer?? Og fortsette og nedbetale lånet jeg har på bilen? Anonymkode: d9f8d...681
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Høres ut som en dårlig idé for samboeren din. Anonymkode: bcffa...071 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 Ja, han overtar da ansvaret for heftelsene om du slutter å betale, så vil jo være dumt av han. Anonymkode: 6bca6...649
Gregarious Skrevet 31. januar 2024 #4 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, han overtar da ansvaret for heftelsene om du slutter å betale, så vil jo være dumt av han. Anonymkode: 6bca6...649 Ikke nødvendigvis. Det kommer helt an på bilens verdi relativ til heftelsen.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #5 Skrevet 1. februar 2024 Det er en dårlig avtale for din samboer. Anonymkode: 7eb5a...320
newman01 Skrevet 1. februar 2024 #6 Skrevet 1. februar 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Kan jeg gi bort bilen min med heftelser til samboer?? Og fortsette og nedbetale lånet jeg har på bilen? Anonymkode: d9f8d...681 Hvorfor skal du gi bort bilen din til samboer? Løser det noen av problemene dine? Om det er en flunkende ny EQC til 700'000 med 200'000 i heftelse er det ikke så gæærnt, men om det er et vrak med heftelser firedobbelt av markedsverdien er det ikke spesielt snilt gjort
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2024 #7 Skrevet 1. februar 2024 Eneste plausible grunn til å vurdere å gjøre noe slikt må være hvis en tror at en klarer å forhindre at ytterligere en kreditor klarer å ta pant i bilen... Mao at man er i en ganske lurvete økonomisk situasjon. Har du en kreditor "på nakken" tror jeg dette vil bli ansett som et forsøk på å unndra midler, noe som ikke akkurat øker godviljen deres? TS må gjerne kaste lys over det hele og korrigere meg. 🙂 Anonymkode: ab261...89b 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #8 Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 2.2.2024 den 8.17): Eneste plausible grunn til å vurdere å gjøre noe slikt må være hvis en tror at en klarer å forhindre at ytterligere en kreditor klarer å ta pant i bilen... Mao at man er i en ganske lurvete økonomisk situasjon. Har du en kreditor "på nakken" tror jeg dette vil bli ansett som et forsøk på å unndra midler, noe som ikke akkurat øker godviljen deres? TS må gjerne kaste lys over det hele og korrigere meg. 🙂 Anonymkode: ab261...89b Det var min første tanke også… Anonymkode: 8b2df...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå