AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #1 Skrevet 31. januar 2024 Wi-fi funker og jeg kommer inn på de fleste sider. Men HBO-max funker ikke, ei heller tv2.no og et par andre sider. Det er samme problemet på mobil og pc, så må jo være noe med nettverket da? Anonymkode: 1e291...a2b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #2 Skrevet 31. januar 2024 Kommer du inn på nettstedene hvis du bruker mobildata f.eks da? istedet for wifi på mobilen. Jeg kommer fint inn på Tv2 her iallefall. Har ikke HBO-max men. Kan kanskje være noe med nettverket hjemme hos deg ja. Vet ikke helt hva det kan være. Andre som har forslag? Anonymkode: a863a...43c
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2024 #3 Skrevet 31. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kommer du inn på nettstedene hvis du bruker mobildata f.eks da? istedet for wifi på mobilen. Jeg kommer fint inn på Tv2 her iallefall. Har ikke HBO-max men. Kan kanskje være noe med nettverket hjemme hos deg ja. Vet ikke helt hva det kan være. Andre som har forslag? Anonymkode: a863a...43c Nei, funker med en gang jeg slår på mobildata. Anonymkode: 1e291...a2b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #4 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 31.1.2024 den 18.58): Nei, funker med en gang jeg slår på mobildata. Anonymkode: 1e291...a2b Hvem styrer nettet hjemme hos dere? Noen som er lei at det sees på «TV» på sent på kveld? Eller at en sitter alt for mye å titter på ellers? Selv har jeg mulighet til å sette slike sperrer men har ikke benyttet meg av det. Anonymkode: 0c298...8a0
newman01 Skrevet 13. mars 2024 #5 Skrevet 13. mars 2024 Er nettstedene blokkert i ruter? Er det noe feil med QOS-innstillinger? Tror vi trenger litt mer informasjon om nettverket ditt. Er det ditt internett, eller bor du i en hybel og deler nett med andre? Hva slags ruter har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå