Gå til innhold

Utflod ved IKM

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det er en som har lagt ut noe ang typ samme tema, men under eggløsning. Jeg skulle hatt mensen idag. Men opplever en typ kremaktig utflod med slim som er «strekkbart», om jeg får si det sånn. Får ikke dette temaet til å høres delikat ut what so ever.. 😛 er i tillegg veldig oppblåst/mye luft i magen. En del menssmerter på venstre side som stråler litt ned i låret, men på en annen måte enn under mensen.. Testet negativt idag, mulig en skyggestrek. Noen erfaringer med slik type utflod ved ikm? 
Tester ikke for el, så vet ikke sikkert når den var..

Anonymkode: 3551b...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser det er en som har lagt ut noe ang typ samme tema, men under eggløsning. Jeg skulle hatt mensen idag. Men opplever en typ kremaktig utflod med slim som er «strekkbart», om jeg får si det sånn. Får ikke dette temaet til å høres delikat ut what so ever.. 😛 er i tillegg veldig oppblåst/mye luft i magen. En del menssmerter på venstre side som stråler litt ned i låret, men på en annen måte enn under mensen.. Testet negativt idag, mulig en skyggestrek. Noen erfaringer med slik type utflod ved ikm? 
Tester ikke for el, så vet ikke sikkert når den var..

Anonymkode: 3551b...efb

Jeg får ofte strekkbar utflod 1-2 dager før mensen dukker opp

Anonymkode: dad60...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...