Gå til innhold

Hvor fort føler du gnist i datingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle dere som dater. Når dere dater, hvor fort kjenner dere den følelsen av at det klikker med daten? (Den gnisten). Om dere ikke kjenner det etter 3-4 dater, avslutter dere datingen da?

Eller er du en som trenger lang tid på å bli kjent først?  Så kommer følelsene etter hvert? 

Anonymkode: 15713...3db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir det alltid mer enn 1 date, aldri mer enn 3, om jeg ikke føler en gnist innen da 

Anonymkode: 5d35b...fe3

• Nyttig 1
Skrevet

Så sjelden at noen "vokser på meg" at jeg som regel nøyer meg med 1 date om der ikke er noe der da.

Er ikke som at jeg blir forelsket i noen av en kaffi, men der bruker være noe fra første møtet hos de jeg faller for.

Noe i blikket, noe som føles kjent, små ting som er vanskelig å sette fingern på men gir den lille nysgjerrigheten og at du gleder deg til neste møte (om de vil da).

Anonymkode: 6577d...907

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Gir det alltid mer enn 1 date, aldri mer enn 3, om jeg ikke føler en gnist innen da 

Dette. De eneste gangene jeg har avvist noen etter første er når de er direkte ubehagelig.

Anonymkode: 6bdd9...339

• Liker 1
Skrevet

Sist følte jeg gnist før vi møttes. Og enda mer når vi møttes. En helt magisk opplevelse. Men han skal ikke inn i forhold (noe jeg visste), så nå er jeg bare knust og føler meg mislykka. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette. 

Men jeg må føle noe etter 1.date som gir meg lyst til å prøve videre. 1. date kan gjerne være litt nervøst og kleint hvis man ikke er veldig vant til å date eller personen du møter overrasker deg positivt. Så det kan være verd med en date til. 

Anonymkode: 67c52...4ee

Skrevet

Første FaceTime! Bada nakne og knulla første date på hotell. Giftet oss ett år etter❤️❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: a2308...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...