Gå til innhold

H&M Woman PLUS er borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere kunne jeg finne PLUS klær i større størrelser hos H&M på nett men nå finner jeg ikke det lenger. Noen som vet om de har fjernet dette helt?

Anonymkode: 770f5...88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ble det spurt om før idag.

Som jeg svarte der:
«Du 
kan velge «alle», også filtrere på konsept, og da HM+. Eller velge blant de størrelsene som er aktuelle. 

Er ikke pluss selv, men finner det ikke jeg heller når jeg så i appen der det lå før. En av mine nærmeste venninner er plus så hender jeg sjekker pluss pga det.» 

IMG_3190.png

Skrevet

Ok, da er det nok flere som lurer på det samme 🙂

Skrevet

Gå inn på Hm og gå på kjoler f eks, så trykke på str, og der kommer det opp alle størrelser som er tilgjengelige. Dvs det er store str og som xxl osv. 

Anonymkode: 252ff...d12

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Gå inn på Hm og gå på kjoler f eks, så trykke på str, og der kommer det opp alle størrelser som er tilgjengelige. Dvs det er store str og som xxl osv. 

Anonymkode: 252ff...d12

Jeg har ikke appen men ser på nettsiden på pc og så på kjoler og størrelser og XXL ser ut til å være den største størrelsen her jeg ser. Det passer jo for meg men i noen tilfeller trenger jeg en større som f.eks bukser og da vet jeg de hadde større størrelser tidligere på noen type klær.

Skrevet

TS her, Jeg driver og slanker meg og bruker Mysimba som slankemiddel for å klare og gå ned så er iallefall igang, men ja trenger klær her og nå som passer 🙂

• Hjerte 2
Skrevet

Ryddet for avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...