Gå til innhold

Vis frem kjolene deres!

Anbefalte innlegg

Gjest Bridezilla
Skrevet

Som dere nå skjønner er jeg litt av en nysgjerrigper. Spør om alt, og nå vil jeg se kjoler!

Her er min egen kjole, som jeg riktignok ikke har prøvd enda.... Så nei, det er ikke meg på bildet... :ler::ler:

http://www.lasposa.info/entrada_index.asp?idioma=2

Jeg bare forelsket meg i den med en gang! Håper den er like fin på meg som på modellen.. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bridezilla
Skrevet

What! Kommer ikke opp på riktig side.

Klikk på 2006 bridal collection, så på beauty, så er det den nederste kjolen med draperinger i livet.

:tommelsmil:

Skrevet (endret)
What! Kommer ikke opp på riktig side.

Klikk på 2006 bridal collection, så på beauty, så er det den nederste kjolen med draperinger i livet.

:tommelsmil:

Gud, for en nydelig kjole!!! Nå ville jeg nesten ha den istedenfor min *ler*

Du kan se min kjole her

Endret av kitekatt
Gjest Bridezilla
Skrevet

Tusen takk, jeg er veldig fornøyd selv.

Din var også helt nydelig. Enkel, elegant og romantisk! Har vært inne og sett den siden før jeg. Fint hår!!! Har også tenkt noe i den stilen! :)

Gjest Bridezilla
Skrevet

Mm, kjempefin kjole!

Jeg har kikket på de kjolene, og hvis den kjolen jeg har tenkt ikke er så fin som jeg tror, har salongen Rembo Styling også, så da prøver jeg litt av det. Men jeg satser på den kjolen da.

Har hørt at fotografer elsker Rembo og Linea rafaelli kjoler. Samboeren min er fotograf, så jeg har vurdert det, men så fant jeg den jeg fant, så da så...

Skrevet

:ler:

Blingsa litt på denne tittelen, synes det sto "Vis frem kiloene deres!"

Gjest Gjest_mie_*
Skrevet

Jeg har også Rembo-kjole! Har falt for (og bestilt) den som heter Ferline. Skal ha fotsidt slør til ;)

Skrevet

Jeg har lyst på den Linea Raffaelli kjolen som er på forsiden til christiane brudesalong: www.christiane.no

Har falt pladask for den, men det gjenstår å se om den passer meg og hvor langt jeg evt. må reise for å få tak i den...

Skrevet

Så flotte kjoler dere skal ha.

Jeg var faktisk å bestilte min kjole i går. Er SUPER fornøyd og så glad. Jeg har desverre ikke noe bilde av den. Leter som en gal på internett nå. Det er en Benjamin Roberts kjole 2006 modell.

Skrevet

Åh, så mange nyyydelige kjoler :rosasmil:

Min kan dere se her Romantica Panama brudekjole.

På min går sømmen nederst på kjolen langs kanten, og ikke så høyt oppe som avbildet.

Skrevet

Tusen takk for det Impia :klem:

Og Maibrud`06, for en nydelig kjole du har!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kunne gjerne brukt den jeg også!! Helt min smak, rett og slett nyydelig! Du kommer til å bli så fin! :kose:

Skrevet

Jeg var faktisk å bestilte min kjole i går. Er SUPER fornøyd og så glad. Jeg har desverre ikke noe bilde av den. Leter som en gal på internett nå. Det er en Benjamin Roberts kjole 2006 modell.

Hva heter den da?

Gjest Bertine
Skrevet

Jeg giftet meg i en benjamin roberts kjole, 2002 modell, og ikke søren om jeg fant bilde av den på nettet!! Utrolig irriterende....

Men den var nydelig da...

Skrevet (endret)

http://host402.ipowerweb.com/~gianinar/ima.../a081/a081a.jpg

Dette er min kjole, men det sorte skal være i rødt.... Har bestilt den på Ebay.com, og jeg fikk den for 250,-.... og da er den sydd etter mine mål ;)

Bridezillaen fra Nord

Innlegget er endret.

I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Hvis du ønsker å legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, må du kjøpe et supermedlemskap.

Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg.

Misty (mod)

Endret av Misty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...