Gå til innhold

Er mannen/typen din like tiltrukket fysisk under graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var din kjære like fysisk tiltrukket av deg under graviditet? Også når magen er stor som et flyttelass? Er redd for at min vil begynne å bli mer oppmerksom på andre kvinner.. 

Anonymkode: 64189...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Var din kjære like fysisk tiltrukket av deg under graviditet? Også når magen er stor som et flyttelass? Er redd for at min vil begynne å bli mer oppmerksom på andre kvinner.. 

Jeg tror du har større problemer om du er redd for at han skal være oppmerksom på andre kvinner. 

Anonymkode: 27c6a...9c5

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Min var det, frem til fødselen nærmet seg. Da ble han bekymret for at det skulle sette i gang noe og mistet lysten. Tok seg opp gradvis en stund etter fødsel.

Anonymkode: aa569...819

Skrevet

Han var mer tiltrukket av meg enn til vanlig. 
Han forklarte det med at det var tennende i seg selv at jeg var gravid med hans barn. I tillegg til at kroppen min ble mer formfull. 

Anonymkode: 4730b...138

Skrevet

Ja det var han under alle svangerskapene, vi hadde sex med penetrering helt fram til termindato, det ene barnet hadde vi seg over termindato siden vi hadde hørt at det kunne sette i gang fødsel. 

Det hører med til historien at vi kom raskt i gang med sex-livet etter hvert barn også. Tror ikke det stod høyest på prioriteringslisten min, men samtidig tror jeg det var en viktig del av samlivet og intimiteten vår. 

Vi har ulike kjærlighetsspråk og mannen min sitt har alltid vert kos/nærhet med sex, mens mitt har vert kos/nærhet, noe som ofte fører til sex. 

Anonymkode: e921d...5b1

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor velger du å få barn med en mann som du er så usikker på..?

Forøvrig; ja, han elsket meg da jeg var gravid også. Både i hjertet og utreendemessig.

Anonymkode: f3fbe...f73

Skrevet

Ja, absolutt ingen forskjell på tiltrekningen. Men at du i det hele tatt bekymrer deg for at han skal bli mer interessert i andre kvinner er et stort rødt flagg!!

Anonymkode: 4b594...af8

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja tja tror det men han syns det var rart å ha sex når det bodde et levende barn inni magen og mistet litt lyst pga det.

Skrevet

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Han var ikke mer tiltrukket av meg. Sexlysten gikk i gulvet. Han bygget rede, drev med hobbyer og snakket om hvor glad han var for å slippe dating osv. Er en veldig dedikert pappa som bruker all sin tid på familien as.

Anonymkode: 16847...693

• Liker 1
Skrevet

Ja. Han sier han ikke kan forklare det. Men mitt andre trimester var han veldig fysisk tiltrukket til meg. Veldig hyggelig, men veldig slitsomt også 😄 

Da jeg kom inn i 3 trimester var han ikke like slitsom. Om jeg ville var han klar, men fikk inntrykk av at han kanskje ikke ønsket å «skade oss» 😄 

1 trimester var jeg dårlig så da respekterte han det og holdt avstand. 

Men han har sagt at han syns jeg var veldig tiltrekkende i perioden fra jeg fikk mage. 

Anonymkode: d6fe6...ede

Skrevet

Haha nei han er ikke like tiltrukket. Han sier jeg er fin, men jeg merker jo på han at dette ikke helt er hans greie. Og det er helt greit. Dette er første og siste gangen jeg gjør dette 😅 Er dog ikke bekymret for at han skal se seg om etter noe annet i denne tiden. Han er veldig flink til å vise meg omsorg og ta vare på meg ❤️

Anonymkode: effd9...6ce

Skrevet

Nei. Så snart jeg var gravid var det som om han mistet lysten 🙈 det var noe med tanken på at det var ett barn der, han ville ikke «opp i der»😅. Men, jeg var da heller aldri bekymret for at han skulle se på noen andre. Og om han så, hva gjør vel det? Betyr ikke at han går rundt å fantaserer om andre damer og tenker på å være utro. I ett forhold så bør partnere stole på hverandre, spesielt når barn er på vei. 

Anonymkode: 853c4...ed6

Skrevet

Ja absolutt ❤️🔥

Anonymkode: 15f6c...e75

Skrevet

Nei, han tenner ikke på mage, og redd for å skade ungen. 

Jeg har alltid lyst på sex som gravid, men ikke han. 

Utro? Nei, ikke min mann. 

Anonymkode: a818d...f26

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han er like gal etter meg nå som før, sexlivet er som før. 

Hvis fyren din mister interesse for deg mens du bærer frem hans barn så er det noe rart med han. En ting er å miste sexlyst, noe annet å være mer kåt på andre 

Anonymkode: fb6a9...268

Skrevet

For det meste, ja. Han slikket meg nesten aldri og han sa det føltes litt annerledes ut pga jeg var gravid. Aner ikke hva det dreide seg om. Ellers tente han på meg, men respekterte også at jeg hadde vondt og følte meg udigg til tider.. etter fødselen følte jeg meg nesten enda mindre fin, men han tente på meg da også selv med slapp mage og pupper som lekker melk. Han har gitt meg utrolig mye god bekreftelse gjennom svangerskapet og tiden etter som jeg sårt har trengt. Har virkelig følt meg dritt til tider.

Anonymkode: 11c33...16b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, nesten mer fordi jeg har fått større pupper og mer former generelt :) 

Anonymkode: f0923...dc6

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.2.2024 den 12.11):

Ja, nesten mer fordi jeg har fått større pupper og mer former generelt :) 

Anonymkode: f0923...dc6

Er det ingen av dere som sliter med urinlekkasjer og ekkel utflod? Ikke veldig sexy akkurat

Skrevet
42 minutter siden, Maleficenta said:

Er det ingen av dere som sliter med urinlekkasjer og ekkel utflod? Ikke veldig sexy akkurat

Svangerskap er ulike og man får ulike symptomer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Svangerskap er ulike og man får ulike symptomer. 

Men er flere enn enn person som opplever lignende symptomer da

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...