Siam Skrevet 30. januar 2006 #1 Skrevet 30. januar 2006 Etter graviditet og særlig etter fødsel har puppene mine forandret seg og blitt en del større. Jeg bruker vel 75-80 E-F-G... Litt usikker på akkurat størrelsen for tiden. Men jeg leter og leter etter sports-bh. Hvor kan jeg finne en som passer? Hvilket merke har disse størrelsene?
LilleMy28 Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Anbefaler deg å bruke 2 stk oppå hverandre. Gjerne en god sportsbh underst og så en sportstopp over, da blir det best støtte. Lindex har gode sportstopper iallefall, et eller annet svensk merke jeg ikke husker navnet på.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 Hei! Jeg har store pupper jeg også,DD, og den eneste sportsbh som jeg bruker nå er denne fra shock absorber http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...=&size=&colour= De selger den på Lindex nå også faktisk Den holder alt på plass og de rikker seg ikke Ellers så kan du bruke 2 sportsbher på hverandre ja.
Chihiro Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 Ammepuppene mine er "bare" D, men trenger mye støtte. Jeg vil også anbefale Shock Absorber som selges på Lindex. Jeg har denne , kostet 349. Hadde egentlig lyst på den som Gjest har, men fant ikke i min str.
Sun Mei Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 Hei! Jeg har store pupper jeg også,DD, og den eneste sportsbh som jeg bruker nå er denne fra shock absorber http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...=&size=&colour= De selger den på Lindex nå også faktisk Den holder alt på plass og de rikker seg ikke Ellers så kan du bruke 2 sportsbher på hverandre ja. ← Så denne anbefaler du videre altså? Den er helt sikkert god?
Siam Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2006 Da blir det en tur på Lindex på meg i morgen!
orakel Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 Jeg var ikke fornøyd med Shockabsorber. For meg ga den ikke nok støtte og dessuten gikk kanten nede i oppløsning etter kort tid. Rett og slett dårlig kvalitet. Royce er min definitive favoritt. Den støtter veldig godt og er behagelig på.
Siam Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2006 Royce er min definitive favoritt. Den støtter veldig godt og er behagelig på. ← Selges den i noen butikk i Norge? Jeg hater å kjøpe klær uten å prøve dem først, og spesielt bh'er.
orakel Skrevet 4. februar 2006 #10 Skrevet 4. februar 2006 Selges den i noen butikk i Norge? Jeg hater å kjøpe klær uten å prøve dem først, og spesielt bh'er. ← Jeg vet rett og slett ikke. Du kan jo høre med en velassortert undertøysbutikk. Jeg bestiller hos Bravissimo Det har ikke vært noe problem hittil. Er størrelsen helt feil kan du få byttet.
Sun Mei Skrevet 4. februar 2006 #11 Skrevet 4. februar 2006 Jeg vet rett og slett ikke. Du kan jo høre med en velassortert undertøysbutikk. Jeg bestiller hos Bravissimo Det har ikke vært noe problem hittil. Er størrelsen helt feil kan du få byttet. ← Hvordan finner du ut hvilken størrelse du trenger? Er det forskjell på størrelsen på de du bestiller og de vanlige bh`ene du kjøper i butikken?
orakel Skrevet 4. februar 2006 #12 Skrevet 4. februar 2006 Jeg bruker samme størrelse på vanlig bh og sportsbh, 65DD.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2006 #15 Skrevet 4. februar 2006 Da har man bestilt de her for å teste ut Vet du forresten hvor lang tid bravissimo bruker på å sende? Blir jo uansett stoppa av posten for fortolling... så går vel noen uker
orakel Skrevet 4. februar 2006 #16 Skrevet 4. februar 2006 (endret) Det varierer litt, men siden pakkene stort sett blir stoppet tar de ca 2 uker. Endret 4. februar 2006 av orakel
Gjest Hilde K S Skrevet 7. februar 2006 #17 Skrevet 7. februar 2006 Har de feste bak, eller er det sånne som man må åle seg inn og ut av?
orakel Skrevet 7. februar 2006 #18 Skrevet 7. februar 2006 Royce sin sportsbh har vanlig bh-feste bak. Det er 3 kroker og ganske mange hakk innover, i tillegg er det borrelås. Denne bh-en går ikke i kryss bak. Jeg liker ikke de sportsbh-ene som går i kryss bak for jeg synes skulderstroppene kommer for langt inn mot halsen da.
Gjest Hilde K S Skrevet 7. februar 2006 #19 Skrevet 7. februar 2006 Royce sin sportsbh har vanlig bh-feste bak. Det er 3 kroker og ganske mange hakk innover, i tillegg er det borrelås. Denne bh-en går ikke i kryss bak. Jeg liker ikke de sportsbh-ene som går i kryss bak for jeg synes skulderstroppene kommer for langt inn mot halsen da. ← Jeg har brukt Chamopion sin, men er ikke heeelt fornøyd. Ellers har jeg prøvd alle på Lindex, men der kom jeg ikke i nærheten av fornøyd, engang. Jeg tror kanskje jeg skal se om jeg får tak i denne når jeg skal til London.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå